Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Hva gjør man? Han kan gå 3-4 dager uten å dusje så det lukter svett av han. Han er i tillegg overvektig og svetter MYE, spesielt på hodet av en eller annen merkelig grunn,så det lukter vpt bikkje av sengetrekket etter bare 3 dager det er skiftet. I tillegg driver han å krafser å klør seg på pikken, balla å rævballene for så å gni seg i tryne så han lukter kukost. Han har svetteutslett i lysken som han å driver å klør på, han klarer rett og slett ikke holde hånda ute av boksern, å det er DISCUSTING! Men han skjønner ikke hva jeg klager etter, å nekter til og med for å grafse, selv om jeg sitter der å ser hsn gjør det. Å blir grinete npr jeg må be han (ja jeg må faktisk be han) å vaske henda sine før han får røre kjøleskapet. Jeg utelatet han fra matlaging, frokost, lunsj til ungene fordi jeg vil ikke ha hannes genitaliebakterier over alt. Hva skal jeg gjøre??? Hva gjør man med sånne som ikke vil se at de er så heslige at samboern heller sover på sofaen? Han blir bare sur når jeg taer det opp, så det nytter ikke prate. Kan hygiene være et grunnlag for brudd, virkelig? For jeg kjenner dette har begynt å tære på forholdet vårt... Anonymous poster hash: 6b197...f17
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Håper du kødder !!! Hadde ikke bodd et sekund med en sånn mann ! Æsj. Om han ikke skjønner det der selv så tror jeg ikke det er mye håp altså . Må jo være dum som et brød Anonymous poster hash: edf7d...30a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Har han alltid vært sånn? Tror du rett og slett må sette et ultimatum. Du kan jo umulig tenne på ham? Anonymous poster hash: 08cc3...8c9
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Hva med at du legger deg på sofaen ved siden av, skrever ut, klør deg tydelig i skrittet, heiser deg opp og klør deg bak! Så gnir du deg i ansiktet, reiser deg opp og kysser ham og går og henter et rundstykke du deler med dine bare hender, slenger på ei osteskive og serverer ham. Alt imens du later som ingenting.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Ja jeg har vurdert det, bare være skikkelig ekkel å ikke dusje på et par dager for så å gjøre di tingene han gjør. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan han ikke ser at dette er et problem, og jeg har tatt det opp med han såå mange ganger nå. Men om jeg eller ungene glemmer å skru av lysene eller tv'n, DA blir det bråk for da respekterer vi ikke hans meninger om at slike ting bør huskes på. Jeg vurdere faktisk å gi han et ultimatum, at han får bare ta å skjerpe seg, eller så får han flytte ut. Og til deg som skrev her oppe, nei jeg tenner ikke på han lengre. Han var selvsagt ikke slik i begynnelsen, dette har vart i litt over ett år. Men det begynte i det små, og eskalerte. Oralsex hærer jeg ikke mer, men når jeg sier hvorfor så mener han det bare er en unnskyldning så jeg skal slippe. Han er så utrolig i forsvarsposisjon, all kritikk mot han taes ekstremt dårlig. Han LYVER til og med når jeg konfronterer han. Sier han dusja for en dag siden når jeg vet at det er tre osv. Jeg blir helt utslitt av hele fyrn, er som å ha en baby i hus... HI Anonymous poster hash: 6b197...f17
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Enten har han hjernesvulst, er deprimert eller blitt sinnsyk !! Send han til psykolog eller kast han ut. Anonymous poster hash: edf7d...30a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Han ser ikke selv hvor forbanna heslig det er. Å det i seg selv er bekymringsverdig. HI Anonymous poster hash: 6b197...f17
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Hyv han ut da vel. Ingen gidder det der Anonymous poster hash: edf7d...30a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Er jo ikke så enkelt som å bare hive han ut heller da, mannen har jo mange gode kvaliteter også. Jeg vil heller prøve å finne en løsning på dette, kanskje faktisk psykolog er veien å gå? HI Anonymous poster hash: 6b197...f17
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Jeg ville satt ultimatum om time til fastlege. Dette kan være depresjon eller annen sykdom. Særlig siden han ikke alltid har vært sånn. Anonymous poster hash: 6820a...ed3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har allerede gjort det, han blånekter å gå til lege. Så det nytter jammen ikke det heller. Denne mannen har vilje av stål, dessverre tror jeg det blir undergangen til vårt forhold. Jeg skrev akkurat med han på skype, og sa til han at vi er nødt til å prate om hygienen hans. Skrev jeg har ikke lyst på hverken sex eller å sove med deg, vi er nødt til å prate om dette. Da skrev han bare "snakkes senere" å borte var han. Begynner åsså å lure om det er depresjon eller noe annet, vært inne på ideen om at han rett og slett er en narsissist grunnet hans uvilje til å innrømme egne feil, men gjerne påpeker andres. Ekstremt kritisk til andre mennesker, men selv han han et ufattelig dårlig selvbilde. Tåler null kritikk, er veldig selvhøytidelig, kverulerer seg vekk fra konfrontasjoner gjerne med å angripe meg personlig (kalle meg stygge ting, dra fram alle mine dårlige sider pluss litt til som ikke en gang stemmer).. lista er lang. HI Anonymous poster hash: 6b197...f17
skinnfilla Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 Å fuck! Det der hadde ikke jeg klart å leve med🤢 Krekslig ,altså😵
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 Er han deprimert? ❤ Anonymous poster hash: 62089...f28
Syngensang Skrevet 7. februar 2017 #16 Skrevet 7. februar 2017 Viss mangel på hygiene fører til at du mister lysta og respekten for mannen og du i tillegg har sagt til han kva problemet er, òg han nektar å gjere noko med det så er det no vel god grunn til eit samlivsbrot. Eg kunne iallefall ikkje levd med ein sånn mann.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #17 Skrevet 7. februar 2017 Dette går jo ikke, med mindre han er utviklingshemmet er det ingen unnskyldninger for så dårlig hygiene(og oppførsel). Det er ille for deg som partner men det blir også totalt feil i forhold til barna deres. Han skal være et forbilde og ikke et skrekkeksempel. Å ha dårlig hygiene blir ikke godtatt i dagens samfunn, hvis man melde seg ut er det en fin fin måte å gjøre det på. Han her bør du nok la gå, for hele familiens skyld. Ser ikke helt hva som skal kurere han. Anonymous poster hash: 59afd...2ea
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #18 Skrevet 7. februar 2017 Hvis hun går fra han, må hun jo sende barna dit på samvær da.... Anonymous poster hash: 6bd4e...9b6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #19 Skrevet 7. februar 2017 Ja jeg har vurdert det, bare være skikkelig ekkel å ikke dusje på et par dager for så å gjøre di tingene han gjør. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan han ikke ser at dette er et problem, og jeg har tatt det opp med han såå mange ganger nå. Men om jeg eller ungene glemmer å skru av lysene eller tv'n, DA blir det bråk for da respekterer vi ikke hans meninger om at slike ting bør huskes på. Jeg vurdere faktisk å gi han et ultimatum, at han får bare ta å skjerpe seg, eller så får han flytte ut. Og til deg som skrev her oppe, nei jeg tenner ikke på han lengre. Han var selvsagt ikke slik i begynnelsen, dette har vart i litt over ett år. Men det begynte i det små, og eskalerte. Oralsex hærer jeg ikke mer, men når jeg sier hvorfor så mener han det bare er en unnskyldning så jeg skal slippe. Han er så utrolig i forsvarsposisjon, all kritikk mot han taes ekstremt dårlig. Han LYVER til og med når jeg konfronterer han. Sier han dusja for en dag siden når jeg vet at det er tre osv. Jeg blir helt utslitt av hele fyrn, er som å ha en baby i hus... HI Anonymous poster hash: 6b197...f17 Vurderer å gi han et ultimatum Jeg hadde ikke bodd et sekund med en sånn egoistisk gris Anonymous poster hash: e070f...d88
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #20 Skrevet 7. februar 2017 Ved første mulighet dere har til å snakke uforstyrret tar du en prat med ham. Vær helt rolig og saklig når du snakker med ham. Fortell ham at det siste året har han endre hygiene til det veldig dårlige, noe som faktisk er et så stort problem at du ikke lenger orker å forholde deg til det. Enten må han være villig til å oppsøke lege og få hjelp til hva nå enn som feiler ham + at dere må gå i parterapi... eller så har ikke forholdet noen fremtid. Han bør faktisk til lege, for med overvekten, endret kroppslukt, endret adferd og kraftig hodesvette så kan det være noe han trenger behandling for. Jeg hadde stilt ultimatum. Og han hadde ikke fått lang tid heller. Bestille time til lege i løpet av uken, time til parterapi bestilles i morgen. Hvis ikke hadde jeg bestilt time til mekling så fort som mulig. Og selvfølgelig - en slik mann har man ikke sex med heller. Anonymous poster hash: d27ee...cec
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #21 Skrevet 7. februar 2017 Han er tidvis deprimert. Ja jeg har sagt til han at vi må sette oss ned litt når ungene sover i kveld å ta en skikkelig prat. Jeg kommer til å si at dette er nødt til å ta en slutt, jeg orker ikke dette mere. Jeg har mistet all lyst på han, og klarer kun å følge med på om han vasker hendene før han tar seg til noe. Han klør til og med når han sover, så det er jo vanskelig å få en stopp på dette. Dessverre tror jeg neppe han orker dra til noen lege, kanskje om jeg setter et ultimatum. Men jeg tror nok heller han hadde demonstert å gått fra meg da, heller enn at jeg skal bestemme noe... HI Anonymous poster hash: 6b197...f17
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #22 Skrevet 7. februar 2017 Han er tidvis deprimert. Ja jeg har sagt til han at vi må sette oss ned litt når ungene sover i kveld å ta en skikkelig prat. Jeg kommer til å si at dette er nødt til å ta en slutt, jeg orker ikke dette mere. Jeg har mistet all lyst på han, og klarer kun å følge med på om han vasker hendene før han tar seg til noe. Han klør til og med når han sover, så det er jo vanskelig å få en stopp på dette. Dessverre tror jeg neppe han orker dra til noen lege, kanskje om jeg setter et ultimatum. Men jeg tror nok heller han hadde demonstert å gått fra meg da, heller enn at jeg skal bestemme noe... HI Anonymous poster hash: 6b197...f17 Da hadde jeg sagt løkke på reisa. Anonymous poster hash: f99e0...2c8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #23 Skrevet 7. februar 2017 Han er tidvis deprimert. Ja jeg har sagt til han at vi må sette oss ned litt når ungene sover i kveld å ta en skikkelig prat. Jeg kommer til å si at dette er nødt til å ta en slutt, jeg orker ikke dette mere. Jeg har mistet all lyst på han, og klarer kun å følge med på om han vasker hendene før han tar seg til noe. Han klør til og med når han sover, så det er jo vanskelig å få en stopp på dette. Dessverre tror jeg neppe han orker dra til noen lege, kanskje om jeg setter et ultimatum. Men jeg tror nok heller han hadde demonstert å gått fra meg da, heller enn at jeg skal bestemme noe... HI Anonymous poster hash: 6b197...f17 Om han heller går fra deg enn å ta tak i egen helse, da skal du være glad for at han går! Du kan ikke redde ham om han ikke vil redde seg selv. Han er voksen, han er far, han er ektemann. Da har han et ansvar, for seg selv, for sine barn og for den han har valgt å dele livet med. Man kan og skal støtte personer som er syk, men hvis de ikke selv vil ha hjelp og selv ikke er villig til å prøve å endre situasjonen, da er det ingenting andre kan gjøre for dem. Snakk med ham i kveld, sett lege og parterapi som absolutte kriterier og ultimatum. Tilby deg å bli med ham til legen om han ikke vil gå selv. Bruk gjerne argumentet at han plikter å ta vare på seg selv pga. sitt ansvar som far. Barna fortjener en far som tar vare på seg selv, som gjør det han kan for å holde seg frisk eller bli frisk. Om han ikke vil, da får du bare si at dette er uholdbart og så sier du at da gir han deg ikke annet valg enn å bestille mekling. Går du fra ham uten at han har vært hos legen - ta kontakt med legen og fortell hvordan hans fysiske og psykiske tilstand er, inkl. hygiene, og fortell også familien at han sliter/er deprimert. Anonymous poster hash: d27ee...cec
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #24 Skrevet 7. februar 2017 Barn som vokser opp med en far som du beskriver vil mest sannsynlig bli mobbet. Si det til han. Evnt vis han tråden her også? Anonymous poster hash: 6820a...ed3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #25 Skrevet 7. februar 2017 Jeg tenker at han kanskje trenger å høre dette fra noen andre enn deg? Anonymous poster hash: 30654...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå