Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #26 Skrevet 7. februar 2017 Er du usikker , så synes jeg du skal vente. En operasjon er en operasjon med.de risikoer og bivirkninger den kan ha. Og du bør dessuten være svært motivert,slik at du klarer å gjennomføre det som kommer etterpå også. En operasjon er ikke en lettvint løsning.Det må jo en kostholdsendring til etterpå også. Synes veldig mange slankeopererer seg nå. Og alt skal bli så bra. Har seks venninner/bekjente som er operert de siste to-åtte årene. To av dem har hatt store problemer/ubehag etterpå og sier de aldri hadde tatt operasjonen hvis de hadde visst dette. En har problemer med at hun har blitt for tynn, og har vært hospitalisert for dette. To er snart like tunge som de var før operasjonen, bøtter innpå med.sjokolade,brus,chips,kaker osv med begrunnelse at nå er de jo operert så nå kan de spise hva de vil. En har det helt perfekt. Nydelig slank og har ikke hatt noe ubehag. Det jeg prøver å si er at alt er ikke rosenrødt om man blir operert.Man må være så motivert at man takler den jobben man har fremover etter operasjonen og. Anonymous poster hash: b7faf...133
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #27 Skrevet 7. februar 2017 I Norge så har vi ikke kommet så langt med gode løsninger til overvekt. Jeg selv har en bekjent som har tatt oprasjon og fått alvorlige komplikasjoner. En annen bekjent som hadde prøvd alt av kurer, jeg hadde i lengre tid anbefalt Dr. Fuhrman, men personen var ikke så veldig interessert så det gikk noen år med andre dietter som ikke virket. Så først da så var Eat to live med Dr- Fuhrman noe som ble prøvd ut, og det fungerte helt fantastisk. Nå er hun normalvektig, og har holdt det stabilt også etterpå med denne livsstilen https://www.youtube.com/user/drfuhrman https://www.drfuhrman.com/ Anonymous poster hash: 2774c...0ce
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #28 Skrevet 7. februar 2017 Avgjørelsen min er nå tatt. Jeg avventer. En tid fram vil det kanskje være riktig å operere seg, men det er ikke nå. Nå har jeg fått meg et sjokk i livet, og jeg skal etter eller beste evne endre livet mitt fra nå. For jeg har ikke lyst til å måtte operere. Enn så lenge har jeg sluppet unna livsstilssykdommer, og da er det ennå mulig å snu skuta. Takk for alle erfaringer, også dere som mener det var bra for dere. Da var det jo riktig! Jeg har blitt ca ti kilo lettere bare etter å ha besluttet å ikke gjøre det, Hehe... Anonymous poster hash: 5f64d...322 Jeg tenker at du velger riktig nå. Jeg er operert selv, men før jeg kom dit var jeg der du er nå. Jeg var livredd og valgte å prøve selv en gang til i stedet. Jeg klarte det likevel ikke og kom til slutt til den konklusjonen at jeg ikke hadde noe annet valg enn operasjon. Jeg er veldig fornøyd med den avgjørelsen nå, men regner med jeg kanskje ikke hadde vært like fornøyd hvis jeg ikke hadde ventet. Og - det kan jo selvfølgelig hende du klarer det uten! Jeg tok for øvrig sleeve og vil anbefale den hvis du ender med operasjon til slutt. Den har mindre risiko for komplikasjoner, men man går også ned mindre i gjennomsnitt, og den krever mer egeninnsats for å holde vekten i ettertid. Men en fin "mellomløsning" hvis man er litt engstelig for alle komplikasjonene som kan følge av gbp. Lykke til! Anonymous poster hash: fe9b0...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå