Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #26 Skrevet 7. februar 2017 Tusen takk for alle svar. Ja, det er mange ting som tyder på at det er best å stoppe med to barn. Samtidig synes jeg det er vanskelig å ta en endelig beslutning på det. Hadde praktiske og økonomiske forhold ligget mer til rette for det, hadde nok jeg valgt å få fire barn. Mannen er klar for en til - og så skal jeg være den som sier stopp?.... For mannen min er det nemlig nå eller aldri. Sier jeg at vi er ferdig med barn, rydder vi ut alt barneutstyret og avslutter det kapittelet av livet. Gruer meg til å ikke lenger ha et lite, sjarmerende barn på ett/to/tre/fire år i hus, gruer meg til datteren min ikke lenger har plass til å sitte på fanget mitt, gruer meg til å ikke lenger kunne hente i bhg. Men så er det jo mye å glede seg over i tiden som kommer også. Dere som har svart at dere ville stoppet eller at dere synes vi bør stoppe: Hvor mange barn har dere? Hvor mange barn ønsket dere å ha? HI Anonymous poster hash: 1c88d...13e
skinnfilla Skrevet 7. februar 2017 #27 Skrevet 7. februar 2017 Vi har 4 (3sammen,han ei fra før) Helt topp! Ikke angret et sekund! Minste er et fyrverkeri uten like, aktiv og sover minst mulig, men jeg har aldri tenkt st hun veltet lasset. Jada, det er hektisk, kaotisk og travelt til tider, men jøss så mye moro👏🏻😁 Jentene er gode venner, hjelper til med minste og koser seg masse sammen. Er så glad for at vi fikk en til, hun er en solstråle, sjarmør og koseklump😍
Herognå Skrevet 8. februar 2017 #28 Skrevet 8. februar 2017 Vi har 4 (3sammen,han ei fra før) Helt topp! Ikke angret et sekund! Minste er et fyrverkeri uten like, aktiv og sover minst mulig, men jeg har aldri tenkt st hun veltet lasset. Jada, det er hektisk, kaotisk og travelt til tider, men jøss så mye moro👏🏻😁 Jentene er gode venner, hjelper til med minste og koser seg masse sammen. Er så glad for at vi fikk en til, hun er en solstråle, sjarmør og koseklump😍 Vi venter også nr.4. Gleder oss så veldig!😁
skinnfilla Skrevet 8. februar 2017 #29 Skrevet 8. februar 2017 Vi venter også nr.4. Gleder oss så veldig!😁 Gratulerer med Nr 4 på vei😊
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #30 Skrevet 8. februar 2017 Jeg er 100% alene med tre . Jobber 100% som sykepleier . Kort reisevei da . Merker liten forskjell fra 2 til 3 . All tiden går jo til barna uansett 😂 Anonymous poster hash: 1a4d5...6b0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #31 Skrevet 8. februar 2017 Vi har også to, tenkte en stund tanken på nr 3 siden jeg må fjerne livmoren etterhvert. Men vi fant fort ut at det faktisk holder med to. Jeg liker ikke å være hjemme i permisjon, har vi to barn føler jeg at vi kommer tettere på barna og kan gi dem den oppmerksomheten og kjærligheten de fortjener. Og jeg kjenner faktisk ikke at jeg blir å orke en til. Jeg er dønn sliten av bare to, og vil ikke gjøre det værre. Nå er jeg syk også, så muligens derfor jeg tar det hele ganske "tungt" men. Det høres ut som du også har nok med dine to, og det er ingen skam. Ikke alle er energifylte husmødre som vil ha masse unger - noen av oss blir faktisk slitne av å bare ha èn eller to. Kjenn på magefølelsen, den har somregel rett. Anonymous poster hash: f2e8b...27d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #32 Skrevet 8. februar 2017 Hadde to "store" jenter på 5 og 7 år, da vi fikk vår tredje og hittil sistemann. Hadde maaange bekymringer og worst case-scenarioer i hodet før hun kom til verden, men de har jaggu meg blitt gjort til skamme. Makan for en berikelse i livene våre, høyt elsket og strålende nytt lite midtpunkt i familien - er SÅ uendelig glad for at vi ikke valgte henne bort!!! (ble gravid tross prevensjon). Nei livet med tre barn er fantastisk, såpass at vi nå leker litt m tanken på en fjerdemann også Anonymous poster hash: 15229...58b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå