Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #26 Skrevet 6. februar 2017 Ny partner? Ville heller bekymret meg for helt andre ting enn graviditet. Med mindre dere har avklart det allerede Anonymous poster hash: abeea...37f Så sant. Ingen i Europa som er dårligere å bruke kondom enn Nordmenn. Klamydia, syfilis og HIV er noe bare andre får... Anonymous poster hash: 79dc7...a47
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #27 Skrevet 6. februar 2017 Så sant. Ingen i Europa som er dårligere å bruke kondom enn Nordmenn. Klamydia, syfilis og HIV er noe bare andre får... Anonymous poster hash: 79dc7...a47 Skummelt at folk er så dumme, i et så opplyst samfunn. Anonymous poster hash: b2aec...653
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #28 Skrevet 6. februar 2017 Så sant. Ingen i Europa som er dårligere å bruke kondom enn Nordmenn. Klamydia, syfilis og HIV er noe bare andre får... Anonymous poster hash: 79dc7...a47 For ikke å snakke om gonore, som har hatt en eksplosiv økning siste årene og er nærmest symptomfri hos kvinner.... http://www.dagbladet.no/nyheter/kjonnssykdommen-som-oker-kraftig-i-norge---vanskelig-a-fange-opp-smittede-kvinner/65387714 Anonymous poster hash: 9ba9a...cfa
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #29 Skrevet 6. februar 2017 Skummelt at folk er så dumme, i et så opplyst samfunn. Anonymous poster hash: b2aec...653 Kjenner han såpass at han har ikke noe sånt da. Er ingen ukjent som jeg møtte tilfeldig Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #30 Skrevet 6. februar 2017 Kjenner han såpass at han har ikke noe sånt da. Er ingen ukjent som jeg møtte tilfeldig Anonymous poster hash: 14614...c96 De fleste kjenner mannen/kona si etter 30 år også men har alikevel blitt smittet. Anonymous poster hash: abeea...37f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #31 Skrevet 6. februar 2017 Kjenner han såpass at han har ikke noe sånt da. Er ingen ukjent som jeg møtte tilfeldig Anonymous poster hash: 14614...c96 Hehe, han har levd i sølibat før han fant deg mener du De mest skikkelige folk kan få en kjønnssykdom altså, fort gjort. Du lot deg jo rive med selv, kanskje noen som hadde en kjønnssykdom de ikke visste om gjorde det samme for et år eller to siden og mannen nå har smittet deg.... Anonymous poster hash: 9ba9a...cfa
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #32 Skrevet 6. februar 2017 Hvordan går det HI? Anonymous poster hash: acd7d...b91
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #33 Skrevet 6. februar 2017 Hvordan går det HI? Anonymous poster hash: acd7d...b91 Hun fikk vel andre ting å tenke på 😃 Anonymous poster hash: abeea...37f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #34 Skrevet 6. februar 2017 Hvordan går det HI? Anonymous poster hash: acd7d...b91 Takk som spør! Jeg har kjøpt en test og tenker å ta den i morgen tidlig, da har jeg tiden og roen med meg.. Andre ting å tenke på? Sykdommer mener du? Nei, men ønsker ingen diskusjon så lot det ligge.. Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #35 Skrevet 6. februar 2017 Takk som spør! Jeg har kjøpt en test og tenker å ta den i morgen tidlig, da har jeg tiden og roen med meg.. Andre ting å tenke på? Sykdommer mener du? Nei, men ønsker ingen diskusjon så lot det ligge.. Anonymous poster hash: 14614...c96 Du får oppdatere oss da Men hvordan klarer du å vente, ville tisset på den med en eneste gang jeg... Anonymous poster hash: 9ba9a...cfa
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #36 Skrevet 6. februar 2017 Skal få tak i en test i dag, så sant ikke menstruasjonen kommer i løpet av arbeidsdagen. Er veldig usikker, så føler meg kvalm.. (samtidig går det omgangssyke, så tar ikke det som et tegn på graviditet) Stemmer det, gjort er gjort og spist er spist.. og vi var to om det, så ikke spesielt bekymret sånn sett heldigvis. Anonymous poster hash: 14614...c96 Gjort er gjort, men det er vel ikke det du har spist som er problemet, du har vel fått i deg noe du ikke har spist😁😘 Anonymous poster hash: 0d768...713
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #37 Skrevet 6. februar 2017 Du må teste nå. Vi er så spent... Lurte ikke på sykdommer Anonymous poster hash: acd7d...b91
Sint naken biltyv Skrevet 6. februar 2017 #38 Skrevet 6. februar 2017 Drit i de frekke sykdomskjerringene. De har fått et eller annet crepy av de utro mennene sine
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #39 Skrevet 6. februar 2017 Drit i de frekke sykdomskjerringene. De har fått et eller annet crepy av de utro mennene sine Vennina mi fikk dessverre HIV av sin ektemann hun var gift med i 15 år. Viste seg at han var skaphomofil som likte barebackriding. Utroskap er veldig utbredt, så akkurat derfor syns jeg det er nærmer seg synssvakhet å ha ubeskyttet sex med ny partner. Graviditet er slett ikke det verste man kan få. Så kjære HI, jeg anbefaler deg en tur til legen etterhvert, gravid eller ei. Du vet ingenting sikkert om typens seksuelle fortid. Anonymous poster hash: 79dc7...a47
3 i april Skrevet 6. februar 2017 #40 Skrevet 6. februar 2017 Håper at du oppdaterer oss i morgen da, etter at fu har tatt testen 🤗
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #41 Skrevet 6. februar 2017 Drit i de frekke sykdomskjerringene. De har fått et eller annet crepy av de utro mennene sine Nei men jeg har møtt mange pasienter som har blitt smittet av sin partner. Helt vanlig mennesker som deg og meg. Anonymous poster hash: abeea...37f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #42 Skrevet 7. februar 2017 Testen viser negativ, så da er det nok som hun ene her sa at menstruasjonen kan være et par uker for sent ute. Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #43 Skrevet 7. februar 2017 Testen viser negativ, så da er det nok som hun ene her sa at menstruasjonen kan være et par uker for sent ute. Anonymous poster hash: 14614...c96 Så bra da. Du er vell lettet? ☺ Anonymous poster hash: acd7d...b91
Luksusdyret Skrevet 7. februar 2017 #44 Skrevet 7. februar 2017 Drit i de frekke sykdomskjerringene. De har fått et eller annet crepy av de utro mennene sine Når man først bruker engelske ord, er det kanskje greit å skrive dem riktig Eller ser det bare dumt ut. Like dumt som å påstå at kvinner som tar forholdsregler er frekke og har utro menn.
Sint naken biltyv Skrevet 7. februar 2017 #45 Skrevet 7. februar 2017 Når man først bruker engelske ord, er det kanskje greit å skrive dem riktig Eller ser det bare dumt ut. Like dumt som å påstå at kvinner som tar forholdsregler er frekke og har utro menn.😴😴
Sint naken biltyv Skrevet 7. februar 2017 #46 Skrevet 7. februar 2017 Når man først bruker engelske ord, er det kanskje greit å skrive dem riktig Eller ser det bare dumt ut. Like dumt som å påstå at kvinner som tar forholdsregler er frekke og har utro menn.😴😴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå