Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har hatt ubeskyttet sex med ny partner. Vet det kan bli barn ut av det men noe ingen av oss klarte å tenke på der og da.. (vil ikke ha hets for det) Saken er at jeg har hatt litt mindre rutine på menstruasjonen min, men ikke værre enn at den har kommet i slutten av måneden. Rundt (20-25) og nå har jeg enda ikke fått den og vi har passert januar. Ikke turt å kjøpe test i frykt for å bli kjent igjen av noen bekjente av meg eller han.. (bor på et lite sted) samt tenkt at menstruasjonen kommer nok, bortkastet penger. For jeg har ikke så lett for å bli gravid... Noen som har opplevd noe lignende? Kommer mensen eller burde jeg ta en test? Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har hatt ubeskyttet sex med ny partner. Vet det kan bli barn ut av det men noe ingen av oss klarte å tenke på der og da.. (vil ikke ha hets for det) Saken er at jeg har hatt litt mindre rutine på menstruasjonen min, men ikke værre enn at den har kommet i slutten av måneden. Rundt (20-25) og nå har jeg enda ikke fått den og vi har passert januar. Ikke turt å kjøpe test i frykt for å bli kjent igjen av noen bekjente av meg eller han.. (bor på et lite sted) samt tenkt at menstruasjonen kommer nok, bortkastet penger. For jeg har ikke så lett for å bli gravid... Noen som har opplevd noe lignende? Kommer mensen eller burde jeg ta en test? Anonymous poster hash: 14614...c96 [/quote Gratulerer! Når blir terminen? Anonymous poster hash: e7567...edd
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Haha, de fleste her inne har opplevd lignende. Enten kommer mensen, eller så er du gravid. Så langt på overtid er du mest sannsynlig gravid. Kjøp tester på nett, så slipper du å bli gjenkjent på nærbutikken. Eller be kjæresten din kjøpe en test til deg. Håper ikke du tror at DIB kan erstatte graviditetstest? Anonymous poster hash: c2bb8...8ab
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Du kan bestilt tester på nett og få avklart det istedet for å tenke på det. Anonymous poster hash: 35998...e1d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Han blir ikke gjenkjent mener du? He he.. Og nei, bruker ikke dette som en test. Selvsagt har alle her enten fått mensen eller blitt gravid, men ikke så A4 jeg tenkte. Var ikke klar over tester på nett jeg. Takk Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Jeg hadde sex med ny type 2 ganger. Han kom ikke inni meg. Mensen kom ikke. Men sjokket hos meg kom Har ikke lett for å bli gravid Anonymous poster hash: acd7d...b91
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Jeg hadde sex med ny type 2 ganger. Han kom ikke inni meg. Mensen kom ikke. Men sjokket hos meg kom Har ikke lett for å bli gravid Anonymous poster hash: acd7d...b91 Så du ble gravid ut i fra de to gangene? Og har ikke lett for å bli gravid..?! Tror jeg bestiller en test med en gang, for ja vi har kjørt løpet ut. Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 At du og tidligere partner ikke ble lett gravid betyr ikke at du og ny partner ikke traff på rett tidspunkt. En annen ting kan jo være at dere har veldig god match fertilitetsmessig. Anonymous poster hash: f42b9...e01
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 De selger tester på bensinstasjonen, i matbutikken og ikke minst på nett, så test får du greit tak i http://www.apotekhjem.no/display.aspx?menuid=0&prodid=103175 Jeg har opplevd lignende ja, når mensen ikke har kommet når den skulle var jeg gravid. Har opplevd det fire ganger og har fire barn Anonymous poster hash: 9ba9a...cfa
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Aldri blitt gravid lett.. vet det er forskjell fra person til person, så kan være han passer kroppen min bedre sånn sett.. men blir gal av å tenke, så se om jeg får lurt meg til å kjøpe en test etterpå. Men skal sikkert fortsatt helst taes med morgen urin, så blir noen timer å vente samme hva.. Anonymous poster hash: 14614...c96
ma(G)ma med to små :) Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Aldri blitt gravid lett.. vet det er forskjell fra person til person, så kan være han passer kroppen min bedre sånn sett.. men blir gal av å tenke, så se om jeg får lurt meg til å kjøpe en test etterpå. Men skal sikkert fortsatt helst taes med morgen urin, så blir noen timer å vente samme hva.. Anonymous poster hash: 14614...c96 Du trenger ikke bruke morgenurin når du er så langt over mens. Lykke til.
Sint naken biltyv Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 Bare kjøp en test og få det unnagjort. Så langt over mens trenger det ikke være på morgenurin heller
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 Også oppdater her 😛 Anonymous poster hash: 1429c...fd6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 Takk takk! Da skal jeg prøve å få kjøpt en test etterpå og ta så fort jeg har mulighet. Evt bestiller jeg på nett i kveld, så jeg hvertfall får en test.. Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 Også oppdater her 😛 Anonymous poster hash: 1429c...fd6 Skal gjøre det Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #17 Skrevet 5. februar 2017 Takk takk! Da skal jeg prøve å få kjøpt en test etterpå og ta så fort jeg har mulighet. Evt bestiller jeg på nett i kveld, så jeg hvertfall får en test.. Anonymous poster hash: 14614...c96 De henger sammen med kondomene på bensinstasjonen. Du far snike en inn mellom noen sjokolader og potetgullposer på disken og håpe ingen ser det Anonymous poster hash: 9ba9a...cfa
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #18 Skrevet 5. februar 2017 Så du ble gravid ut i fra de to gangene? Og har ikke lett for å bli gravid..?! Tror jeg bestiller en test med en gang, for ja vi har kjørt løpet ut. Anonymous poster hash: 14614...c96 Ja,det er helt sant. Med en annen partner tok det 3 år 😨 Anonymous poster hash: acd7d...b91
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #19 Skrevet 5. februar 2017 Ny partner? Ville heller bekymret meg for helt andre ting enn graviditet. Med mindre dere har avklart det allerede Anonymous poster hash: abeea...37f
februarprins2013 Skrevet 5. februar 2017 #20 Skrevet 5. februar 2017 kan jo hende mensen bare sen ,min kan være opp til 2-3 uker sen av og til
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #21 Skrevet 5. februar 2017 Fikk ikke kjøpt test i dag da jeg kjenner personen bak disken.. så prøver i morgen tidlig... Anonymous poster hash: 14614...c96
Kjerringa med agurken Skrevet 6. februar 2017 #22 Skrevet 6. februar 2017 Gjort er gjort, og spist er spist Dra til nabobygda om mulig slik at du får tak i en test. Er du gravid bør du uansett ta folat med en gang.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #23 Skrevet 6. februar 2017 Skal få tak i en test i dag, så sant ikke menstruasjonen kommer i løpet av arbeidsdagen. Er veldig usikker, så føler meg kvalm.. (samtidig går det omgangssyke, så tar ikke det som et tegn på graviditet) Stemmer det, gjort er gjort og spist er spist.. og vi var to om det, så ikke spesielt bekymret sånn sett heldigvis. Anonymous poster hash: 14614...c96
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #24 Skrevet 6. februar 2017 Håper resultatet blir som du ønsker, men reagerer på det du skriver om at du ikke kan kjøpe i bygda pga bli gjenkjent. At noen orker å bo sånn til at man må være redd for at bygda får vite det hvis du kjøper noe sært på Apoteket. Uproft av de som jobber der. Nei, takke meg til byen der ingen bryr seg hva jeg kjøper. Jeg kan fråtse i graviditetstester, forsoppmiddel og hemorroidekrem hvis jeg vil, ha ha Anonymous poster hash: 99733...355
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #25 Skrevet 6. februar 2017 Håper resultatet blir som du ønsker, men reagerer på det du skriver om at du ikke kan kjøpe i bygda pga bli gjenkjent. At noen orker å bo sånn til at man må være redd for at bygda får vite det hvis du kjøper noe sært på Apoteket. Uproft av de som jobber der. Nei, takke meg til byen der ingen bryr seg hva jeg kjøper. Jeg kan fråtse i graviditetstester, forsoppmiddel og hemorroidekrem hvis jeg vil, ha ha Anonymous poster hash: 99733...355 Fordeler og bakdeler med alt, også ved bylivet kontra bygdelivet Anonymous poster hash: 14614...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå