Gå til innhold

føler seg knust.


Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvor jeg skal legge dette.

noen som har tips og råd. redd dama driver å skal gå fra meg nå. er ca 3mnd på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit å høre at du har det vondt, men hvis du skal prøve å finne ut av dette må dere to snakke sammen. Hva er grunnen? Kanskje dere trenger hjelp til å få snakket ordentlig sammen? Jeg vet jo ikke hvor gamle dere er eller hvor lenge dere har vært et par eller hvor konflikten ligger, men det aner meg at dere ikke snakker så godt sammen om hva som skjer. Prøv å kontakte familievernkontoret i kommunen din? Og ikke gi opp med én gang, mange er ekstra sårbare og uberegnelige når de er gravide. Det er mye som skjer i en blivende mamma-kropp.

Skrevet

Synes det er påfallende hvor mange menn som plutselig har dukket opp her inne den siste tiden......

 

troll?



Anonymous poster hash: 4893d...6c4
Skrevet

Og at en mann i tillegg da tar seg tid til å legge ved profilbilde, og da av hender som danner hjerte over en soloppgang...?



Anonymous poster hash: 4893d...6c4
Skrevet

Og at en mann i tillegg da tar seg tid til å legge ved profilbilde, og da av hender som danner hjerte over en soloppgang...? Anonymous poster hash: 4893d...6c4

Fordommer!

Kan jo være en høyst reell problemstilling det.

Men vanskelig å gi noen råd når TS oppgir så få opplysninger. Gir hun fex en grunn for at hun vil ut av forholdet?

Skrevet

I første svangerskap var jeg i ferd med å gå fra mannen annenhver time. Still going strong 13 år etter😜 Blir koko av hormonene. Vis at du bryr deg, og spør rett ut hvis du er usikker. Hun blir bare glad for at du ser at hun sliter.

 

Anonymous poster hash: 7967b...d55

Skrevet

hun mener att a vil bo alene. hun fortalte meg att dette hadde vært en tanke siden starten av november.

og nå venter jeg på å finne ett ordentlig svar fra hun. er ei sterk jente. jeg er 29 hun er 23. første barn til begge.

har bare vært sammen ett halvt år ca. denne jenta betyr veldig mye for meg. nå er det jo enda merfølelser for den jenta.

Skrevet

 

Synes det er påfallende hvor mange menn som plutselig har dukket opp her inne den siste tiden......

 

troll?

 

Anonymous poster hash: 4893d...6c4

 

jeg er en mann med masse følelser. å synes slike biler er fine.

Skrevet

BILDER ikke biler!!

 

Anonymous poster hash: 1395d...077

Skrevet

BILDER ikke biler!!

 

Anonymous poster hash: 1395d...077

ja. bilder. beklager en liten skrive feil.

Skrevet

Uff, så trist, håper det fikser seg,men du må huske at du uansett har rett til samvær med barnet

Skrevet

Uff, så trist, håper det fikser seg,men du må huske at du uansett har rett til samvær med barnet

ja, håper virkelig d. skal gi a muligheten til å bo alene. det skal jeg ikke nekte hun. ja, får vel tenke litt på det også,

Skrevet

noen som vet hvor gammelt barnet må være før vi evt kan ha delt omsorg?

Skrevet

noen som vet hvor gammelt barnet må være før vi evt kan ha delt omsorg?

De anbefaler vel ikke det før barnet er min 3 år. Og du vil nok heller ikke få samvær over natt eller alene før etter 1 år. 

 

Anonymous poster hash: 4893d...6c4

Skrevet

Å herregud! Begynne å snakke m 50/50 før barnet i det hele tatt er født..Stakkars barn!

Hva med å sett BARNETS beho først å slutte å være så egoistisk??

Det er ikke til barnets beste å bo to forskjellige steder!



Anonymous poster hash: 1395d...077
Skrevet

 

De anbefaler vel ikke det før barnet er min 3 år. Og du vil nok heller ikke få samvær over natt eller alene før etter 1 år. 

 

Anonymous poster hash: 4893d...6c4

 

ok. takk for svar.

Skrevet

 

Å herregud! Begynne å snakke m 50/50 før barnet i det hele tatt er født..Stakkars barn!

Hva med å sett BARNETS beho først å slutte å være så egoistisk??

Det er ikke til barnets beste å bo to forskjellige steder!

 

Anonymous poster hash: 1395d...077

 

slapp av litt. det var ett spørsmål. ingen grunn til å ta helt av for det. 

Skrevet

Du viser ikke akkurat at du vil barnets beste med å tvinge barnet til å bo i en koffert bare fordi du KAN få rett til å ha barnet 50/50.

Du må tenke på at det beste for barnet er å bo ett fast sted å heller ha samvær med far.



Anonymous poster hash: 1395d...077
Skrevet (endret)

 

Du viser ikke akkurat at du vil barnets beste med å tvinge barnet til å bo i en koffert bare fordi du KAN få rett til å ha barnet 50/50.

Du må tenke på at det beste for barnet er å bo ett fast sted å heller ha samvær med far.

 

Anonymous poster hash: 1395d...077

 

vil jo barnets beste. dama sa det for en stund siden, att skal det gå skeis noen gang. så blir det delt omsorg.

å jeg sa evt.

Endret av pappa for første gang.
Skrevet

Da må du være den voksne her å si at 50/50 er uaktuelt for det er ikke til barnets beste!

Vanskeligere er det faktisk ikke!

 

Anonymous poster hash: 1395d...077

Skrevet

Da må du være den voksne her å si at 50/50 er uaktuelt for det er ikke til barnets beste!

Vanskeligere er det faktisk ikke!

 

Anonymous poster hash: 1395d...077

jenta er ikke umulig og ha med å gjøre. så vi finner en løsning. hvis d skal skjære seg helt.

Skrevet

 

De anbefaler vel ikke det før barnet er min 3 år. Og du vil nok heller ikke få samvær over natt eller alene før etter 1 år. 

 

Anonymous poster hash: 4893d...6c4

 

Nei det er ikke annbefalt før de er 7 år.

 

Anonymous poster hash: fb8d7...6b4

Skrevet

Ro ned, da damer! Stakkaren ba om råd og er lei seg! Det er ikke brudd enda, det er ikke født et barn enda! Det er ikke nødvendig å prosedere noe som helst om hverken barnefordeling eller annet. Det er et halvt år til barnet fødes, og mye kan skje. Man forandrer seg, utvikler seg og vokser i og med rollene som forandres.

Skrevet

Ro ned, da damer! Stakkaren ba om råd og er lei seg! Det er ikke brudd enda, det er ikke født et barn enda! Det er ikke nødvendig å prosedere noe som helst om hverken barnefordeling eller annet. Det er et halvt år til barnet fødes, og mye kan skje. Man forandrer seg, utvikler seg og vokser i og med rollene som forandres.

takk for støtten  :hjerte:

Skrevet

vil jo barnets beste. dama sa det for en stund siden, att skal det gå skeis noen gang. så blir det delt omsorg.

å jeg sa evt.

"En stund siden" er garantert ikke realiteten når babyen er født. Legg deg bakpå, vent og slutt å pushe henne. Om hun ikke vil ha deg så vil hun ikke det. Du får be om samvær senere. Mye kan forandre seg før den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...