Gå til innhold

"Gratulerer med graviditet!!!" Jeg er ikke gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få ut litt frustrasjon.

Mannen min og jeg var på fest med mange av hans kamerater og koner. Vi kom litt senere fordi vi måtte ha barnepass.

Jeg hadde på ny kjole og var egentlig veldig klar for fest. Kommer inn og blir ønsket velkommen med "oh gratulerer!! Jeg visste ikke at dere ventet baby!!" kjempehøyt foran absolutt alle.

Ugg! Så jævlig pinlig. Har aldri startet en kveld med å proklamere at jeg ikke er gravid. Og selv om dette absolutt er noe denne dama kan ta på sin kappe var det veldig kjipt for meg da det tydelig er synlig at jeg har lagt på meg litt :(

Måtte jobbe for å få tilbake feststemning..og drikke alkohol veldig synlig..

Anonymous poster hash: e97bc...225

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig kjipt.

Men er verst for hun som sa det

Anonymous poster hash: d68cd...1ee

Skrevet

Så utrolig kjipt.

Men er verst for hun som sa det

Anonymous poster hash: d68cd...1ee

Er det det? Hun starter kvelden med å fortelle meg og alle at hun ser jeg har lagt på meg? Vet ikke helt jeg.

Jeg er ikke flau over kroppen min, men merket at det var utrolig ubehagelig at "alle" gransket magen min

Anonymous poster hash: 0f1af...f02

Skrevet

Det er en jævla uting. Folk eier ikke sosiale antenner eller sperrer for kjeften sin!

Anonymous poster hash: a2af7...961
Skrevet

Kanskje hun har en sjette sans? Sikker på du ikke er gravid?

Anonymous poster hash: d195d...135
Skrevet

Kanskje hun har en sjette sans? Sikker på du ikke er gravid?

Vi skal starte med ny ivf snart...så jeg kan jo håpe den sjette sansen er overaktiv og plinger 2 mnd før graviditet...

Jeg er jammen glad for at vi ikke hadde startet prosessen ennå. En slik kommentarer etter mislykket ivf-forsøk ville vært kjipere.

Skrevet

Er det det? Hun starter kvelden med å fortelle meg og alle at hun ser jeg har lagt på meg? Vet ikke helt jeg.

Jeg er ikke flau over kroppen min, men merket at det var utrolig ubehagelig at "alle" gransket magen min

Det er ganske nedslående for selvtilliten. Jeg sto i kassa på obs når jeg kjente en hand som klappet meg på magen, hun i kassa kikket på meg helt forskrekket. Snudde meg og der sto det en gammel kollega som sa høyt, "så gøy at du endelig skal ha baby". Jeg var ikke gravid, kan ikke få barn. Hun ble helt rar når jeg sa jeg ikke var gravid nei. Og hun stakkaren i kassa visste ikke helt hvor hun skulle se. I tillegg så var det lang kø bak oss.

Anonymous poster hash: 055b7...2ef

Skrevet

Skjedde dette på onsdag? Da tror jeg vi kjenner hverandre 😉 (i så fall har "alle" trodd du har vært gravid ganske lenge nå, og nei, det var ikke jeg som åpnet kjeften min).

Utrolig pinlig situasjon for alle..,

Anonymous poster hash: c1351...c8d

Skrevet

Skjedde dette på onsdag? Da tror jeg vi kjenner hverandre 😉 (i så fall har "alle" trodd du har vært gravid ganske lenge nå, og nei, det var ikke jeg som åpnet kjeften min).

Ikke på onsdag.

Dere høres ikke så veldig sjarmerende ut..

Skrevet

Det er ganske nedslående for selvtilliten. Jeg sto i kassa på obs når jeg kjente en hand som klappet meg på magen, hun i kassa kikket på meg helt forskrekket. Snudde meg og der sto det en gammel kollega som sa høyt, "så gøy at du endelig skal ha baby". Jeg var ikke gravid, kan ikke få barn. Hun ble helt rar når jeg sa jeg ikke var gravid nei. Og hun stakkaren i kassa visste ikke helt hvor hun skulle se. I tillegg så var det lang kø bak oss.

Anonymous poster hash: 055b7...2ef

Herregud...noen folk!! Trodde det var elementær sosial kunnskap. Ikke kommenterer andres kropper, og folk forteller om eventuelle graviditeter selv!

Skrevet

Pga. slike som dere er jeg feit bare på trass. Og jeg har bein nok i nesa til å svare "Nei, jeg er bare feit!".

Anonymous poster hash: 54fdc...0d9

Skrevet

Pga. slike som dere er jeg feit bare på trass. Og jeg har bein nok i nesa til å svare "Nei, jeg er bare feit!".

Du vet at feite folk også kan bli gravide?

Skrevet

Helt dustete gjort av folk å si det når man ikke vet noe helt sikkert !

Opplevd det sammme TO GANGER 😆 Med fem års mellomrom ...

Anonymous poster hash: 5163f...1b4

Skrevet

Usj, den er kjip! Jeg opplevde det samme i høst, bare at det var nok ingen andre som hørte det. Dette var litt utpå kvelden og jeg hadde drukket en del, og sto i kø i baren! Han som sa det holdt på å synke gjennom gulvet av skam når jeg sa nei, men han "kunne" jo ikke gå ut av køen, haha. Så han tvang frem en samtale med elendig smalltalk. Til pass for ham!

Synes jo det var dritkjipt jeg også, men jeg var heldigvis brisen nok til å ikke la det gå inn på meg. Men akkurat den kjolen gikk til Fretex dagen etter...

Anonymous poster hash: 2fcd1...2c1

Skrevet

Man ser da forskjell på feit og gravid?

Min venninne er ikke feit, tvert om er hun tynn som en strek. Hun har vært syk en månedes tid og brukt medikamenter som gir utstående mage (nei, ingen viste det!).

Ja, hun som kom med gratulasjonen ble temmelig rød i toppen da hun fikk vite at venninnen hadde vært svært syk den siste måneden.

Skrevet

Du vet at feite folk også kan bli gravide?

Selvsagt. Poenget mitt er at en stor mage er ikke ensbetydende med at en dame er gravid.

Skrevet

Man ser da forskjell på feit og gravid?

Min venninne er ikke feit, tvert om er hun tynn som en strek. Hun har vært syk en månedes tid og brukt medikamenter som gir utstående mage (nei, ingen viste det!).

Ja, hun som kom med gratulasjonen ble temmelig rød i toppen da hun fikk vite at venninnen hadde vært svært syk den siste måneden.

Ikke bestandig en ser forskjell på feit og gravid.

Skrevet

Jeg er også en som alltid ser gravid ut, og har blitt gratulert en og annen gang uten å være det. Det betyr lite om jeg veier 10 kg. mer eller mindre. Magen og puppene er alltid for store i forhold til beina og baken. Jeg synes folk bør droppe gratulasjonene til de er helt sikre, og det blir man ikke av å se en rund mage. 

Skrevet

Ikke bestandig en ser forskjell på feit og gravid.

Og derfor sier man ikke slikt.

Anonymous poster hash: 05c61...7a1

Skrevet

Og derfor sier man ikke slikt.

Anonymous poster hash: 05c61...7a1

Helt enig!

Skrevet

Samme her. Har måttet si det flere steder fordi folk er så utrolig hissige på å ønsketenke fram graviditeter 😂

Anonymous poster hash: 1ffd6...fc2

Skrevet

Ja, det her er en skikkelig foodbaby! Sier du neste gang 😂 ❤ jeg var i en konfirmasjon for 8 år siden..vi sto i en halvsirkel.En dame i familien hilste på oss i tur og orden.Da ho kom til meg, gaper ho høyt: Gratulerer så mye med forøkelsen ! Jeg bare eh.. nei, jeg er ikke gravid. Ho ble helt paff, og unnskyldte seg. Men samtighhHeldighvis for meg, var jeg på mitt slankeste da, så jeg tenkte kanskje at noen andre i familien var gravid. Men du så lei meg jeg ble uansett ! 😭

Anonymous poster hash: 671a0...3d0

Skrevet

Nei fy faen så lite intelligent gjort av den dama!

Anonymous poster hash: 7804e...b30

Skrevet (endret)

Du er vel litt tykk på magen da. Hun mente jo ikke å være slem og litt må man tåle. Men klart, hun kunne jo holdt kjeft

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Sånne duste kommentarer forventer jeg fra en 4-5 åring... Ikke en voksen kvinne. 

Hadde tatt igjen med samme mynt; " Nei har nok bare lagt på meg, men takk for at du gjorde alle oppmerksomme på det"..... Så kunne hun kjent litt på rødmen selv ;)

Anonymous poster hash: 74419...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...