Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #26 Skrevet 5. februar 2017 Din datter er kanskje ikke like moden som sin venninne? Jeg vil tro at læreren bare er hyggelig og tuller tilbake. 11 år gamle jenter er bare barn. Og om han hadde vært en overgriper hadde han vel ikke holdt på slik at alle kunne sett han. Vær veldig forsiktig med å komme med slike anklager. Din datters versjon er hennes syn på saken, trenger ikke være slik i virkeligheten. Anonymous poster hash: 4f4d5...e15
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #27 Skrevet 5. februar 2017 Ut fra HI så virker det som om følelsene er gjensidige. På en måte som gjør at en får dårlige vibber av det hele. Anonymous poster hash: 51f29...c58 Gjenngjelder følelsene fordi han tar følge med de. Som ønsker det bort til gymsalen og tuller med elevene? Anonymous poster hash: 9da71...a3d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #28 Skrevet 5. februar 2017 Jeg blir lei meg på lærerens vegne. Mannen min er barneskolelærer. Litt barnslig, kjekk, og veldig snil. Dette kunne vært han forferdelig om vennlighet fra menn skal ha noe med pedofili å gjøre. Anonymous poster hash: b854b...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå