Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Vi satt ved middagsbordet i dag og min datter spurte lm jeg husket ***** ja selvfølgelig sa jeg. Vel de to er venninner så sier hun at ***** ikke er så intressert i å være venn med henne mer. Javel... så neste setning hadde ***** vert større hadde hun vert kjæreste med læreren! 😳 Da ble jeg litt satt ut spurte og gravde hun mener at hun venter på den læreren i hvert friminutt, når de skall på gym osv. Hun ønsker ikke å leke med jentene i klassen mer bare "flørter" med læreren som min datter sa. Det som uroet meg mest var at læreren virket til å være med på det. Hun sa han tuller med jentene i klassen han går sammen med henne til gymmen, og han erveldig barnlslig og alltid med på leken i følge min datter. Jeg er absolutt ikke hysterisk men måten hun fortalte meg det ble jeg litt urolig faktisk. Hun ba meg ikke si det til noen. De er 11 år. Anonymous poster hash: 8c64b...c51
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Kjenner du noen du kan være fortrolig med i samme miljø bør det være en enkel sak å finne ut av Anonymous poster hash: 802e6...b4a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Ta det opp med rektor. De finner ut av det profesjonelt. Er du usikker på rektor, eller hvis rektor ikke tar deg seriøst, prat med politiet. Da blir det i hvert fall tatt seriøst og funnet ut av. Anonymous poster hash: 51f29...c58
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Kjenner du noen du kan være fortrolig med i samme miljø bør det være en enkel sak å finne ut av Anonymous poster hash: 802e6...b4a Tja forstår ikke hent hva du mener? Min datter sa at alle jentene synes han er utrolig kjekk og kul, bortsett fra min datter som sa: jeg for litt dårlig følelse av han, han er snill men veldig barnslig og oppfører seg som guttene i klassen, er ikke det rart når det er snakk om en lærer mamma? Anonymous poster hash: 8c64b...c51
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 Spørsmålet er jo hvor mye skall jeg gjøre ut av dette? Er det bare tull å ta opp slike ting og kan skape problemer for eventuelt lærer selv om han ikke har gjort noe? Og min datter ba meg instendig å ikke si noe til noen om dette. Anonymous poster hash: 8c64b...c51
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 Spørsmålet er jo hvor mye skall jeg gjøre ut av dette? Er det bare tull å ta opp slike ting og kan skape problemer for eventuelt lærer selv om han ikke har gjort noe? Og min datter ba meg instendig å ikke si noe til noen om dette. Anonymous poster hash: 8c64b...c51 Når han flørter med jenter på 11 år så har han ikke "ikke gjort noe". Da er han tydelig ute etter noe. Bedre om han blir stoppet før det skjer noe. Men uskyldig er han jo ikke! Jeg ville tatt en prat med rektor, om jeg var deg. Når det ikke frem så kontakt politiet. Tenk om det redder noen fra å bli utsatt for noe? Eller tenk om det er for sent. Jeg skjønner at det er vanskelig, med tanke på at du lovt datteren din. Men om han har gjort noen noe så er det faktisk viktigere! Anonymous poster hash: 51f29...c58
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Jeg ville vært uhyre forsiktig med å anklage på et så tynt grunnlag. Du vet ikke om han flørter eller om han bare er en morsom og barnslig lærer, som kanskje er litt anderledes enn de andre lærerne, og dermed mer populær Jeg ville vært på vakt ei stund. Kanskje bedd med **** hjem og loddet stemninga? Snakket med andre foreldre i klassen? Anonymous poster hash: 43a95...5d2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Når han flørter med jenter på 11 år så har han ikke "ikke gjort noe". Da er han tydelig ute etter noe. Bedre om han blir stoppet før det skjer noe. Men uskyldig er han jo ikke! Jeg ville tatt en prat med rektor, om jeg var deg. Når det ikke frem så kontakt politiet. Tenk om det redder noen fra å bli utsatt for noe? Eller tenk om det er for sent. Jeg skjønner at det er vanskelig, med tanke på at du lovt datteren din. Men om han har gjort noen noe så er det faktisk viktigere! Anonymous poster hash: 51f29...c58 Nå er det hun jenta som flørter med han ikke omvendt slik jeg forstod det. Men jeg spurte om han avviste henne og ikke brydde seg , men det gjorde han ikke. For høre meg litt rundt med henne eventuelt invitere henne hjem og snakke litt med henne. Fortelle om "den gangen jeg var så forelsket i en lærer" historien jeg finner på 😜 Anonymous poster hash: 8c64b...c51
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 Jeg ville tatt det opp med rektor, helt klart. Bedre å være på den sikre siden. Anonymous poster hash: 51f29...c58
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Synes absolutt ikke du skal stille ledende spørsmål. Du kan plante ideer i hodet til barna. Er du bekymret bør du la profesjonelle ta seg av dette. Meld til rektor. Gjør i alle fall ikke som mor til en i klassen til sønnen min; hun luftet bekymringene på Facebook. Dersom det ikke er noe kan du allikevel ødelegge en lørers rykte og i verste fall liv. Anonymous poster hash: a4cc9...0de
Sint naken biltyv Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 Øh, hvordan vet datteren din på 11 hva flørting er? Og hvorfor følger hun så godt med på den såkalte venninnen. Ville vel heller fulgt med på din datter og vært bekymret for henne om jeg var deg
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #12 Skrevet 4. februar 2017 Øh, hvordan vet datteren din på 11 hva flørting er? Og hvorfor følger hun så godt med på den såkalte venninnen. Ville vel heller fulgt med på din datter og vært bekymret for henne om jeg var degHææ det er jo en av hennes beste venninner i en ellers liten klasse. Hun er snart 12 og ser en hel haug på disse bstneseriene på Disney Chanel snakkes mye om flørting der. Nei jeg trenger ikke å bekymre meg for min datter 😂 Hun er utrolig ærlig med meg og forteller meg alt slik som i dette tilfellet. Grunnen til at hun fortalte det var at hun ble så lei seg for at venninne ikke ønsket å gjøre ting med henne mer, slik som å gå sammen til gymmen fordi hun stod og ventet på den læreren alene. Samme i friminutt osv. Derfor fortalte hun det, ikke fordi hun har skjult agenda med en lærer hun ikke liker 😂😂 Og selvsagt blir ikke dette lagt ut på Facebook dette er nærmeste jeg kommer til utlevering og hadde tenkt en stund før jeg valgte å legge det ut. Anonymous poster hash: 8c64b...c51
Sint naken biltyv Skrevet 4. februar 2017 #13 Skrevet 4. februar 2017 Hææ det er jo en av hennes beste venninner i en ellers liten klasse. Hun er snart 12 og ser en hel haug på disse bstneseriene på Disney Chanel snakkes mye om flørting der. Nei jeg trenger ikke å bekymre meg for min datter 😂 Hun er utrolig ærlig med meg og forteller meg alt slik som i dette tilfellet. Grunnen til at hun fortalte det var at hun ble så lei seg for at venninne ikke ønsket å gjøre ting med henne mer, slik som å gå sammen til gymmen fordi hun stod og ventet på den læreren alene. Samme i friminutt osv. Derfor fortalte hun det, ikke fordi hun har skjult agenda med en lærer hun ikke liker 😂😂 Og selvsagt blir ikke dette lagt ut på Facebook dette er nærmeste jeg kommer til utlevering og hadde tenkt en stund før jeg valgte å legge det ut. Anonymous poster hash: 8c64b...c51 Tja... På tide å få hodet opp av sanda frøken😂👌🏼
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #14 Skrevet 4. februar 2017 Tja... På tide å få hodet opp av sanda frøken😂👌🏼Ja vel da for du begynne godt at du kjenner datteren min så godt da! Neste gang jeg trenger tråd som berører henne skall jeg sikre meg å sende en pm til deg 😉🙄 Anonymous poster hash: 8c64b...c51
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #15 Skrevet 4. februar 2017 Tja forstår ikke hent hva du mener? Min datter sa at alle jentene synes han er utrolig kjekk og kul, bortsett fra min datter som sa: jeg for litt dårlig følelse av han, han er snill men veldig barnslig og oppfører seg som guttene i klassen, er ikke det rart når det er snakk om en lærer mamma? Anonymous poster hash: 8c64b...c51 Tenkte på om det er noen foreldre i klassen etc som kan høre litt med sine unger uten at det blir en stor sak av det. Unge lærer/lærling gutter på skolen til mine unger er forøvrig også de kuleste altså, men kan hun og andre sammenligne med andre kule på samme alder og skille at denne faktisk flørter, bør han jo veiledes. Anonymous poster hash: 802e6...b4a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #16 Skrevet 4. februar 2017 Dette bør ta opp med rektor. Det kan være overgrep. Sannsynligheten for at venninnen til datteren kommer med skrøner er jo også der. Og da er det også greit at det blir slutt på dette vennskapet før det virkelig blir drama. Unge lærere bør være ekstra påpasselige med det motsatte kjønnet. Anonymous poster hash: 0b483...182
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #17 Skrevet 4. februar 2017 Dette bør ta opp med rektor. Det kan være overgrep. Sannsynligheten for at venninnen til datteren kommer med skrøner er jo også der. Og da er det også greit at det blir slutt på dette vennskapet før det virkelig blir drama. Unge lærere bør være ekstra påpasselige med det motsatte kjønnet. Anonymous poster hash: 0b483...182 Bare for å spesifisere...jeg mente vennskapet mellom venninnen og læreren. Anonymous poster hash: 0b483...182
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #18 Skrevet 4. februar 2017 Øh, hvordan vet datteren din på 11 hva flørting er? Og hvorfor følger hun så godt med på den såkalte venninnen. Ville vel heller fulgt med på din datter og vært bekymret for henne om jeg var deg Første jeg selv tenkte var at en 11 år gammel jente flørter ikke med en voksen mann. Det høres bare helt koko ut! Anonymous poster hash: d60ec...e1b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #19 Skrevet 4. februar 2017 Første jeg selv tenkte var at en 11 år gammel jente flørter ikke med en voksen mann. Det høres bare helt koko ut! Anonymous poster hash: d60ec...e1b Har du møtt 6. Klassinger i den siste tiden? De er sammen, de slår opp det er så mye drama at hotel Cesar kan gå og gjemme seg😂 Flørting og slike ord er en del av hverdagen, men selvsagt ikke med en lærer!!! Anonymous poster hash: 8c64b...c51
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #20 Skrevet 4. februar 2017 Første jeg selv tenkte var at en 11 år gammel jente flørter ikke med en voksen mann. Det høres bare helt koko ut! Anonymous poster hash: d60ec...e1b Ikke uvanlig at 11-åringer blir forelsket altså. Det viktige her er å finne ut om læreren vet at hun flørter og hvorvidt han flørter tilbake. Han må være bra teit overgriper hvis dette skjer i all offentlighet. Anonymous poster hash: 0b483...182
Elsker livet Skrevet 4. februar 2017 #21 Skrevet 4. februar 2017 Vi hadde en slik vikarlærer på barneskolen vår også, den gangen jeg gikk der. Han var utrolig kjekke og sjarmerende. Det var mange jenter som falt som fluer for han, så tror ikke det er unormalt i den alderen. Læreren gjorde ikke noe galt som jeg ser. Han flørter sannsynligvis ikke tilbake, selv om han fremdeles oppfører seg barnslig og tuller.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #22 Skrevet 4. februar 2017 Det heter "skal". Anonymous poster hash: 4a4f0...f2b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #23 Skrevet 4. februar 2017 Det høres ut som om venninnen er litt forelsket i læreren og at læreren er en hyggelig fyr. Hva galt tenker du at han har gjort? Det er vanskelig når noen av venninnene modnes raskere enn andre og blir opptatt av gutter (og kjekke lærere), men det er ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: 9da71...a3d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #24 Skrevet 4. februar 2017 Det høres ut som om venninnen er litt forelsket i læreren og at læreren er en hyggelig fyr. Hva galt tenker du at han har gjort? Det er vanskelig når noen av venninnene modnes raskere enn andre og blir opptatt av gutter (og kjekke lærere), men det er ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: 9da71...a3d Ut fra HI så virker det som om følelsene er gjensidige. På en måte som gjør at en får dårlige vibber av det hele. Anonymous poster hash: 51f29...c58
Østerdølen Skrevet 4. februar 2017 #25 Skrevet 4. februar 2017 Snakk om å overdramatisere!Skal du ødelegge både karrieren og livet for denne læreren fordi du synser og mener?Er jo jammen ikke lett å være mannlig lærer om det skal være SÅ lite før man blir beskyldt for både det ene og det andre. SKJÆRP dere,da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå