Gå til innhold

Faen! Gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd dette skulle skje meg! Går jo på pillen. Vil virkelig ikke ha flere barn. Virkelig ikke! Gruer meg til å fortelle mannen. Fler som har vært i samme situasjon?

Anonymous poster hash: a4f26...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fjerde barnet her var ikke planlagt.

Jeg gråt da jeg testet positivt, men det tok bare et par dager før morsinstinktet våknet og ikke mange ukene før jeg begynte glede meg.

Har gått over all forventning.

Anonymous poster hash: c936f...f9f
Skrevet

Jeg tok abort og angret ikke.

Anonymous poster hash: e0a63...c08

Skrevet

Jeg har 2 barn jeg ble gravide med mens jeg brukte piller, så det er jo ikke akkurat 100% sikkert! Hvis du absolutt aldri noensinne vil ha flere barn så må jo du eller mannen sterilisere dere.

Anonymous poster hash: f4989...bc8

Skrevet

Det kommer til å gå bra. Tenk så glad du blir for at du faktisk ble gravid når du får holde din myke gode baby i armene for første gang 😍

Anonymous poster hash: bfedc...fda

Skrevet

Fikk nr 4 med hormonspiral, mye blandede følelser underveis i svangerskapet. Vet vi gjorde det riktige, elsker den lille attpåklatten vår, kunne ikke vært han foruten.

Det blir bedre når sjokket har lagt seg.

Sterilisering ble gjennomført her i etterkant, det bør dere også gjøre.

Anonymous poster hash: 32a2f...99b

Skrevet

Jeg har 2 barn jeg ble gravide med mens jeg brukte piller, så det er jo ikke akkurat 100% sikkert! Hvis du absolutt aldri noensinne vil ha flere barn så må jo du eller mannen sterilisere dere.

Sterilisering er heller ikke 100% sikkert, min mamma ble gravid på tross av sterilisering. Gynekologen sa at ca 1 av 2000 kvinner opplever det (men sikrere enn p-piller da, hvor ca 1 av 100 blir gravide)

Skrevet

Skam deg.

Nei. Skam deg!

Prøv å dra hodet opp fra din selvmedlidende verden og innse at det ikke alltid passer for alle å få barn alltid. Man bruker prevensjon av en grunn og har god grunn til å fortvile når den slår feil!

Anonymous poster hash: 570cf...069

Skrevet

Skam deg.

Ja, kom så skammer vi oss sammen.

Anonymous poster hash: 6f348...22f

Skrevet

Man elsker jo alle barna sine -det går helt sikkert fint, man får det til å funke. Vi var fire søsken da jeg vokste opp, veldig flott å ha stor familie nå; mange onkler og tanter og søskenbarn som barna mine kan tilbringe tid sammen med 😊

Selv tok jeg abort da jeg var i samme situasjon. Har ikke angret på det. Følte jeg var for gammel, og mannen var på den tiden syk med usikker fremtid.

Anonymous poster hash: d97cf...6ca

Skrevet

Hva?! Hvorfor???

Du må ta denne dama med en klype salt. Hun er ikke helt i vater.

Anonymous poster hash: be013...c92

Skrevet

Skam deg.

Nei du burde skamme deg! Ikke legg dine egne sorger over på noen andre. Nesa ut av din egen navle
Skrevet

Hva?! Hvorfor???

Fordi hun selv hadde en spontanabort før uke 10 og ikke uner noe å få barn om de ikke har alt på stell samtidig som hun har null forståelse for at noen ikke føler at de har plass til (flere) barn og dermed ikke slår hjul av glede av en positiv test.

Anonymous poster hash: 570cf...069

Skrevet

Skam deg.

Selvom du mistet, relativt tidlig, som er relativt normalt, og nå velger å grave deg ned i egen selvmedlidenhet og har bestemt deg for å aldri få flere barn i tilfelle du opplever å miste igjen, så finnes det faktisk noen som ser egne begrensninger og ikke ønsker å få flere barn enn de har mulighet til å oppdra. Slutt å forpest enhver tråd med ditt tap. Jeg skjønner det er trist, jeg skjønner du er lei deg, men du må snart let it go! Hvis ikke, oppsøk hjelp!

Skrevet

Jeg tror faktisk alle jeg kjenner som har fire barn så har sistemann kommet som en overraskelse. Mer eller mindre velkommen hos alle, men altså et lite sjokk i starten.

Senk skuldrene, pust med magen og snakk med mannen. Om det absolutt ikke passer med flere barn så finnes det heldigvis en løsning for det også.

Skrevet

Skam deg.

Du må seriøst skaffe deg litt hjelp. Du har valgt å ikke få barne pga en helt vanlig spontanabort, som 50 opplever. Grav deg opp av grava di og ta deg sammen. Hysteriske damer ass...

Anonymous poster hash: 5af82...1bc

Skrevet

Skam deg.

Hva er galt med deg?

Skjønner du har det tøft men hvorfor skal du overføre skam på folk?

Selvom du mistet et barn betyr ikke det at alle andre vil ha barn.

Du må skaffe deg hjelp, å oppføre seg som du gjør er ikke normalt.

Anonymous poster hash: cf5e7...562

Skrevet

Skam deg.

Hæ, her er du helt på jordet altså

Du sier selv du er så redd for å oppleve en spontanabort at du ikke tør få flere barn og derfor bruker prevensjon, hva hadde du gjort om du ble gravid på prevensjon da? Skulle du skammet deg også da, for du ønsker jo heller ikke flere barn....

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Sjokket begynner å legge seg nå, men jeg har ikke bestemt hva jeg vil gjøre.

Vi har to barn sammen, og mannen en fra før. Vi har ikke flere soverom i huset. Og ikke minst føler vi oss for gamle.

Vi måtte hatt større bil, og økonomien ville blitt stram. Jeg har nettopp starter ny jobb og ønsker ikke å ut i permisjon. Vi har gitt vekk alt av bilstoler og vogner. Minste er fortsatt liten og krevende. Han sover ikke på natta, og sliter oss ut. Føler vi er på randen av hva vi klarer allerede... Nei, jammen ikke lett dette her.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Sjokket begynner å legge seg nå, men jeg har ikke bestemt hva jeg vil gjøre.

Vi har to barn sammen, og mannen en fra før. Vi har ikke flere soverom i huset. Og ikke minst føler vi oss for gamle.

Vi måtte hatt større bil, og økonomien ville blitt stram. Jeg har nettopp starter ny jobb og ønsker ikke å ut i permisjon. Vi har gitt vekk alt av bilstoler og vogner. Minste er fortsatt liten og krevende. Han sover ikke på natta, og sliter oss ut. Føler vi er på randen av hva vi klarer allerede... Nei, jammen ikke lett dette her.

Vet du, når dere er så ferdige og føler alt er komplett som det er, så syns ikke jeg det er kjempekrise med en abort altså. Jeg sier ikke hva dere skal gjøre, men dere MÅ ikke fullføre dette svangerskapet for enhver pris. Dere har et valg og det ER helt ok samme hva dere velger 🌹

Anonymous poster hash: ae2b8...156

Skrevet

Jeg tror faktisk alle jeg kjenner som har fire barn så har sistemann kommet som en overraskelse. Mer eller mindre velkommen hos alle, men altså et lite sjokk i starten.

Senk skuldrene, pust med magen og snakk med mannen. Om det absolutt ikke passer med flere barn så finnes det heldigvis en løsning for det også.

Sjokk? Hvor dumme er folk egentlig? "Oi, jeg ble gravid.. hmm.. har jeg hatt sex? Ja.. men det går jo ikke an å bli gravid!"  :legrine:  :legrine:  :legrine:  :legrine:  :legrine:  SUKK

Anonymous poster hash: 79d35...4f2

Skrevet

Vet du, når dere er så ferdige og føler alt er komplett som det er, så syns ikke jeg det er kjempekrise med en abort altså. Jeg sier ikke hva dere skal gjøre, men dere MÅ ikke fullføre dette svangerskapet for enhver pris. Dere har et valg og det ER helt ok samme hva dere velger

Anonymous poster hash: ae2b8...156

Det er ikke ok å drepe babyer, nei

Skrevet

Det er ikke ok å drepe babyer, nei

Dust

Anonymous poster hash: 5af82...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...