Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #26 Skrevet 4. februar 2017 Så mange gode tips, men ingen jeg kan henge hatten på, dessverre. Mann og mor er absolutt til å stole på, mor er i overkant kritisk og opptatt av fasaden og mannen er dønn ærlig, på godt og vondt. Jeg røyker ikke og drikker lite kaffe. Har ikke mensen pga hormonspiral, men kjenner at jeg kan ha pms likevel, så der er det kanskje noe... Får følge med om det kan ha noen sammenheng. Ja, jeg er litt opphengt i dette da det ikke hjelper å være velstelt hvis man lukter bæsj😫😷 Hi Anonymous poster hash: 4d692...56a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #27 Skrevet 4. februar 2017 Tror virkelig ikke barnet ditt mener det. Har en fireåring som sier akkurat det samme med jevne mellomrom. Har hørt andre barn si det til tilfeldige i bhg også. 🙊🙈 Anonymous poster hash: 49e4c...231
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #28 Skrevet 4. februar 2017 Dette sier min fire år gamle sønn med ujamne mellomrom. Jeg dusjer og skifter klær hver dag, jeg bruker ikke mye skyllemiddel eller sterk parfyme. Ofte sier han det når jeg er nydusjet. Det kan være når jeg hjelper han med klærne, eller når han kommer oppi sengen for å kose. Jeg har bedt mannen lukte på meg, jeg har bedt min mor lukte og ingen kjenner annet enn svak lukt av deo. Ingen vond kroppslukt altså. Noen som aner hva han kjenner? Jeg jobber tett på mennesker og kjenner at jeg blir litt paranoid av dette. Av barn og fulle folk....osv...Anonymous poster hash: 4d692...56a Min hater parfymelukt, så all lukt av hud og hårprodukter gjør at han sier jeg lukter "rart"/vondt. Sier aldri noe om jeg faktisk stinker kroppslukt. Anonymous poster hash: 7009e...0df
Odd Molly Skrevet 4. februar 2017 #29 Skrevet 4. februar 2017 Hvordan reagerer du når han sier det? Kan det hende at han sier det fordi du reagerer på en spesiell måte? Hvis du prøver å ikke bry deg, bare svare "ja, ja" uten å gjøre noe mer ut av det. Prøv en periode, godt mulig at han slutter.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #30 Skrevet 4. februar 2017 Hvordan reagerer du når han sier det? Kan det hende at han sier det fordi du reagerer på en spesiell måte? Hvis du prøver å ikke bry deg, bare svare "ja, ja" uten å gjøre noe mer ut av det. Prøv en periode, godt mulig at han slutter. Jeg gir ingen/liten respons, det er jo ikke så mye å si, liksom. Syns han det kan jeg jo ikke krangle på det. Jeg har spurt han en gang utenfor situasjonen om jeg lukter godt eller vondt og da sa han godt. Mulig det bare er noe han sier uten å tenke seg om hvis han kjenner en litt ukjent lukt... Jeg vet faktisk ikke. Hadde nettopp en venninne på besøk som jeg fortalte om dette til, og hun sa også at hun aldri hadde kjent vond lukt, så da får jeg slå meg til ro med at det er hans nese som kjenner noe annet enn andre. Hi Anonymous poster hash: 4d692...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå