Gå til innhold

Espen pirelli på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begrunne svaret ditt kanskje ? Bare for jeg ikke har samme mening som deg om hvilken metode er best på å opplyse omverden på, betyr ikke at den betegnelsen du gir meg stemmer.

Anonymous poster hash: 05c39...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begrunne svaret ditt kanskje ? Bare for jeg ikke har samme mening som deg om hvilken metode er best på å opplyse omverden på, betyr ikke at den betegnelsen du gir meg stemmer.

Hvilken metode er bedre enn at barn og ungdom får et foredrag av landets fremste ekspert på skolen?

Anonymous poster hash: b7c30...821

Skrevet

Er det meg du snakker til? Hva vil du at jeg skal begrunne? At det er bra at det er fokus på psykisk helse i skolen? Den tenker jeg vel forklarer seg selv.

Skal jeg begrunne hvorfor det er bra å ha sånne opplegg i skoletida? Det er jo faktisk der man treffer alle ungdommene. Tror du at alle hadde møtt opp til en temakveld om emnet?

Også lurer jeg litt på hvorfor du tror at du vet hvordan denne jenta du synes så synd på kommer til å ha det under foredraget. Det aner du ingenting om.

Skal jeg begrunne hvorfor jeg mener du er fordomsfull? Hvis du ikke skjønner det selv ved å lese over innleggene dine, tror jeg kanskje du er litt mentalt begrenset også.

Anonymous poster hash: 30c50...90c

Skrevet

Enig med deg! Men nå til dags har dette blitt den "eneste" sannhet. For noen år siden var det kirka som satt på den eneste sannheten.

Anonymous poster hash: d6934...f35
Skrevet

Så du har snakket med en ungdom som syns det blir ukomfortabelt, vanskelig og er ikke klar for sånt opplegg på skolen ? Da ungdommen er en av de usikre, sårbare og er kommer så langt i prosessen med selvaksept ? Hvis ikke, så har du ikke godt nok grunnlag til å svare for du klarer tydeligvis ikke å sette deg i denne jentas fotspor. Jeg tenker at det er ikke utenkelig at det finnes flere på denne og andre skoler som føler det likt.

Skrevet

Enig med deg! Men nå til dags har dette blitt den "eneste" sannhet. For noen år siden var det kirka som satt på den eneste sannheten.

Hva har blitt den eneste sannhet?

Anonymous poster hash: 8856d...eeb

Skrevet

Hæ? Hva er den eneste sannhet?

Skrevet

Hva vet du om hva jeg vet 😂 når du må gripe til hersketeknikker istedenfor en reel debatt selv med ulike meninger ja da er det spørs hvem av oss har begrenset mental kapasitet. Men dette var bare et svar på ditt nivå, flere usaklige, personifisert kritikk kan du holde for deg selv for du får ikke flere motsvar nå.

Er det så skummelt å snakke om at det kan være at det finnes andre og bedre, alternative metoder å opplyse omverden en å ta det i plenum i skoletiden. Ja for å vise hensyn til de som er for svake enda til dette forumet.

Vet faktisk en hel del om hva jenta føler og tenker da hun er her hver eneste dag og føler seg trygg på å snakke med meg og datteren min om vanskelige ting rundt hennes usikkerhet.

Skrevet

Så du har snakket med en ungdom som syns det blir ukomfortabelt, vanskelig og er ikke klar for sånt opplegg på skolen ? Da ungdommen er en av de usikre, sårbare og er kommer så langt i prosessen med selvaksept ? Hvis ikke, så har du ikke godt nok grunnlag til å svare for du klarer tydeligvis ikke å sette deg i denne jentas fotspor. Jeg tenker at det er ikke utenkelig at det finnes flere på denne og andre skoler som føler det likt.

Du er rar

Skrevet

Sur og vanskelig, din rett å mene det. Min rett å ikke bry meg om at du mener det 😂

Skrevet

Esben Esthers foredrag er på generelt grunnlag. Kan ikke forstå at det skal være ukomfortabelt for noen? Det som er ukomfortabelt er jo å skjule den man er pga uvitende folk med fordommer!

Skrevet

For noen er det nettopp det, bare fordi du ikke forstår den følelsen betyr ikke at den ikke er reell.

Vi er helt enige om at folks fordommer kan gjøre det vanskelig men vi er ikke enige om at tale på skolen er måten å løse det på.

Skrevet

For noen er det nettopp det, bare fordi du ikke forstår den følelsen betyr ikke at den ikke er reell.

Vi er helt enige om at folks fordommer kan gjøre det vanskelig men vi er ikke enige om at tale på skolen er måten å løse det på.

Nei, men kan det gjøre noe verre?

Skrevet

Men hva mener DU er bedre? Hva er bedre enn foredrag av fagpersoner på skolen?

Skrevet

Jeg får flass når man kaller seg selv intetkjønn og "hen" og alt det pisser der. Special snowflake syndromet.

Anonymous poster hash: 7ee48...e4e

Skrevet

Trenger oppmerksomhet på nettet syndromet 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...