Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #26 Skrevet 3. februar 2017 Hvis du ser på en større gruppe, som en skoleklasse, er det stort sett guttene som bruker mest. Anonymous poster hash: 9120f...1d3
Elisun Skrevet 3. februar 2017 #27 Skrevet 3. februar 2017 Jenta vår som er eldste er/var veldig rolig som liten og også igrunn nå når hun er 7, men hun blir veldig giret opp av andre. Så da er det jo typisk at lillesøster på snart tre er et levende fyrverkeri bokstavlig talt. Hun hyler og skriker, løper,herjer,klatrer,kaster osv!! Vi prøver så godt vi kan å roe henne ned men det er neimen ikke lett. Er et skikkelig stabeist!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #28 Skrevet 3. februar 2017 Har to rabagaster av noen jenter som er mer aktive og høylydt og tøffere enn de fleste guttene vi kjenner, så det stemmer ikke her i allefall. Anonymous poster hash: 126e4...df2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #29 Skrevet 3. februar 2017 Både jenta og gutten min er aktive barn, de er svært like aktivitetsmessig - kanskje fordi de er tvillinger? Anonymous poster hash: 8cb8b...61b
QueeenBeee Skrevet 3. februar 2017 #30 Skrevet 3. februar 2017 Har ei jente som er veldig aktiv, ei jente som er roligheten selv og en gutt som er midt i mellom. 😉
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #31 Skrevet 3. februar 2017 Her er både jenta og gutten aktive og lager mye lyd Anonymous poster hash: d6149...5c2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #32 Skrevet 3. februar 2017 Har to jenter som både er rolige og bråkete. Da de var små var de stort sett rolige. Nå er de i skolealder og er tidvis rolig og tidvis propell. Gutten er så liten (10 Mnd), at det er litt vanskelig å si, men han virker til nå å være ganske rolig. Anonymous poster hash: 07cc8...ebc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #33 Skrevet 3. februar 2017 Har to gutter selv, ene rolig og den andre veldig aktiv. Venninnene mine som har jenter har et lettere liv, ingen tvil i det. Men, de får igjen i tenåra😁 Anonymous poster hash: 1c0c3...9e5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #34 Skrevet 3. februar 2017 Har 4 jenter. Veldig rolige, og enkle å hanskes med. Har venner som har både gutter og jenter som er mye mer aktive enn mine. Både jeg og far er bedagelige mennesker,og var rolige gjennom oppveksten. Kanskje det er litt genetisk også? Anonymous poster hash: 177f3...d33
februarprins2013 Skrevet 4. februar 2017 #35 Skrevet 4. februar 2017 Min på 4 år, er veldig rolig gutt ,elsker og leke alene,se på tven og sitte og kose med meg, aldri vert noe særlig bråkete men tanteungen min er veldig bråkete og det er ei jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå