Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #26 Skrevet 3. februar 2017 Aldri hørt om noen som vasker håret to ganger. Sikkert bare noe produsentene av sjampo har innprentet hos frisørene for å selge mer😂 Anonymous poster hash: 7cefb...310 Har fett hår, og merker stor forskjell på om jeg vasker håret eneller to ganger. Anonymous poster hash: 25f5d...c6b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #27 Skrevet 3. februar 2017 Tja, jeg vasker håret to ganger med sjampo, har så i balsam som får virke mens jeg vasker kroppen. Jeg vasker ikke hele kroppen to ganger, men vasker ofte armhuler og underliv en ekstra gang med såpe etter første innsåping. Det handler om å være helt sikker på at jeg ikke lukter svette... Anonymous poster hash: 276ac...77b Dette! Pleier det å lukte svette fra fitten din altså?? Anonymous poster hash: ba3d0...e15 Du vet at det sitter svettekjertler i lysken også? Noen har flere enn andre. Man er forskjellig. Greit å akseptere det uten å gjøre narr av folk synes jeg. Hvis man må såpe inn håret to ganger, da bruker man feil shampoo... Anonymous poster hash: 8f759...ebd Hvis man bruker stylingprodukter, så blir ikke nødvendigvis håret rent av en runde sjampo, nei. Det er også forskjell fra stylingprodukt til stylingprodukt. At noe passer for deg og ditt hår, betyr ikke at det er rett for alle vet du. Aldri hørt om noen som vasker håret to ganger. Sikkert bare noe produsentene av sjampo har innprentet hos frisørene for å selge mer Anonymous poster hash: 7cefb...310 Har du seriøst aldri hørt om det? Da er jo du, og ev. din omgangskrets, mer rar enn oss andre. Seriøst. Jeg velger å satse på at du aldri har hørt om det fordi du ikke har snakket med venninnene dine om det. Anonymous poster hash: d5692...436
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2017 #28 Skrevet 3. februar 2017 Herregud hvor mange griser det er rundt omkring altså... "Kroppen trenger ikke såpe, jeg vasker bare hendene med såpe"? Grøss, lurer på hvordan disse folkene lukter fra underlivet, armhulene og føttene...Det samme gjelder hårvask 1 gang i uka. Sikkert de samme folkene som mener at vi som dusjer hver dag, bruker pleiende kremer og litt mascara er overfladiske hønsehjerner med dårlige holdninger :D
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #29 Skrevet 3. februar 2017 Jeg vasker håret en gang i uka. Da såper jeg inn håret 2 ganger. Hvis jeg skal såpe det inn bare en gang må jeg bruke mer såpe. Balsam bruker jeg bare en gang. På kroppen bruker jeg nesten aldri såpe. Anonymous poster hash: a106b...246
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2017 #30 Skrevet 3. februar 2017 Jeg vasker håret en gang i uka. Da såper jeg inn håret 2 ganger. Hvis jeg skal såpe det inn bare en gang må jeg bruke mer såpe. Balsam bruker jeg bare en gang. På kroppen bruker jeg nesten aldri såpe. Anonymous poster hash: a106b...246 OMG. Du vet at vi lever i 2017, sant? Man trenger ikke å dra til et annet land for å kjøpe det eksotiske produktet som heter såpe. Man får kjøpt billig dusjsåpe fra First Price til 6 kroner flaska... Kroppen til voksne mennesker er altså ikke selvrensende, man har behov for å få vekk døde hudceller, man svetter (bruker du ikke såpe/intimsåpe i underlivet eller under armene heller? Ikke under føttene?). Det går mange folk rundt og lukter vondt. Nå forstår jeg hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #31 Skrevet 3. februar 2017 Jeg lærte av min mor på 80-takket at man vasker med shampoo to ganger men jeg gjør det bare en gang nå. Jeg bruker ingen styling produkter så en gang går fint. Det er ikke bra for huden og håret å dusje daglig og jeg trenger ikke å dusje daglig, jeg dusjer annen hver dag. Anonymous poster hash: f9eb3...fc5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #32 Skrevet 3. februar 2017 OMG. Du vet at vi lever i 2017, sant? Man trenger ikke å dra til et annet land for å kjøpe det eksotiske produktet som heter såpe. Man får kjøpt billig dusjsåpe fra First Price til 6 kroner flaska... Kroppen til voksne mennesker er altså ikke selvrensende, man har behov for å få vekk døde hudceller, man svetter (bruker du ikke såpe/intimsåpe i underlivet eller under armene heller? Ikke under føttene?). Det går mange folk rundt og lukter vondt. Nå forstår jeg hvorfor.Kvinners underliv er slevrensende akkurat som andre slimhinner, så underlivssåpe er bortkastet. OMG trodde at alle hadde fått med seg det i 2017. Anonymous poster hash: f9eb3...fc5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #33 Skrevet 3. februar 2017 Aldri hørt om noen som vasker håret to ganger. Sikkert bare noe produsentene av sjampo har innprentet hos frisørene for å selge mer Anonymous poster hash: 7cefb...310 Flere som gjør det vel, det er jo ganske tydelig ut fra tråden her? Jeg jobber i hjemmetjenesten og ved dusjing av brukere er det veldig mange som ønsker å få håret sitt vasket to ganger. Ingen problem det. Anonymous poster hash: e7dd5...a8e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #34 Skrevet 3. februar 2017 Jeg vasker håret to ganger før balsam. Jeg vasker kropppen med såpe en gang som regel. Dusjer ca annenhver dag. Underlivet skyller jeg bare med rent vann, fikk beskjed av gynekologen at det er best å bare bruke vann Anonymous poster hash: dd046...63c
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2017 #35 Skrevet 3. februar 2017 Kvinners underliv er slevrensende akkurat som andre slimhinner, så underlivssåpe er bortkastet. OMG trodde at alle hadde fått med seg det i 2017. Anonymous poster hash: f9eb3...fc5 Så du mener at underliv til kvinner som har vært på fjellet i 1 uke uten å dusje lukter blomster? Prøv å få kjæresten din til å gå ned på deg etter 1 uke uten å dusje du... Den er sikkert selvrensende, men man lukter fortsatt vondt når man ikke vasker seg ordentlig. Hva med resten av kroppen, armhulene, huden? Er det også selvrensende?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #36 Skrevet 3. februar 2017 Herregud hvor mange griser det er rundt omkring altså... "Kroppen trenger ikke såpe, jeg vasker bare hendene med såpe"? Grøss, lurer på hvordan disse folkene lukter fra underlivet, armhulene og føttene...Det samme gjelder hårvask 1 gang i uka. Sikkert de samme folkene som mener at vi som dusjer hver dag, bruker pleiende kremer og litt mascara er overfladiske hønsehjerner med dårlige holdninger :D Jeg dusjer annenhver dag nå som jeg ikke trener. Bruker frisørshampo og balsam i håret. Ingen såpe hverken på kropp eller i underlivet. Jeg har ikke luktet svette en dag i mitt liv, men bruker såpe om jeg har trent. Merkelig at jeg da får høre at jeg virkelig lukter ingenting der nede... Har ikke hatt underlivssopp en eneste gang iløpet av mine 26år heller... Anonymous poster hash: 2a895...5ee
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #37 Skrevet 3. februar 2017 Jeg dusjer ikke håret hver dag, dusjer det 1-2 ganger i uken. Og da vasker jeg det 2 ganger med sjampo, har i (ev. hårkur) balsam og skyller. Kroppen vasker jeg alltid flere ganger. Skrubber ekstra under armer, ved bryster og på rygg. Der jeg svetter mest Underlivet vasker jeg én gang, men resten av kroppen tar jeg to ganger ja! Bare sånn i tilfelle jeg glemte en flekk... Og liker å dusje. Bruker ikke MYE såpe heller.. kjøper i Sverige, billig Så blir ikke så dyrt. Anonymous poster hash: 958a8...8d3
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2017 #38 Skrevet 3. februar 2017 Jeg dusjer annenhver dag nå som jeg ikke trener. Bruker frisørshampo og balsam i håret. Ingen såpe hverken på kropp eller i underlivet. Jeg har ikke luktet svette en dag i mitt liv, men bruker såpe om jeg har trent. Merkelig at jeg da får høre at jeg virkelig lukter ingenting der nede... Har ikke hatt underlivssopp en eneste gang iløpet av mine 26år heller... Anonymous poster hash: 2a895...5ee Ingen såpe når du har mensen heller, og ingen lukt? Hahaha
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #39 Skrevet 3. februar 2017 Ingen såpe når du har mensen heller, og ingen lukt? Hahaha Ingen skal nedi der med nesa si under mensen uansett. Bruker ikke såpe da heller for det er ikke bra for miljøet der nede.... Anonymous poster hash: 2a895...5ee
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2017 #40 Skrevet 3. februar 2017 Ingen skal nedi der med nesa si under mensen uansett. Bruker ikke såpe da heller for det er ikke bra for miljøet der nede.... Anonymous poster hash: 2a895...5ee Nei, ingen skal nedi der med nesa, men det lukter hvis man ikke vasker seg på mange dager under mens. Jeg kan ikke tro at folk kan føle seg fresh under mens uten å vaske seg!!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #41 Skrevet 3. februar 2017 Nei, ingen skal nedi der med nesa, men det lukter hvis man ikke vasker seg på mange dager under mens. Jeg kan ikke tro at folk kan føle seg fresh under mens uten å vaske seg!!! Jeg vasker meg nedi der hver dag uansett om jeg har mens eller ikke, men bruker aldri såpe. Anonymous poster hash: 2a895...5ee
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #42 Skrevet 3. februar 2017 Håret vaskes 2 ganger med shampo og 1 gang med balsam. Første shampo-runde tar bare fettet som ligger ytterst på hårstrået, mens andre gang går dypere inn. Det skal skumme godt andre gangen, mens det nesten ikke skummer første gang. Men kroppen trenger bare en runde med såpe. Hvis han har gjort dette lenge blir jo kroppen uttørret og han føler vel også derfor han trenger å dusje/vaske så ofte... Anonymous poster hash: ef1b2...ee3
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2017 #43 Skrevet 3. februar 2017 Jeg vasker meg nedi der hver dag uansett om jeg har mens eller ikke, men bruker aldri såpe. Anonymous poster hash: 2a895...5ee Hvordan får du vekk døde hudceller fra kroppen da? De blir ikke fjernet av bare å spurte litt vann. Og man blir heller ikke kvitt svettelukta av å ikke dusje med såpe under armene.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #44 Skrevet 3. februar 2017 Hvordan får du vekk døde hudceller fra kroppen da? De blir ikke fjernet av bare å spurte litt vann. Og man blir heller ikke kvitt svettelukta av å ikke dusje med såpe under armene. Har aldri luktet svette av meg. Spruter ikke bare vann... gnir jo over med vaskeskrubb... Anonymous poster hash: 2a895...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå