Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #26 Skrevet 3. februar 2017 Jaja. Det ser ikke ut til at noen har noen spesifikk forskning å komme med, kun synsing. Og det er greit det. Jeg kjenner for så vidt en fysioterapeut, og hun hadde heller ingenting å si om hm-sko, verken positivt eller negativt. Jeg har en følelse av at hm-skoene har et ufortjent dårlig rykte, og at de ikke er spesielt mye verre enn andre dyrere skomerker på markedet. Jeg tror heller ikke at alle de "godkjente" merkene, som Pony eller Skofus kun er laget av skinn og med myk såle. Eller hva med Kamik? Stive som fy. HI Anonymous poster hash: 806cd...392 Jeg jobber i barnehage, og jeg ser stoooor kvalitetsforskjell på hm sko og feks vikingsko. De er elendige. Som sagt, ikke kjøpt det til annet en pyntesko! Har fått det til ungene, de har brukt de til feks diskotek og bursdager, men de må ha skikkelige sko til skole og barnehage. Anonymous poster hash: 6fb4b...9f0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #27 Skrevet 3. februar 2017 Hvorfor oppretter du en tråd når du likevel har bestemt deg for at hm sko er så bra???Anonymous poster hash: 38950...f96 Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg bare spør om det er noen dokumentasjon på at HM sko er så fryktelig DÅRLIGE. Men det finnes tydeligvis ikke...HI Anonymous poster hash: 806cd...392
TinaK 1990 Skrevet 3. februar 2017 #28 Skrevet 3. februar 2017 Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg bare spør om det er noen dokumentasjon på at HM sko er så fryktelig DÅRLIGE. Men det finnes tydeligvis ikke... HI Anonymous poster hash: 806cd...392 Trenger du virkelig dokumentasjon på det?
Mamma_til_2 Skrevet 3. februar 2017 #29 Skrevet 3. februar 2017 Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg bare spør om det er noen dokumentasjon på at HM sko er så fryktelig DÅRLIGE. Men det finnes tydeligvis ikke... HI Anonymous poster hash: 806cd...392 Foreslår at du selv kjøper deg ett par sko derfra som du bruker hverdag, da får du dokumentasjonen din.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #30 Skrevet 3. februar 2017 Foreslår at du selv kjøper deg ett par sko derfra som du bruker hverdag, da får du dokumentasjonen din. Jeg kjøpte et par enkle, lave sneakers fra HM i fjor sommer. De gikk jeg med nesten hver dag. De ble litt slitt i tuppen, men til å koste 150 kr var jeg veldig fornøyd. HI Anonymous poster hash: 806cd...392
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #31 Skrevet 3. februar 2017 Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg bare spør om det er noen dokumentasjon på at HM sko er så fryktelig DÅRLIGE. Men det finnes tydeligvis ikke... HI Anonymous poster hash: 806cd...392 Seriøst? Tror du virkelig det blir forsket på hm sko? Anonymous poster hash: ffb75...65a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #32 Skrevet 3. februar 2017 Seriøst? Tror du virkelig det blir forsket på hm sko?Anonymous poster hash: ffb75...65a Hvorfor skulle det ikke det? Man kan finne "forskningsrapporter" på alt mulig. Som at menn i grønne jakker er mindre attraktive eller menn i blå jakker. Hvorfor skulle det ikke vært gjort litt research på gode og dårlige sko?HI Anonymous poster hash: 806cd...392
februarprins2013 Skrevet 3. februar 2017 #33 Skrevet 3. februar 2017 min har hatt noen, så ingen problemer med det
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #34 Skrevet 3. februar 2017 De H&m skoa kan du bruke i hagen eller i verste fall en kjapp tur i butikken. Stakkars barn som må gå med de skoa. De er ikke gode å ha på føttene. Anonymous poster hash: 06e4f...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå