Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #26 Skrevet 2. februar 2017 At det finnes kvinner som saboterer samvær er helt sikkert, men det er også helt sikkert at det finnes fedre som griper ann saken helt feil og som ikke innehar en god nok omsorgsevne. Hva frustrert far er skal ikke jeg konkludere med, men frustrert far ville nok hatt en betraktelig bedre sak hvis han lot en del følelsesutbrudd mot mor ligge og kun fokusere på barnas beste. Istedefor å fokuserer på at mor saboterer samværet, bør han legge frem sin mening på en måte som gjør at han ikke angriper mor, men har fokuset på barnas beste. Kommer mor med løgn så gjør frustrert far lurt i å motbevise disse påstandene på en objektiv måte og med en god argumentasjonsrekke istedefor å gå i strupene på mor og kun fokuset på mor sin adferd. Ofte vises det i barnefordelingssaker at den part som klarer å være objektiv i forhold til motparten vinner frem med sitt krav da det også gir en større suksessrate i forhold til å videreføre samarbeid med den andre part. Hvis man kun har fokus på hva den andre forelder gjør og sier, kommer med negative karakteristikker av motparten og ikke evner å vurdere sin egen rolle i saken viser man en holdning som retten ofte vurdere som problematisk i forhold til samarbeid med den andre forelderen. Jeg sitter ikke med et positivt bilde av frustrert far i forhold til å bygge et godt samarbeidsklima, men jeg kan selvfølgelig ta feil. Gjør jeg det så bør iallefall frustrert far se litt på sin måte å ordlegge seg ettersom de fleste svarene viser at frustrert far ikke får så mye medhold når han fremlegger saken sin som han har gjort. Anonymous poster hash: 76af3...36e
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #27 Skrevet 2. februar 2017 Du høres ut som eksen min. Måten du skriver på og alle skrivefeilene. Om du er det så er det en grunn til at du ikke får mer samvær. Barnet har det faktisk bedre uten deg. Anonymous poster hash: 1f93d...c70 Hva har skrivefeil med saken å gjøre er du skada. Nei dommer han kan ikke ha ungen for han har skrive feil mor du har herved full foreldrerett på grun av at far har skrive feil. Ideot
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #28 Skrevet 2. februar 2017 Jeg må krige å krige i 7år nå å må i en ny omgang med retten dette er ikke bra nok system dette ødlegger for far sykisk. Har vunnet en gan men da var det å forsvare samværet som hun prøvde å ta fra meg. Hun har blitt bøtlagt men det hjelper ikke. Hun mener fremdeles at jeg ikke skal ha kontakt syk i hode er hun. Tror nok det er noe annet enn barnebidrag som motiverer samværsnekt i dette tilfeller altså.. Anonymous poster hash: 1b271...9af
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #29 Skrevet 2. februar 2017 Når jeg leser det du "skriver", så forstår jeg godt at hun kasta deg på hue og ræva ut! Du virker ikke helt god i knollen! Anonymous poster hash: 45c6e...ab7
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #30 Skrevet 2. februar 2017 Tror nok det er noe annet enn barnebidrag som motiverer samværsnekt i dette tilfeller altså.. Anonymous poster hash: 1b271...9af 3 saker siden 2010 der noen har vunnet delt ansvar i norge å det er nokk fler saker en bare 3 som prøver på det jeg gjør å lett å si ting når du har lite peiling
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #31 Skrevet 2. februar 2017 3 saker siden 2010 der noen har vunnet delt ansvar i norge å det er nokk fler saker en bare 3 som prøver på det jeg gjør å lett å si ting når du har lite peiling Du har ikke foreldreansvar for barna? Anonymous poster hash: 8a292...601
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #32 Skrevet 2. februar 2017 Sefølgelig det som irreterer meg er den tiden det tar for å få igjenom enkle avtaler som man må til rettsak for å få men som man kunne ha klart uten advokarer å dommere. Møte hinder i vært hjøne av en avtale for at mor har behov for å ha ungene forseg selv. Foreksempel at de komme fra skolen a dra til skolen uten å måtte møte hværandre må være en bra avtale for å holde ro å fred rundt ungene men da vi skrev avtalen i retten ble det skole å henting når vi ikke kan være i nærheten uten att begge klarer å holde seg rolig burde vi la det bli skole til skole uten å møtes for å skåne de for mest mulig negativitet men når jeg må til retten for å gjøre den forandringen er det helt sinnsykt det er snakk om en dag mer
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #33 Skrevet 2. februar 2017 Sefølgelig det som irreterer meg er den tiden det tar for å få igjenom enkle avtaler som man må til rettsak for å få men som man kunne ha klart uten advokarer å dommere. Møte hinder i vært hjøne av en avtale for at mor har behov for å ha ungene forseg selv. Foreksempel at de komme fra skolen a dra til skolen uten å måtte møte hværandre må være en bra avtale for å holde ro å fred rundt ungene men da vi skrev avtalen i retten ble det skole å henting når vi ikke kan være i nærheten uten att begge klarer å holde seg rolig burde vi la det bli skole til skole uten å møtes for å skåne de for mest mulig negativitet men når jeg må til retten for å gjøre den forandringen er det helt sinnsykt det er snakk om en dag merHvis du er en like dårlig omsorgspersonen som du gir inntrykk av så er en dag til sammen med deg langtfra det beste for barna. Anonymous poster hash: 76af3...36e
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #34 Skrevet 2. februar 2017 Hvis du er en like dårlig omsorgspersonen som du gir inntrykk av så er en dag til sammen med deg langtfra det beste for barna. Anonymous poster hash: 76af3...36e Ja du har jo helt riktig syn att du ikke er en stor profil i norge der du kan si alle menn som tar ut følelsene sine på forum er dårlig foreldre de burde misete samvær jærne død menneske er du å mange i denne siden er like sprenkt som deg dere er jævla feminister med lite å gjøre enn å hakke på menn med følelser. Somsakt er dette en forum ikke ute i deg virkelige livet der folk oppfører seg god å later som de er den perfekte personen. Skada gruppe det her dere burde miste barna deres jeg mener menn burde få hovedansvaret uansett når foreldrene går fra værandre så man slipper ideoter som dere yakk for meg å takk for at dere hjalp meg med å få ut frustrasjonen. Fuck off å lykke til med å tape mot far i samværs retten
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #35 Skrevet 2. februar 2017 Ja du har jo helt riktig syn att du ikke er en stor profil i norge der du kan si alle menn som tar ut følelsene sine på forum er dårlig foreldre de burde misete samvær jærne død menneske er du å mange i denne siden er like sprenkt som deg dere er jævla feminister med lite å gjøre enn å hakke på menn med følelser. Somsakt er dette en forum ikke ute i deg virkelige livet der folk oppfører seg god å later som de er den perfekte personen. Skada gruppe det her dere burde miste barna deres jeg mener menn burde få hovedansvaret uansett når foreldrene går fra værandre så man slipper ideoter som dere yakk for meg å takk for at dere hjalp meg med å få ut frustrasjonen. Fuck off å lykke til med å tape mot far i samværs retten Jøss Anonymous poster hash: 8a292...601
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #36 Skrevet 2. februar 2017 Ja du har jo helt riktig syn att du ikke er en stor profil i norge der du kan si alle menn som tar ut følelsene sine på forum er dårlig foreldre de burde misete samvær jærne død menneske er du å mange i denne siden er like sprenkt som deg dere er jævla feminister med lite å gjøre enn å hakke på menn med følelser. Somsakt er dette en forum ikke ute i deg virkelige livet der folk oppfører seg god å later som de er den perfekte personen. Skada gruppe det her dere burde miste barna deres jeg mener menn burde få hovedansvaret uansett når foreldrene går fra værandre så man slipper ideoter som dere yakk for meg å takk for at dere hjalp meg med å få ut frustrasjonen. Fuck off å lykke til med å tape mot far i samværs rettenNå har du fått mange svar fra brukere her og det er tydelig at du ikke liker svarene du får. Det er jo forsåvidt forståelig at du ikke liker svarene når de ikke går i din favør, men ønsker du å få konstruktive svar basert på fakta må du legge frem fakta, legge fra deg den nedsettende måten du snakker om mor på og vise med god argumentasjon hvorfor det beste for barna er å ha mer samvær med deg. Måten du legger frem saken på inngir ikke tillitt til deg som omsorgsperson og da er det slike svar du får da vi må basere oss på det du faktisk sier. Det er også en dårlig skjult hersketeknikk du bruker når du føler et behov for å be alle om å fuck off og lykke til med å tape mot far, og det vitner bare om at du mangler en god argumentasjonsrekke. Hvis det er slik at du mener du har bedre omsorgsevne enn mor så må du bygge saken din på en betraktelig bedre måte enn du har gjort her inne. Ja dette er et forum som du anonymt kan spy ut eder og galle, men vi som svarer deg har da kun den informasjonen å støtte oss til og den informasjonen indikerer at du er en uegnet omsorgsperson da du har en fiendtlig holdning til mor som vil være skadelig for barna. Anonymous poster hash: 76af3...36e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #37 Skrevet 2. februar 2017 Ja du har jo helt riktig syn att du ikke er en stor profil i norge der du kan si alle menn som tar ut følelsene sine på forum er dårlig foreldre de burde misete samvær jærne død menneske er du å mange i denne siden er like sprenkt som deg dere er jævla feminister med lite å gjøre enn å hakke på menn med følelser. Somsakt er dette en forum ikke ute i deg virkelige livet der folk oppfører seg god å later som de er den perfekte personen. Skada gruppe det her dere burde miste barna deres jeg mener menn burde få hovedansvaret uansett når foreldrene går fra værandre så man slipper ideoter som dere yakk for meg å takk for at dere hjalp meg med å få ut frustrasjonen. Fuck off å lykke til med å tape mot far i samværs retten Er nok en god grunn til at mor har barna her. Skinner veldig igjennom. Anonymous poster hash: 99d2e...20d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #38 Skrevet 2. februar 2017 Ja du har jo helt riktig syn att du ikke er en stor profil i norge der du kan si alle menn som tar ut følelsene sine på forum er dårlig foreldre de burde misete samvær jærne død menneske er du å mange i denne siden er like sprenkt som deg dere er jævla feminister med lite å gjøre enn å hakke på menn med følelser. Somsakt er dette en forum ikke ute i deg virkelige livet der folk oppfører seg god å later som de er den perfekte personen. Skada gruppe det her dere burde miste barna deres jeg mener menn burde få hovedansvaret uansett når foreldrene går fra værandre så man slipper ideoter som dere yakk for meg å takk for at dere hjalp meg med å få ut frustrasjonen. Fuck off å lykke til med å tape mot far i samværs rettenJeg har et veldig godt samarbeid med far, men du virker såpass forstyrret at jeg heller ikke engang hadde vurdert annet enn samvær under tilsyn dersom du var min ex... Anonymous poster hash: 670fa...6d9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #39 Skrevet 2. februar 2017 Er ingen vits å svare denne super-pappaen! Han er helt feilfri, og vi kvinner er noen jævler som krever bidrag og saboterer samvær. Det er tydeligvis tung psykriatri inne i bildet her. Håper for barnas skyld at han søker hjelp! Anonymous poster hash: 24041...8f8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #40 Skrevet 2. februar 2017 Barnebidrag gjør det lettere for mor å sabotere samvær med ungene. Man er vilig til å stille opp ha dem 50% betale halvparten av allt som de trenger, men når mor bare kan si jeg vil ha penger ikke hjelp i noe form bortsett fra penger så ødleger barnebidraget for far. Hvorfor i helvete skal man betale vis mor nekter samvær å du må til retten for å få de mer hvorfor er staten så jævlig at de lar mor trålle med exmannen å ødlegge båndet til far å ungene. Dette er det dommeste jeg har vært bortig.. kvinner klager om likestilling det er faen meg kvinnedominert system. Kjøss meg i ræva barnebidrag Anonymous poster hash: 9c0b7...bf2 Bidrag er kun bidrag. For å sikre underholdet av barnet..... Ikke noe mer. Dersom mor holder igjen unger på samvær, uten grunn, må du ta det til retten. NAV er ikke rette instans for det... Du skjønner vel det? Barnebidrag er utformet slik at barna skal sikres økonomisk- at foreldrene gjennom bidrag opprettholder forsørgingsplikten. Hjelper ikke å skrike til NAV... Gjør noe med det da.... Ikke sitte her å sutre. Hvis det ikke hadde vært mulighet for å fastsette bidrag gjennom NAV, så er det uuuutrolig mange som hadde driti i sin forsørgingsplikt(ihvertfall den økonomiske delen)... Ta det gjennom Domstolene...Sååå tar du det med NAV... Anonymous poster hash: 67a49...125
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #41 Skrevet 3. februar 2017 1) Du har tydligvis store issues HI. 2) Med de psykiatriske utfordringene du har så bør du kontinuerlig ha profesjonell hjelp. 3) De holdningene du har rundt blant annet at det er ok med partnerdrap vitner om at du er syk i hodet. 4) Etter det du skriver så er det DEG og DINE behov og rettigheter som alltid skal komme først - ikke barnas. 5) Skjønner GODT at barnets mor her holder igjen ungen hvis du er så ustabil og gal som du virker her. 6) Nei, vi har IKKE sympati for deg og dine galne meninger. 7) Bidrag skal sikre at mor får litt penger til å betale deler av basiskostnadene rundt det å ha barn. Det vil da si mat, husrom, klær, leker, aktiviteter, barnehage/Sfo og utstyr. Jeg får 490 kr per måned. Med Sfo plass til godt oppunder 3000 sier det seg selv at barnefar (som også forøvrig er syk i hodet som deg) ikke bidrar nok. 8) Barnets mor burde prise seg LYKKELIG hvis hun ikke har delt foreldreansvar! 9) Lær deg norsk! Du er virkelig helt håpløs hvis du ikke engang kan bruke stavekontroll. 10) En del av de biologiske fedrene gjør både barnas og mødrenes liv et sant hel*ete. Det virker som at du er en av dem. Jeg synes faktisk at menn har for mange rettigheter. De kan utføre vold mot barn og/eller mor og allikevel ikke miste foreldreansvaret. Det er virkelig noe galt med samfunnet at de skal sette den såkalte mannens behov før det viktigste av alt nemlig barna! 11) Ja, man må ha to deler for å lage et barn, men det gjør ikke en biologisk far til en pappa! 12) Tror du burde vurdere sterilisering eller gå i sølibat slik at du holder på. 13) Stakkars barnets mor som må holde ut med dette. 14) Har du skjønt poenget nå? Anonymous poster hash: c9633...e05
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #42 Skrevet 3. februar 2017 Hva har skrivefeil med saken å gjøre er du skada. Nei dommer han kan ikke ha ungen for han har skrive feil mor du har herved full foreldrerett på grun av at far har skrive feil. Ideot Fordi måten man ordlegger seg på både muntlig og skriftlig har noe å si for hvor seriøst man blir oppfattet. Som f.eks når du skriver : er du skada? Du blir ikke oppfattet seriøst og ingen er interessert i å høre på deg selv om du evt hadde hatt en god sak. Anonymous poster hash: 1f93d...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå