Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Barnebidrag gjør det lettere for mor å sabotere samvær med ungene. Man er vilig til å stille opp ha dem 50% betale halvparten av allt som de trenger, men når mor bare kan si jeg vil ha penger ikke hjelp i noe form bortsett fra penger så ødleger barnebidraget for far. Hvorfor i helvete skal man betale vis mor nekter samvær å du må til retten for å få de mer hvorfor er staten så jævlig at de lar mor trålle med exmannen å ødlegge båndet til far å ungene. Dette er det dommeste jeg har vært bortig.. kvinner klager om likestilling det er faen meg kvinnedominert system. Kjøss meg i ræva barnebidrag Anonymous poster hash: 9c0b7...bf2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Så enkelt tror jeg ikke det er å sabotere, fins jo et regelverk på dette. Anonymous poster hash: 8a292...601
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Ganske greie regler på dette ja Om dere har en avtale som mor ikke holder, så kan du ta det til familievernkontoret, eller om ikke annet - politiet - for om dere har avtale og du også har juridisk foreldreansvar så kan ikke mor holde barna borte fra deg. Om det er tilfellet, vil antagelig du få midlertidig hovedomsorg frem til en rettssak. Anonymous poster hash: 937a8...7d9
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Jeg må krige å krige i 7år nå å må i en ny omgang med retten dette er ikke bra nok system dette ødlegger for far sykisk. Har vunnet en gan men da var det å forsvare samværet som hun prøvde å ta fra meg. Hun har blitt bøtlagt men det hjelper ikke. Hun mener fremdeles at jeg ikke skal ha kontakt syk i hode er hun.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Jeg lever dritfett på de 3,000,- jeg får i bidrag tilsammen for tre barn hver måned! Deres far har ikke samvær etter eget ønske. Men hva betyr vel det når vi får et slikt vanvittig beløp hver måned?? Velter oss i luksus! Anonymous poster hash: 24041...8f8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Jeg må krige å krige i 7år nå å må i en ny omgang med retten dette er ikke bra nok system dette ødlegger for far sykisk. Har vunnet en gan men da var det å forsvare samværet som hun prøvde å ta fra meg. Hun har blitt bøtlagt men det hjelper ikke. Hun mener fremdeles at jeg ikke skal ha kontakt syk i hode er hun. Det er åpenbart at det ligger mer bak ditt manglende samvær enn en grådig eks😱 Anonymous poster hash: 24041...8f8
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Åpenbart hva er det som feiler deg du er vell kvinne. Å ja enkelte kvinner er drittsekker å du er vel en av de
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Åpenbart hva er det som feiler deg du er vell kvinne. Å ja enkelte kvinner er drittsekker å du er vel en av de Du fremstår som veldig aggressiv og kanskje litt lite veltalende.... jeg aner vel også at mor kanskje har en grunn til hvorfor hun gjør som hun gjør.... om du er like sint og aggressiv ovenfor henne og barna så skjønner jeg jo at hun kanskje ikke er så glad for samvær? Jeg har møtt veldig mange fedre som har barna både mye og lite, men sjelden jeg opplever at snakker slik du gjør her.... det virker litt lite voksent og ganske usammenhengende liksom.... Og du virker også litt kvinnefiendtlig... Anonymous poster hash: 937a8...7d9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Her er barna på samvær hjå far annenhver helg. To år siden brudd og ikke mottatt en krone i bidag. Far tjener godt, og ønsker ikke å ha barna noe mer, ønsker heller å jobbe.. grunnen til at han ikke betaler bidrag er at han mener beløp fastsatt av nav er for høyt. Har bedt nav kreve inn, men det tar visst sin tid.. Anonymous poster hash: 0aba1...19b
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Alle har en grense på hvor mye dritt man tåler fra en exs å ja det er helt greit å ta ut sinne sitt på forum. Å sabotere juge å spre løgner for å hindre far samvær ja tror jeg har rett til å bli sint.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 Alle har en grense på hvor mye dritt man tåler fra en exs å ja det er helt greit å ta ut sinne sitt på forum. Å sabotere juge å spre løgner for å hindre far samvær ja tror jeg har rett til å bli sint. Du fremstår veldig sint, og mulig du har grunn til det. Men å legge ut at andre er syke i hode gir ikke deg mye sympati. Anonymous poster hash: 8a292...601
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #12 Skrevet 2. februar 2017 Er ikke ute etter sympati er ute etter å få ut sinne mitt for jeg kan roe ned hode mitt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #13 Skrevet 2. februar 2017 Er ikke ute etter sympati er ute etter å få ut sinne mitt for jeg kan roe ned hode mitt. Da er du på feil plass 😉 Så lenge du ikke er veltalende eller skriver korrekt norsk, får du ingen sympati her inne. Anonymous poster hash: f5cfc...8ab
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #14 Skrevet 2. februar 2017 Hva er det du snakker om vell norsk har da ingenting med dette å gjøre dette var en forum som man kan legge ut meninger. Å jeg driter i hva du mener å syns du er ikke den jeg har ventet live mitt på for å få anerkjennelse fra. Så putt den tonen din der den hører hjemme
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #15 Skrevet 2. februar 2017 Måten du fremstår og at du må roe hode å få ut sinne, pluss beskylder mor for løgn virker jo litt usaklig. Er du sånn ellers å så hadde vel de fleste følt de måtte skjerme barna fra deg. Anonymous poster hash: 8a292...601
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #16 Skrevet 2. februar 2017 Er ikke ute etter sympati er ute etter å få ut sinne mitt for jeg kan roe ned hode mitt. Da må du ringe hit: http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen Anonymous poster hash: 24041...8f8
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #17 Skrevet 2. februar 2017 Nei det er veil ikke riktig at en far er glad i barna sine å at han har følelser. Mor kan bare gjøre sitt å far må jo bare tåle det å vis han viser følelser ja da må han til sykolog for det er ikke plass for følelser i samværs krig bare mødre som har det. Det er du som trenger hjelp. jeg får ut nokk sinne her.
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #18 Skrevet 2. februar 2017 Måten du fremstår og at du må roe hode å få ut sinne, pluss beskylder mor for løgn virker jo litt usaklig. Er du sånn ellers å så hadde vel de fleste følt de måtte skjerme barna fra deg. Anonymous poster hash: 8a292...601 Dette er vell kvinne dominert forum med bare femminister lol
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #19 Skrevet 2. februar 2017 Så bra at mor tar vare på barna og deres beste. Anonymous poster hash: bb614...005
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #20 Skrevet 2. februar 2017 On noen mener du må til psykolog så er det vel en grunn til det, og så mye sinne og aggresjon er ikke bra. Ikke med barn i nærheten iallefall, kanskje derfor psykolog er anbefalt. Følelser er ikke negativt men må jo greie å beherske seg. Anonymous poster hash: 8a292...601
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #21 Skrevet 2. februar 2017 Kvinner som bruker barn som våpen mot far burde bli kastrert å fengslett for barnemisshandling dere tenker bare på deres eget beste å driter i behovet til barna dere burde kjemmes å være stolt over å være en Utrolig dårlig MOR
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #22 Skrevet 2. februar 2017 Kvinner som bruker barn som våpen mot far burde bli kastrert å fengslett for barnemisshandling dere tenker bare på deres eget beste å driter i behovet til barna dere burde kjemmes å være stolt over å være en Utrolig dårlig MOR Kastreres? Virkelig? Beklager å måtte si det, men om du tror at damer KAN kastreres så må jeg nok fortelle deg at du antagelig har vært sammen med en mann hele livet ditt Anonymous poster hash: 937a8...7d9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #23 Skrevet 2. februar 2017 Du høres ut som eksen min. Måten du skriver på og alle skrivefeilene. Om du er det så er det en grunn til at du ikke får mer samvær. Barnet har det faktisk bedre uten deg. Anonymous poster hash: 1f93d...c70
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #24 Skrevet 2. februar 2017 Går ikke på å være feminist, fleste ville reagert på sånn du ordlegger deg og leggee frem saken. Mange menn ville nok også reagert. Anonymous poster hash: 8a292...601
Frustrert far Skrevet 2. februar 2017 #25 Skrevet 2. februar 2017 LoL fått ett veldig negatift syn på kvinner å spesielt mødre som oppfører seg sån. Viste ikke hvor ond kvinner er. det er helt sykt att det blir godtatt å at de ikke bli fengslett. Vis du leser artikler der exsen slår hjærl exskjæresten tenker man hvorfor i helvete gjord han det å så står det barnefordeling unner da kjønner jeg at hun må ha provosert fyren så mye at han mista grepett jeg sier ikke dette er greit men det hadde vært ungått hadde det vært et system som stoppet mødre å væra drittsek mot fedre med staten i ryggen hadde det aldri skjedd.å hvorfor jeg drar opp dette er for at det kjer hele jævla tiden å folk tenker det er mannen som har 100% av feilen morra har nok en stor prosent der å som sakt ikke greit av faren. Det trengs 2 for å lage en unge ikke en å mor har ikke enerett på ungen å de som tror det burde miste ungen frems at far ikke er voldelig og rusmisbruker eller uansvarlig. Dette er en syk syk syk mentalitet barn burde være første prioritet hos begge foreldrene å vis mor ikke takler å sette ungen foran seg selv er hun uegnet som mor å burde bli frattat ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå