Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #26 Skrevet 2. februar 2017 Syns ikke det smaker bare salt. Mer litt bittert og vammelt, og lukter som spytt. Har som regel klart å svelge, men sjelden med noen stor "nytelse", det er bare praktisk for å få det fort av veien. Anonymous poster hash: a27f6...115
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #27 Skrevet 2. februar 2017 Fysj .... sikkert en gammel gris som sitter å spørr dere om dette nå ... æsj Anonymous poster hash: dc215...b93
Sædbøtta Skrevet 1. mars 2019 #28 Skrevet 1. mars 2019 Jeg synes at man burde svelge, er mindre gris, godt for helsa, og mannen blir fornøyd! Sug og svelg god helg😊
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #29 Skrevet 1. mars 2019 Han liker ikke å bli sugd til han kommer. Han trekker seg alltid ut selv og så gjør han gjengjeld på meg eller at vi rett å slett puler å blir ferdig sånn. Anonymkode: ba173...2c3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #30 Skrevet 1. mars 2019 1 time siden, Sædbøtta skrev: Jeg synes at man burde svelge, er mindre gris, godt for helsa, og mannen blir fornøyd! Sug og svelg god helg😊 ...sa mannen som opprettet profil kun for å få kvinner til å svelge... Anonymkode: 5898c...ad1
Sædbøtta Skrevet 1. mars 2019 #31 Skrevet 1. mars 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: ...sa mannen som opprettet profil kun for å få kvinner til å svelge... Anonymkode: 5898c...ad1 Nå mann er jeg da ikke bare fordi jeg mener man skal svelge. Mener det er bedre for alle parter, Og sin egen mening må det jo være lovt å dele. Hun spørr tross alt om andre sine meninger og erfaringer. Og da sier jeg min.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #32 Skrevet 1. mars 2019 6 minutter siden, Sædbøtta skrev: Nå mann er jeg da ikke bare fordi jeg mener man skal svelge. Mener det er bedre for alle parter, Og sin egen mening må det jo være lovt å dele. Hun spørr tross alt om andre sine meninger og erfaringer. Og da sier jeg min. Du valgte å hente frem en over to år gammel tråd kun for å svare at ja, det er viktig for å gjøre mannen fornøyd... Anonymkode: 5898c...ad1
Sædbøtta Skrevet 1. mars 2019 #33 Skrevet 1. mars 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du valgte å hente frem en over to år gammel tråd kun for å svare at ja, det er viktig for å gjøre mannen fornøyd... Anonymkode: 5898c...ad1 Tråden er tydeligvis nok interessant for deg til å kommentere og spre anklager på, selv om den er 2 år gammel?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #34 Skrevet 1. mars 2019 6 minutter siden, Sædbøtta skrev: Tråden er tydeligvis nok interessant for deg til å kommentere og spre anklager på, selv om den er 2 år gammel? Nei, ikke i det hele tatt, det er bare litt kvalmende at en person velger å lage seg en profil på forumet kun for å svare på denne tråden, og kaller seg det du velger å kalle deg. Anonymkode: 5898c...ad1
Sædbøtta Skrevet 1. mars 2019 #35 Skrevet 1. mars 2019 (endret) 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Endret 1. mars 2019 av Sædbøtta
Sædbøtta Skrevet 1. mars 2019 #36 Skrevet 1. mars 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke i det hele tatt, det er bare litt kvalmende at en person velger å lage seg en profil på forumet kun for å svare på denne tråden, og kaller seg det du velger å kalle deg. Anonymkode: 5898c...ad1 Jeg skal få kalle meg det jeg vil og kommentere på hva jeg vil, om denne tråden ikke skulle bli brukt kunne den vært lukket slik at hverdagshelter slik som deg ikke hadde så mye å gjøre på en fredagskveld. Med tanke på din aggressive holdning syns jeg det lukter mere testosteron fra dine svar enn fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå