Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Det som suger pikk til mannen kommer. Hvordan er det å ta i mot satsen? Har hørt det er varmt og litt salt. Svelger du det eller spytter ut? Har foreløpig ikke tatt sjansen på å finne ut av det. Han trekker seg ut før han kommer. Men vil vurdere å prøve det. Vil nok mannen sette stor pris på. Er vel det ultimate for mange menn? Anonymous poster hash: f7bfd...1e0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Det som suger pikk til mannen kommer. Hvordan er det å ta i mot satsen? Har hørt det er varmt og litt salt. Svelger du det eller spytter ut? Har foreløpig ikke tatt sjansen på å finne ut av det. Han trekker seg ut før han kommer. Men vil vurdere å prøve det. Vil nok mannen sette stor pris på. Er vel det ultimate for mange menn? Anonymous poster hash: f7bfd...1e0 Jeg svelger fordi det er praktisk - ikke for å glede mannen. Jeg kjenner ikke etter på smaken, svelger så fort jeg kan. Anonymous poster hash: 349ca...970
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 svelger alt..... Anonymous poster hash: 2a5e5...e99
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Litt forskjell på om jeg svelger eller lar det renne ut av munnen. Satser på å svelge, men noen ganger klarer jeg bare ikke. Anonymous poster hash: 0b9b1...fda
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 sug og svelg Anonymous poster hash: 0ec04...eaf
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 Du må bare prøve selv hi, temperaturen på satsen er like lunken som munnen din, og det smaker ikke fælt. Anonymous poster hash: 87ab8...54a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #9 Skrevet 1. februar 2017 Du må liksom fortsette og suge, litt forsiktigere, mens han kommer. Det setter de pris på...! Jeg svelger ikke for å si det sånn. ( Har gjort det noen ganger, men takler ikke konsistensen ) Anonymous poster hash: 0b874...8a0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #10 Skrevet 1. februar 2017 Det er som å svelge en kroppstemperert snørrklump med salt smak. Jeg har forsøkt et par ganger, for å gi det en sjanse, men føler ikke for å gjenta. Mannen er fornøyd med å komme utenfor min munn... Anonymous poster hash: f1b70...538
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #11 Skrevet 1. februar 2017 Her svelges ingenting... Anonymous poster hash: 851f7...60d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #12 Skrevet 1. februar 2017 Det er som å svelge en kroppstemperert snørrklump med salt smak. Jeg har forsøkt et par ganger, for å gi det en sjanse, men føler ikke for å gjenta. Mannen er fornøyd med å komme utenfor min munn... Anonymous poster hash: f1b70...538 Samme her. Anonymous poster hash: a36ea...88a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #13 Skrevet 1. februar 2017 Svelger fort unna. Mye bedre enn å harke det fram og ut. Sæd smaker forskjellig. Den ene jeg ligger meg suger jeg ikke engang, fordi jeg vet sæden hans smaker rottent. Den andre har sæd som faktisk smaker ganske godt, og er veldig flytende. Han suger jeg ofte, og svelger gjerne. Anonymous poster hash: 6e51c...8e6
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #14 Skrevet 2. februar 2017 Etter noen forsøk må nok satsen komme utenfor. Det er svært ubehagelig konsistens, temperatur og smak. Han syntes jo det var opphissende å komme i munnen, men da jeg spurte om han ville ha satsen i egen munn har spørsmålet uteblitt etter det. Anonymous poster hash: 92d43...ce3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #15 Skrevet 2. februar 2017 Har prøvd flere ganger, og brekt meg/kasta opp hver gang.. Svært lite romantisk 🙈 Slutta å prøve for å si det sånn 😝 Anonymous poster hash: 34e3f...df8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #16 Skrevet 2. februar 2017 Brekker meg og takler det ikke. Smaker som varmt, slimete og klumpete saltvann. Bare tanken gjør at jeg brekker meg- æsj! Anonymous poster hash: 84381...23f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #17 Skrevet 2. februar 2017 Spytter. Anonymous poster hash: 2ff7a...a67
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #18 Skrevet 2. februar 2017 Aldri smakt sæd som fått meg til å tenke, "mmmm, det var godt, det vil jeg gjerne ha mer av!". Tvert i mot har jeg følt for å brekke meg de få gangene jeg har prøvd. Anonymous poster hash: c9887...698
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #19 Skrevet 2. februar 2017 Det som suger pikk til mannen kommer. Hvordan er det å ta i mot satsen? Har hørt det er varmt og litt salt. Svelger du det eller spytter ut? Har foreløpig ikke tatt sjansen på å finne ut av det. Han trekker seg ut før han kommer. Men vil vurdere å prøve det. Vil nok mannen sette stor pris på. Er vel det ultimate for mange menn? Anonymous poster hash: f7bfd...1e0 Prøv å svelg i litt dunkel belysning .da ser han ikke ansiksutrykket ditt så godt hvis du holder på å spy😂 liker du det,er det bare å sette på flomlys neste gang hehe Anonymous poster hash: b137f...cae
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #20 Skrevet 2. februar 2017 Brekker meg og takler det ikke. Smaker som varmt, slimete og klumpete saltvann. Bare tanken gjør at jeg brekker meg- æsj! Anonymous poster hash: 84381...23f Samme her. Mannen synes det er helt fint å komme andre steder. Kjente jeg brakk meg litt bare av å lese beskrivelsen til flere her 🙈 Anonymous poster hash: d3775...a25
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #21 Skrevet 2. februar 2017 Æsj, fysj. Sæd er noe av det ekleste jeg vet. Lukter ekkelt, varmt, konsistens som snørr. Nei. Har prøvd et par ganger, men brekker meg og kaster opp. Anonymous poster hash: e6ad0...441
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #22 Skrevet 2. februar 2017 Dersom han gjerne vil komme i munnen din, men du ikke takler smaken, så be han drikke et glass ananas juice hver morgen. Det forandrer smaken til det bedre. Google It :-) Anonymous poster hash: 8bace...ba1
Elisun Skrevet 2. februar 2017 #23 Skrevet 2. februar 2017 En skjelden gang kommer han i munnen min og jeg holder omtrendt på å spy! Det er ufattelig ekkelt! Spytter det ut umiddelbart!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #24 Skrevet 2. februar 2017 Ekkelt, salt.. jeg nekter! Ikke pokker om jeg drikker andres kroppsvæsker. For meg er det ingen forskjell på å drikke en kopp svette, urin eller sæd. Kroppsvæsker blir ikke drukket av meg, uansett hvor mye mannen skulle sette pris på det. Liker du å drikke saltvann? Samme følelse Anonymous poster hash: 9b03f...0aa
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #25 Skrevet 2. februar 2017 Elsker å ta mannen i munnen. Han smaker ikke ille. Venter med å svelge til han er ferdig. Min eks. smakte grusomt! Anonymous poster hash: a4eb3...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå