Ophiophagus Hannah Skrevet 2. februar 2017 #26 Skrevet 2. februar 2017 Mailer du ikke bare forklaringen til henne som maser, da....?Anonymous poster hash: 711e5...bd2 Selvfølgelig. Men hadde tenkt å slippe. At det liksom bare kunne gå over "av seg selv" siden det var en venninne og ikke familie. Men jeg tok feil. Derfor ville jeg nå, klok av erfaring, tatt "break up" samtalen med en gang. Så ville det blitt mindre pes for begge.
Lady lovely locks Skrevet 2. februar 2017 #27 Skrevet 2. februar 2017 Fortell mer. Jeg tenker ærlighet varer lengst. De to felles venninnene vi har råder meg til å fortelle akkurat hva jeg føler. Jeg blir jo usikker etter alt det dere har skrevet som viser det stikk motsatte. HIAnonymous poster hash: 89e52...110 Det hørtes ut som venninne dine ønsker at dere skal ordne opp så dere blir venner igjen. Men etter det jeg forstår så er det ikke det du ønsker. Men hvis det er det du på sikt ønsker, eller tenker at du bør, da er jeg enig med venninne dine.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #28 Skrevet 2. februar 2017 Av erfaring ville jeg ha sendt Mail. Jeg har "faset" ut venninner før, og det er rett og slett ikke alle som lar seg utfase. Har en tidligere venninne som fremdeles klager over at jeg bare forsvant, nå fire år senere, til våre felles venner. Vi møtes på fest, og hun tar det alltid opp. Så mitt råd er å sende en ryddig Mail, hvor du forklarer deg. Så trenger du ikke forholde deg til mas og spekulasjoner. Forslag til hva jeg kan skrive? Kanskje jeg skriver at relasjonen var har vært utfordrende og at jeg trekker meg tilbake. HI Anonymous poster hash: 89e52...110
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #29 Skrevet 2. februar 2017 Det hørtes ut som venninne dine ønsker at dere skal ordne opp så dere blir venner igjen. Men etter det jeg forstår så er det ikke det du ønsker. Men hvis det er det du på sikt ønsker, eller tenker at du bør, da er jeg enig med venninne dine. Stemmer. Jeg ønsker ikke fortsette relasjonen. Det har nådd "bristepunktet" og nå har jeg fått nok. Våre to felles venninner ser ut til og være ukomfortabel med at hun til tider nevner meg og sier at det er lenge siden vi har møttes. Vi fire var jo en egen "gruppe" og har en intern gruppe på Facebook hvor vi fire er medlemmer. Så dermed er det ekstra utfordrende. HI Anonymous poster hash: 89e52...110
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #30 Skrevet 2. februar 2017 Forslag til hva jeg kan skrive? Kanskje jeg skriver at relasjonen var har vært utfordrende og at jeg trekker meg tilbake. HI Anonymous poster hash: 89e52...110 Jeg synes fortsatt ikke du skal skrive noe... Men hvis du på død og liv må skrive eller si noe bør du virkelig ta dette på deg selv! Du har lite ork, energi etc. Ikke skriv noe om hennes væremåte Anonymous poster hash: 25007...342
Lady lovely locks Skrevet 2. februar 2017 #31 Skrevet 2. februar 2017 Stemmer. Jeg ønsker ikke fortsette relasjonen. Det har nådd "bristepunktet" og nå har jeg fått nok. Våre to felles venninner ser ut til og være ukomfortabel med at hun til tider nevner meg og sier at det er lenge siden vi har møttes. Vi fire var jo en egen "gruppe" og har en intern gruppe på Facebook hvor vi fire er medlemmer. Så dermed er det ekstra utfordrende. HI Anonymous poster hash: 89e52...110 Jeg kan jo skjønne de venninene som kommer i mellom oppi dette. De ønsker vel fortsatt å ha et vennskap til x. Der sitter de å ser henne fortvilet eller oppgitt, de vet men kan ikke si noe.Det finnes jo en viss risk for at det er du som blir faset ut tilsutt. Eller hele gjengen bare oppløses. Jeg vet ikke om du bare kan tie igjen dette. Men jeg tenker at du kan vente til hun kontakter deg. Og jeg ville vært ærlig men høffelig. Si at du er glad for alle minner og gode opplevelser, men at du føler at dere står så langt unna hverandre nå at du synes det blir vanskelig å fortsette å ha en relasjon. Jeg har også faset ut venner, og jeg har også følt på å bli faset ut. Men dette er en gjeng. Høres uungåelig ut at det vil bli noen konfontasjon
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #32 Skrevet 2. februar 2017 Jeg kan jo skjønne de venninene som kommer i mellom oppi dette. De ønsker vel fortsatt å ha et vennskap til x. Der sitter de å ser henne fortvilet eller oppgitt, de vet men kan ikke si noe. Det finnes jo en viss risk for at det er du som blir faset ut tilsutt. Eller hele gjengen bare oppløses. Jeg vet ikke om du bare kan tie igjen dette. Men jeg tenker at du kan vente til hun kontakter deg. Og jeg ville vært ærlig men høffelig. Si at du er glad for alle minner og gode opplevelser, men at du føler at dere står så langt unna hverandre nå at du synes det blir vanskelig å fortsette å ha en relasjon. Jeg har også faset ut venner, og jeg har også følt på å bli faset ut. Men dette er en gjeng. Høres uungåelig ut at det vil bli noen konfontasjon Takk for forståelse. Det jeg ikke nevnte er at hun ene i "firbanden" vår er søsteren min så jeg vet jeg ikke kommer til å bli faset ut av søsteren min og hun andre venninnen. Jeg har før faset ut venner og jeg har også blitt faset ut selv uten konfrontasjon. Det var veldig ubehagelig, men er kommet over det nå. Det kommer til å bli sammenkomster hvor jeg kommer til å møte henne, eks bursdager, men det får jeg bare takle. HI Anonymous poster hash: 89e52...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå