Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #26 Skrevet 31. januar 2017 Det er jo bare å sjekke finn.no, så ser du mange har tatt seg vann over hodet. Hannhunder i puberteten (1 år) er tydelig ikke moro og ha i hus for alle. Med respekt og melde har du endel år igjen før du kan trekke konklusjonen om enkel hund, men du kan også ha vært flink til å finne rett kjønn, rase og individ for dere, alternativt hatt litt flaks Anonymous poster hash: 32ab2...ccf Det har nok mer med eierne enn hundene. Jeg har hatt 9 hunder og alle sammen har vært som hi sin valp, og puberteten rundt 1 år har vi ikke merket noe til. Anonymous poster hash: f31ed...9fd
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #27 Skrevet 31. januar 2017 Det har nok mer med eierne enn hundene. Jeg har hatt 9 hunder og alle sammen har vært som hi sin valp, og puberteten rundt 1 år har vi ikke merket noe til. Anonymous poster hash: f31ed...9fd Det er noe skjønt over alle som fremhever seg selv og trykker ned andre 😘 Anonymous poster hash: 32ab2...ccf
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #28 Skrevet 31. januar 2017 Øhh... Det er et dyr på størrelse med en liten pute, men med fire bittesmå bein. Hund? Not. Beklager, men sånne små «rotter» kan ikke kalles hund. Bikkja her kunne godt tenkt seg å spise sånne til middag. Anonymous poster hash: 1a37b...7bc Jada, jada. Jeg har hatt både store og små hunder - og det ikke størrelsen som avgjør hva som er hund og ikke und. Regner med at du kun har hatt stor hund, og derfor får jeg bare bære over med sånne dusteuttalelser, for da vet du for det første ikke bedre, og for det andre så må du si slemme ting for å hevde deg og føle deg bedre enn andre eller noe. Sånne "rotte"-sammenligninger rammer ikke meg i det hele tatt. For det første kan jo enhver idiot se at en hund med hengeører, masse pels og buskete hale er veldig fjernt fra en rotte. For det andre syns jeg rotter er ganske ok dyr, de er ikke stygge og de blant de mest intelligente og omsorgsfulle dyr i verden. Men datteren min på 9 ble lei seg da en voksen mann kom med den rotte-kommentaren da hun var ute og luftet hunden. Han var sikkert litt sånn som deg, som må komme med sånne små stikk til andre for å føle seg bedre. Anonymous poster hash: ea244...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå