Gå til innhold

Valp med på jobb?

gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er opp til hver enkelt forelder hva de gjør. Mine barn er rundt hunder de, men nei, jeg ville ikke latt min lille 1 åring være rundt en valp uten skikkelig tilsyn. Hundeeiere og særlig de med valp har en tendens til å tro at de er verdens mest forsiktige... valper leke-biter og kan være veldig voldsomme fordi de er "barn".

Anonymous poster hash: e32e9...574

Men leste du at valpen skal være i et stort bur i et helt annet rom? Eller er dine barn så skjøre at de ikke vil takle det heller?

Anonymous poster hash: 05870...c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville som forelder nektet å ha en valp i barnehagen. En valp må du ha fokus på, jeg betaler deg for å ha fokus på mitt barn. Valpen representerer både et uforsvarlig flytte av fokus og en ekstra sikkerhetsrisiko, og biter valpen din mitt barn anmelder jeg deg.

Skrevet

Vil forøvrig som hundeeier påpeke at dette ikke er måten å ha valp på i det hele tatt.

Skrevet

En av pedlederne her hadde valpen sin med på jobb (barnehage). Den satt i et bur på kontoret til styrer.

Valpen hadde det helt greit den. Liten barnehage og lite støy. Men når man tilsammen er 6 ansatte i en barnehage - fordelt på to avdelinger- merker man godt når man i praksis plutselig bare er 5 stk. Hun var mer med valpen sin enn med barna og hele avdelingens planer ble planlagt etter henne og valpen. Men hunden hadde det fint den altså. Den visste jo ikke om annet. Den har jo aldri fått opplevd hvordan det er å være valp/hund på en gård f.eks... Der de får lov til å være hund, utforske og springe fritt rundt hele dagen.

Anonymous poster hash: aa96e...c5f
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det da du risikerer å utsett valpen for veldig mye stress. Er det ingen anen løsning? Foreldre? Om oppdretter bor i nærheten? Andre venner du vet jobber kveld? To uker er uansett alt for lite for å være alene hjemme noen timer bare. Her tok vi åtte uker ferie oss imellom og det ble det årets ferie på oss, vel verdt det forsovidt :)

Skrevet

Det er en skikkelig kjipt situasjon dere har kommet i, men jeg er nok enig med de andre her. Vi har også en 10 uker gammel valp akkurat nå, men jeg ville aldri hatt henne med i en barnehage.

Anonymous poster hash: 29791...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...