Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #26 Skrevet 29. januar 2017 Grensa ble til og med stengt for de som bor i USA, men var ute av landet når innreiseforbudet kom. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/donald-trump/syriske-sahar-60-hadde-visum-og-skulle-besoeke-sin-syke-mor-i-usa-ble-sendt-tilbake-til-saudi-arabia/a/23910544/ "Zinouril, som har bodd i USA i syv år og har en doktorgrad innen IT-utvikling, hadde reist til Tehran i Iran for å besøke sin familie da hun fikk vite om Trumps innreiseforbud. I Facebook-posten skriver Zinouri at hun hørte rykter om innreiseforbudet tidligere i uken, og da bestilte hun en flybillett for å komme seg tilbake til USA, selv om hun ikke ønsket å reise fra familien i Iran. Zinouri, som er bosatt i byen Clemson i Sør-Carolina, forlot Iran et par timer etter at Trump signerte presidentordren. I Dubai ble hun avhørt at grensevakter, før hun fikk komme om bord i flyet som skulle til Washington, D.C. Men før flyet tok av, ble hun beordret til å forlate flyet, skriver hun i Facebook-innlegget, som er delt over 100.000 ganger. – Ingen advarte meg da jeg forlot USA. Ingen brydde seg om hva som ville skje med hunden min, jobben min eller livet mitt der. Ingen fortalte meg hva jeg skal gjøre med bilen min som er parkert på flyplassen. Eller hva jeg skal gjøre med huset mitt og alle eiendelene mine. De sa det ikke med ord, men med sine handlinger sa de at mitt liv ikke betyr noe. Alt jeg har jobbet for de siste årene betyr ingenting, skriver hun på Facebook." Anonymous poster hash: 738f4...6d4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #27 Skrevet 29. januar 2017 Hva mener du med at det blir et land mindre i verden? Anonymous poster hash: 738f4...6d4 Krig på Balkan igjen Anonymous poster hash: 9474a...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå