Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #26 Skrevet 28. januar 2017 Kjempefint, mye bedre på alle måter enn det forrige. Ang. gang nede og trapp opp til hovedetasjen, dette er jo genialt. Vi bygger hus nå hvor vi bygger slikt helt bevist. Inngangen var tegnet i samme etasje, men vi flyttet den ned. Store deler av året er det så mye dritt, snø og slaps som lett dras inn. Vi holder da den dritten nede i gangen og oppe blir en mye renere sone. Slipper da også se gangen og rotet som ofte blir der. Planløsningen ellers synes jeg var fin, og selv om dere får naboer tett på dere har dere fri sikt på balkongen. Så det føles ikke så tett. Selv liker jeg naboer tett på, liker å høre at jeg ikke er alene og at ungene har venner i nærheten. Dette er move in ready, jeg hadde lett bodd der....hvis det hadde vært plassert et annet sted Anonymous poster hash: feaa5...f76
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #27 Skrevet 28. januar 2017 Husker dere meg fra her om dagen som spurte om et hus på Årnes? Her er jeg igjen🙈 Det er kommet et hus igår, og lurer på hva dere synes om dette? Ser dere noe som bør legges merke til? Jeg og mannen liker det utrolig godt, synes det er såååå fint 😍 Men,,,kommer et men.. Liker ikke at naboen er så tett på og at hovedetasje er i andre, altså at man må gå opp til stua. Vi har bodd i et slikt hus, og likte det ikke, etterhvert blir det slitsomt med mye trappegåing. Men, hva tenker dere? https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=89770924 Anonymous poster hash: d3eef...ff7 Om du ikke vil ha naboen så tett på, kan du ikke bo i rekkehus 😳 Anonymous poster hash: 5db1d...9ae
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #28 Skrevet 28. januar 2017 Inne: fint, men a dime a dozen. Er ganske lei av alt det hvite og beige. Ute: typisk fortettet bygging, men det er jo på landet, så hvorfor bo så tett. Liker heller ikke at alle hus er identisk, tom fargen. Jeg får alltid inntrykk av kaninbur. Anonymous poster hash: a940b...daf
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #29 Skrevet 28. januar 2017 Fint rekkehus. Men jeg hadde aldri giddet å bodd så oppå naboer når man bor på landet. Da ville jeg hatt enebolig. Dere får vel en enebolig for den prisen der også Dog ikke splitter ny men. Anonymous poster hash: 8a91b...b41
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #30 Skrevet 28. januar 2017 Jeg synes det var kjempefint! Lyst og moderne! Irriterer meg at jeg bor i blokkleilighet i Oslo på 70m2 til 4,5 mill 👎 Men har ikke mulighet til å flytte ut av byen pga barn og jobb! Anonymous poster hash: 1a3ac...e03
Iiiiik Skrevet 28. januar 2017 #31 Skrevet 28. januar 2017 Jeg er nok ikke rekkehusmateriale. Det blir for tett, og det er for vanskelig å velge selv når man vil være sammen med noen eller ikke. Har selv vokst opp i rekkehus, og det var veldig fint, men jeg får hetta av å tenke meg inn i den situasjonen foreldrene mine hadde. Til det aktuelle huset vil jeg si det er bra at det er på enden, da er det naboer tett innpå bare på den ene siden. Jeg blir imidlertid opptatt av det jordet rett ved huset. Hva slags drift er det på det? Jeg bodde tett innpå et jorde et par år, og det var et h... når det ble gjødslet. Det stinker helt forferdelig, og jeg orket ikke å være ute. Innvendig synes jeg huset er fint, men lurer på lagringsplass og boder. Å ha stua i 2. etasje er helt fint. Det er fordeler ved at barna har rommene sine nede, da blir det mindre bråk i stua når barna har venner på besøkt.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #32 Skrevet 28. januar 2017 Jeg synes det var kjempefint! Lyst og moderne! Irriterer meg at jeg bor i blokkleilighet i Oslo på 70m2 til 4,5 mill 👎 Men har ikke mulighet til å flytte ut av byen pga barn og jobb! Anonymous poster hash: 1a3ac...e03 Hvorfor ikke det? Jeg bodde også i Oslo i mange år og har flyttet rett utenfor for å få bedre plass. Har både unger og jobber fortsatt i Oslo. Men jeg har ikke gangavstand til jobben da. Men det tar meg knappe 20 min med toget inn til sentrum. Anonymous poster hash: 8a91b...b41
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #33 Skrevet 28. januar 2017 Haha, den var teit. Men jeg svarer, vi er normalvektige Det er bare så slitsomt å gå opp å ned trapper, med alle poser etc,,, Hi Anonymous poster hash: d3eef...ff7 Da er det bare å slå det fra deg med en gang uansett hvor fint huset er. Dere har prøvd det før,og likte det ikke. Da gjør dere ikke det en gang til Anonymous poster hash: df9a2...c66
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #34 Skrevet 28. januar 2017 Jeg skjønner ikke hvor inngangsdøra er hen, gjennom garasjen? Anonymous poster hash: df9a2...c66
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #36 Skrevet 28. januar 2017 Synes det er så rart når innside og utside ikke står i stil med hverandre. utsiden er standard og kjedelig nybygg, mens innsiden er innredet som om de bor i en eldre bygård på Frogner.. Anonymous poster hash: 49a30...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå