Gå til innhold

Går dere mye på ski?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en plass i Norge hvor en ikke kan dra på en dagstur og stå på ski? Jeg må kjøre et stykke, barna mine står på ski ganske mange ganger iløpet av vinteren, i helger og ferier. Det er det beste jeg vet, synd for de barna som ikke får prøve.

Anonymous poster hash: 711d4...42d

Hvor gamle er barna dine og hva har de for aktiviteter ved siden av?

Anonymous poster hash: d72e0...667

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vi hatt mer snø så 😡

Anonymous poster hash: 5a0bf...98f

Skrevet

Hadde gått mer på ski om det hadde vært snø her. I år har vi bare prøvd skiene på eldstemann 1 gang. Er ikke snø.

Skrevet

Hvor gamle er barna dine og hva har de for aktiviteter ved siden av?

5 og 12 år, vi står mest på slalom. 5-åringen har ingen aktiviteter ennå, 12-åringen spiller fotball og går på karate. Vi har alltid fått det til uansett hvilke aktiviteter han har gått på, i vinterferien og påskeferien osv.

Skrevet

5 og 12 år, vi står mest på slalom. 5-åringen har ingen aktiviteter ennå, 12-åringen spiller fotball og går på karate. Vi har alltid fått det til uansett hvilke aktiviteter han har gått på, i vinterferien og påskeferien osv.

Jeg er misunnelig. Vi får det nemlig aldri til. Ytterst sjelden vi har en frihelg... de har riktignok stått mer slalåm enn de har gått langrenn da. Så om slalåm tels som ski så er vi innafor! (Ikke at mellomste liker det da)

Skrevet

Finnes det en plass i Norge hvor en ikke kan dra på en dagstur og stå på ski? Jeg må kjøre et stykke, barna mine står på ski ganske mange ganger iløpet av vinteren, i helger og ferier. Det er det beste jeg vet, synd for de barna som ikke får prøve.

Neida, vi stikker på kunstsnøarenaen og i slalombakken ca 1 dg i uka. Og på hytta på fjellet i ferier, MEN det er ikke snø her, så jeg synes ikke vi står MYE på ski nei. Å stå mye for meg er unger som bruker ski til skolen og venner, som går på jordene hver ettermiddag og lysløypa på kvelden. Dette går ikke nå og det irriterer meg!

Anonymous poster hash: 5a0bf...98f

Skrevet

Herregud nei

Anonymous poster hash: 2fd13...87b

Skrevet

Nei, men drømmer om snø. Har knapt sett sorten denne vinteren.

Anonymous poster hash: 6ec7e...b6a

Skrevet

Jeg har ikke bil, bor rett ved skiløyper (hvis det er snø), men reiser ikke to-tre timer for en skitur annet enn i vinterferien.

Anonymous poster hash: 6a869...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...