GĂ„ til innhold

Hva synes dere om dette huset?🙏

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÄnn var det i huset vÄrt fÞr ogsÄ. LÞste det enkelt ved Ä flytte en vegg. Gjorde alt selv.

Og dere som mener det er et argument at huset ligger pĂ„ Årnes: hi er sikkert klar over det og Ăžnsker Ă„ bosette seg der. Jeg har venner som bor pĂ„ Årnes og de trives veldig godt. Det er ikke alle som har storby og omegn som vĂ„teste drĂžm. Heldigvis.

Anonymous poster hash: b698b...056

Stemmer det!👍

Vi er pĂ„ utkikk etter hus pĂ„ Årnes og at det ikke er altfor langt unna sentrum.

Andre fĂ„r mene hva de vil, synes Årnes er sĂ„ koselig og ikke vil vi betale flesk for et hus.

Hi

Anonymous poster hash: f0093...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det!👍

Vi er pĂ„ utkikk etter hus pĂ„ Årnes og at det ikke er altfor langt unna sentrum.

Andre fĂ„r mene hva de vil, synes Årnes er sĂ„ koselig og ikke vil vi betale flesk for et hus.

Hi

Enig med deg, det er veldig hyggelig pĂ„ Årnes! Og skjĂžnner godt at dere ikke vil betale i dyre dommer for Ă„ bo.

Kjempekoselig hus i hvert fall, lykke til med valget!

Anonymous poster hash: b698b...056

Skrevet

Stemmer det!

Hi

Årnes er sikkert fint og koselig. Selv bor jeg enda lenger ute pĂ„ bygda.

Men jeg synes virkelig at dette huset koster flesk til Ä vÊre i sÄpass dÄrlig stand som jeg antar det er etter Ä ha lest annonsen. Energiklasse G oransje - min fÞrste tanke er hvor er isolasjonen? Og sÄ stÄr det i tillegg at det er isolert i 2013/2014. Hjelp, tenker jeg. Her kommer dere til Ä fryse mye.

Og det avsnittet om "Eiendommen selges i den stand og stilling som den er i ved besiktigelsen jfr. Lov om avhending av fast eigedom (avhendingslova) § 3-9. KjÞper kan derfor ikke pÄberope seg noen andre av bestemmelsene i lovens kapittel 3 enn de som er ufravikelige ved forbrukerkjÞp iht. lovens § 1-2(2). Selgers ansvar etter avhendingslova blir med dette redusert for eventuelt mindre vesentlige skjulte feil og mangler." -fÄr meg ogsÄ til Ä tenke at her er det noen store problemer med huset.

Jeg hadde i det minste fÄtt med meg noen som virkelig kunne sine saker og hadde greie pÄ hus, for Ä vurdere det, fÞr jeg ville lagt inn bud pÄ dette.

Skrevet

Årnes er sikkert fint og koselig. Selv bor jeg enda lenger ute pĂ„ bygda.

Men jeg synes virkelig at dette huset koster flesk til Ä vÊre i sÄpass dÄrlig stand som jeg antar det er etter Ä ha lest annonsen. Energiklasse G oransje - min fÞrste tanke er hvor er isolasjonen? Og sÄ stÄr det i tillegg at det er isolert i 2013/2014. Hjelp, tenker jeg. Her kommer dere til Ä fryse mye.

Og det avsnittet om "Eiendommen selges i den stand og stilling som den er i ved besiktigelsen jfr. Lov om avhending av fast eigedom (avhendingslova) § 3-9. KjÞper kan derfor ikke pÄberope seg noen andre av bestemmelsene i lovens kapittel 3 enn de som er ufravikelige ved forbrukerkjÞp iht. lovens § 1-2(2). Selgers ansvar etter avhendingslova blir med dette redusert for eventuelt mindre vesentlige skjulte feil og mangler." -fÄr meg ogsÄ til Ä tenke at her er det noen store problemer med huset.

Jeg hadde i det minste fÄtt med meg noen som virkelig kunne sine saker og hadde greie pÄ hus, for Ä vurdere det, fÞr jeg ville lagt inn bud pÄ dette.

Det stÄr det da i alle hus annonser... Til og med pÄ nye boliger--- Se her: https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=89363779

Alle hus "selges som det er "..... Men greit Ä ha sÄnn eierskifteforsikring nÄr man kjÞper eldre hus.

Anonymous poster hash: e6086...639

Skrevet

Jeg lurer litt pÄ en ting her. Hva slags hus bor dere i??? Eller eier dere hus i det hele tatt?? 50 tals hus er desidert den type hus det er flest av i Norge. Bor i ett slik jeg og. VÄrt hus r verdt en del mer en det prisantydningen er pÄ den. Med samme "dÄrlige" romlÞsningen. Men kan dere komme med eksempler pÄ fantastiske hus i den prisklassen?? Og ja faktisk i de traktene?? Norge handler jo ikke bare om Oslo....

Anonymous poster hash: 4f857...54c

Skrevet

Vi avstÄr nok fra dette huset, blir for dyrt mtp byggeÄr og det dere har skrevet til meg. Fasaden kan nok lure en altsÄ, uansett er det for dyrt synes jeg.

Tusen hjertelig takk til dere alle som tok dere tid til Ă„ forklare ting og tang til meg â€ïžđŸ‘đŸ‘

Hi

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...