GĂ„ til innhold

Hva synes dere om dette huset?🙏

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint hus. Kjedelig at ikke det var ferdig utafor enda, men har man lyst til Ä fikse det sÄ er det tipp topp. SÄ ut som fin plass ogsÄ :)

Skrevet

Koselig og fint.

Prisen ikke avskrekkende

Men det er gammelt. Ville brukt tid pÄ Ä finne ut tilstanden bak fasaden

Anonymous poster hash: 49360...100

Skrevet

Veldig fint.Billig med bra standar.

Anonymous poster hash: 94140...b41
Skrevet

Fint det bÄde om man har barn eller ikke

Skrevet

Wow det var superkoselig😇. Å sĂ„ billig?? Leiligheten min pĂ„ 70 kvadrat er verdt 200000 mindre liksom 😜.

Eg hadde kjĂžpt det!

Anonymous poster hash: fc56d...9cc

Skrevet

Det var veldig koselig og hadde en veldig fin pris :) Jeg ble positivt overrasket nÄr jeg sÄ hvor gammelt det var, det hadde jeg aldri trodd

Anonymous poster hash: 3208d...a6a
Skrevet

Veldig fint og koselig hus! Og ikke minst en fornuftig pris!

Anonymous poster hash: b698b...056

Skrevet

Les takstrapporten nĂžye!

Anonymous poster hash: b0a90...f64

Skrevet

Koselig, men tipper de sprer mÞkk pÄ den Äkeren utenfor pÄ vÄr og sommer. Det er ikke alltid like stas.

Skrevet

Jeg ville tenkt pÄ at det var en litt dÄrlig romsdaling oppe. Dere mÄ flytte vegger for Ä fÄ 3 soverom. I dag er jo ikke et noe problem, men sÄnn med tanke pÄ fremtidig familieforÞkelse.

Ellers like jeg det ganske godt.

Anonymous poster hash: 9749c...4db

Skrevet

Energimerke G oppvarmingskarakter Orange.

Det er kun et lite hakk unna bunnkarakter, kun G og rÞdt som er dÄrligere.

Dette blir dyre vintre hvis dere vil ha det varmt. Hadde sjekket isolering, for den er nok dÄrlig.

Blir ogsÄ skeptisk nÄr de skrivet sÄ lite om standard, kun et avsnitt om selges som den er og at kjÞper ikke kan komme tilbake og klage.

Lett Ä la seg blende av finishen, sÄ ha med en ekspert pÄ visningen.

Anonymous poster hash: 42bab...027

Skrevet (endret)

Billig og fint hus, men dere mÄ gjÞre noe med planlÞsningen i 2 etg hvis dere skal ha mer enn ett barn. Stua/soverommet i 2 etg mÄ man gÄ gjennom for Ä komme til det andre soverommet. Dere bÞr da lage en liten gang der slik at man ikke mÄ gÄ gjennom rommene. I fÞlge plantegningene er det bare 1 bad. Det kan bli en utfordring hvis dere ikke har to toaletter og har flere barn. Ellers er det, som de andre allerede har pÄpekt, viktig Ä sjekke takstrapporten, sjekke for fukt og rÄte etc. Det er et eldre hus og det er viktig Ä tegne forsikring.

Endret av Froggi83
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen 👍😊

Hi

Anonymous poster hash: f0093...0fa

Skrevet

Verden er klin gal! 2,4 mill for et 60 Är gammelt hus med elendig planlÞsning og uten isolasjon in the middle of nowhere. Galskap!

Anonymous poster hash: 08ddb...75c

Skrevet

Jeg ville tenkt pÄ at det var en litt dÄrlig romsdaling oppe. Dere mÄ flytte vegger for Ä fÄ 3 soverom. I dag er jo ikke et noe problem, men sÄnn med tanke pÄ fremtidig familieforÞkelse.

Det er ikke dÞr fra gang til alle rom nei, det sÄ jeg fÞrst nÄ nÄr du sa det. Det trekker veldig ned i mine Þyne

Skrevet

Verden er klin gal! 2,4 mill for et 60 Är gammelt hus med elendig planlÞsning og uten isolasjon in the middle of nowhere. Galskap!

Hvor ligger det hen da?

Skrevet

Ser ut som det mÄ etterisoleres og bytte tak, det koster en del.

Anonymous poster hash: fb53d...d75

Skrevet

Hvorfor gjĂžr det verden gal? Min morfar betalte 8000kr for hus og tomt i si tid.

Han hadde da en ÄrslÞnn pÄ 800kr og mÄtte lÄne penger av halve slekta.

SvÊrt fÄ i dag kjÞper hus som er 10x Ärsinntekten sin...

Ja. 2.4 mill er mye penger. Men med 2 inntekter er man langt unna hvor stor andel av inntekten folk brukte fĂžr.

Anonymous poster hash: 7d8c8...77b

Skrevet

Hvor ligger det hen da?

Du, hallo! Årnes er ikke nettopp verdens navle. Jeg mener virkelig at dette er in the middle of nowhere og et godt stykke utenfor folkeskikken.

Skrevet

VannrÞr (inn og ut av hus), er de byttet? Hvor gammelt er stÞmledningene og sikringssakpet? Vi mÄtte bytte hele da vi kjÞpte et hus fra 50 tallet, da alt smuldret opp inni ledningene pga alder. Takstein. Har det vÊrt fukt? Drenering... Mye Ä sjekke i gamle hus, selvom den overflatiske oppussingen ser bra ut sÄ er det mye som kan bli dyrt om det ikke sjekkes opp

Anonymous poster hash: 902b8...d3b
Skrevet

Hvorfor gjĂžr det verden gal? Min morfar betalte 8000kr for hus og tomt i si tid.

Han hadde da en ÄrslÞnn pÄ 800kr og mÄtte lÄne penger av halve slekta.

SvÊrt fÄ i dag kjÞper hus som er 10x Ärsinntekten sin...

Ja. 2.4 mill er mye penger. Men med 2 inntekter er man langt unna hvor stor andel av inntekten folk brukte fĂžr.

Anonymous poster hash: 7d8c8...77b

Det er ikke det jeg snakker om. Jeg peker pĂ„ at det kreves latterlig mye penger for et gammelt, dĂ„rlig hus, beliggende stusslig usentralt. Ok, tomter selges jo for hĂžyere pris enn 2,5 mill, men ikke pĂ„ Årnes. Det er jo i realiteten en tomt man kjĂžper hvis man kjĂžper dette «huset».

Skrevet

Fyfaen, mÄ ikke finne pÄ Ä kjÞpe hus med en dÄrlig Romsdaling. Eller en ok Romsdaling for den del, bare skygg unna Romsdalinger rent generelt!

Skrevet

Veldig koselig hus.

Skrevet

Det er ikke dÞr fra gang til alle rom nei, det sÄ jeg fÞrst nÄ nÄr du sa det. Det trekker veldig ned i mine Þyne

SÄnn var det i huset vÄrt fÞr ogsÄ. LÞste det enkelt ved Ä flytte en vegg. Gjorde alt selv.

Og dere som mener det er et argument at huset ligger pĂ„ Årnes: hi er sikkert klar over det og Ăžnsker Ă„ bosette seg der. Jeg har venner som bor pĂ„ Årnes og de trives veldig godt. Det er ikke alle som har storby og omegn som vĂ„teste drĂžm. Heldigvis.

Anonymous poster hash: b698b...056

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...