Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #51 Skrevet 23. januar 2017 Ingen må. Så lenge ringen er nede (og det er den) er det helt fint. Flyvende bakterier tar vi med knusende ro, det er like mange på kjøkkenbenken og mobiltelefonen. Var ikke det forsket på at mobiltelefonen og datatastaturet inneholdt flere tarmbakterier enn doen? http://www.kk.no/livsstil/har-mer-bakterier-enn-doen-22984 Anonymous poster hash: 7fa9c...bcf
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #52 Skrevet 23. januar 2017 Ingen må. Så lenge ringen er nede (og det er den) er det helt fint. Flyvende bakterier tar vi med knusende ro, det er like mange på kjøkkenbenken og mobiltelefonen. Ja hos dere er det kanskje det? Hos renslige folk holder tarmbakteriene seg unna kjøkken.... du vet forskjellen på bakterier eller? Skremmende uvitenhet her altså. Anonymous poster hash: 4bd3d...262
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #53 Skrevet 23. januar 2017 Problemet er jo at tarmbakterier ER overalt. Hver gang du tar i et dørhåndtak på butikken, rører varer som andre har tatt i før deg, håndhilser på noen, får besøk som tar på ting i huset og så videre. Anonymous poster hash: 7fa9c...bcf Ja, fordi noen av dere er så ekle! Tarmbakterier skal ikke være overalt. Mattilsynet slår hardt ned om de finner slike bakterier rundt om i restauranter feks. Det er jo tegn på dårlig hygiene. Med vanlig hygiene og håndvask så blir jo ikke disse bakteriene spredd utenfor doen. Anonymous poster hash: 4bd3d...262
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #54 Skrevet 23. januar 2017 Nei, men har man skikkelig løs mage så hender det at man må tørke seg mange ganger. Og da må man opp og ned med lokket mellom spylingene... Anonymous poster hash: 7fa9c...bcf Har ALDRI hendt meg at man må spyle ned flere ganger... griser du voldsomt når du bæsjer? Anonymous poster hash: 4bd3d...262
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #55 Skrevet 23. januar 2017 Jeg tror også at det er derfor så mange er syke i dag og hele tiden får omgangssyke og diverse annet. Har aldri opplevd så mye sykdom da jeg var liten, og da var ikke folk så jævla opptatt av å ha det sterilt hele tiden og vaske hendene 100 ganger om dagen. Ikke hadde man designerkataloghus uten støv og hybelkaniner heller. Anonymous poster hash: 7fa9c...bcf Nå ble jeg faktisk flau på dine vegne. Det verste er vel at du er seriøs? Du tror på det du skriver? Anonymous poster hash: 4bd3d...262
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #56 Skrevet 23. januar 2017 Her legger alle ned lokket før vi trekker ned, noe annet er bare ekkelt! Anonymous poster hash: 48cc7...4ae
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #57 Skrevet 23. januar 2017 Har ALDRI hendt meg at man må spyle ned flere ganger... griser du voldsomt når du bæsjer? Anonymous poster hash: 4bd3d...262 Nei, men jeg har jo opplevd diare flere ganger i mitt liv, og jeg er ikke hårløs der bak. Ergo må man tørke seg mange ganger før man er ren nok. Og jeg tetter ikke doen med masse papir, men spyler heller ned flere ganger. Anonymous poster hash: 7fa9c...bcf
Gjest 5 andre Skrevet 23. januar 2017 #58 Skrevet 23. januar 2017 Kastet veggimellom faktisk? Kraftig nedskyll på doen du har da, høres ut som det må være noe galt med den. Vanndråpene er finstøvet og lander flere meter fra toalettet (sett videoer). Veggimellom fordi badet mitt ikke er større enn at radiusen for dette er fra vegg til vegg. Men ja, når jeg har vasket do, og skal skylle børsten i det rene vannet, har jeg kjent dråper på leggen... selv om vi omgir oss med bakterier, behøver man ikke å spre dritt med viten og vilje.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #59 Skrevet 23. januar 2017 Nei, men jeg har jo opplevd diare flere ganger i mitt liv, og jeg er ikke hårløs der bak. Ergo må man tørke seg mange ganger før man er ren nok. Og jeg tetter ikke doen med masse papir, men spyler heller ned flere ganger. Anonymous poster hash: 7fa9c...bcf Har du hestehale i ræva da eller? Høres skikkelig nasty ut. Jeg har også hatt diaré mange ganger, men må ikke spyle ned mange ganger for det. Bruker du en hel rull da eller? Vil foreslå våtservietter eller en stuss bak... Anonymous poster hash: 4bd3d...262
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #60 Skrevet 23. januar 2017 Har du hestehale i ræva da eller? Høres skikkelig nasty ut. Jeg har også hatt diaré mange ganger, men må ikke spyle ned mange ganger for det. Bruker du en hel rull da eller? Vil foreslå våtservietter eller en stuss bak... Anonymous poster hash: 4bd3d...262 Du trenger ikke å svare som en ufin treåring for å statuere poenget ditt altså. Alle folk er forskjellige og har forskjellig anatomi. Skal jeg gjøre narr av dine særegenheter da? Vi er da liksom tilbake i sandkassa regner jeg med? Jeg kan godt mobbe deg for din vekt, kroppsform, hårvekst i ansiktet eller andre skavanker du helt sikkert har, latterliggjøre og håne. Skikkelig koselig stemning blir det da. Jeg stilte et enkelt spørsmål. Hvis du synes spørsmålet er dumt, trenger du ikke å svare. Anonymous poster hash: 7fa9c...bcf
Marriet Skrevet 23. januar 2017 #61 Skrevet 23. januar 2017 Kjenner jeg fikk omgangssyke av denne tråden 😷
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #62 Skrevet 23. januar 2017 Hos oss også. Barna har lukket lokket før de trekker ned siden de sluttet med bleier. Det er like selvfølgelig som å vaske hender. Mannen ønsker heller ikke tarmbakterier sprayet over do-setet og badet forøvrig, så han lukker heldigvis, og bruker do-børste ved behov. (Men svigerfar er dessverre ikke like enkel å programmere. Han lukker ikke lokket, og har ikke forstått poenget med do-børste...🤢) Synes det er ekkelt å være på besøk hos folk som trekker ned uten å bruke lokket, og minst like ekkelt at folk gjør det hos meg! Anonymous poster hash: 2cd84...7c0 Enig! Selvfølgelig. Det har gått helt fint fra første stund. Mannen legger ned både doring og dolokk før han skyller ned. Det tar jeg som den største selvfølge siden tarmbakterier som sprayes ut over badet ikke er innbydende. Anonymous poster hash: f542c...844
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #63 Skrevet 23. januar 2017 Synes det er helt greit å prøve å begrense bakterier, men tarmbakterier er det over alt uansett. Selv med ny tannbørste under lokk på kjøkkenet, så er de der etter 4 uker. Mythbusters: Det trengs kun en voksen eller ett barn, vasker seg ikke grundig på hendene på badet, tar på dørhåndtaket som alle andre i familien tar på etterpå. Etter det tar dere på fjernkontroller, flytter på stoler og den uendelige listen av ting dere tar på ETTER å ha vasket hendene på badet og før dere vasker hendene på kjøkkenet. Hva bakteriene som ender på doringen når lokket er nede? Nestemann setter seg på dem og drar på seg buksa. De blir ikke bare på innsiden av buksa. Det høres ekkelt ut, men det er ikke noe problem. Vi er alle friske og raske samtidig som vi prøver å ha god hygiene uten å være hysterisk. Anonymous poster hash: 255b6...d00
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #64 Skrevet 23. januar 2017 Synes det er helt greit å prøve å begrense bakterier, men tarmbakterier er det over alt uansett. Selv med ny tannbørste under lokk på kjøkkenet, så er de der etter 4 uker. Mythbusters:https://youtu.be/DDc7-oya1Qg Dettrengs kun en voksen eller ett barn, vasker seg ikke grundig på hendene på badet, tar på dørhåndtaket som alle andre i familien tar på etterpå. Etter det tar dere på fjernkontroller, flytter på stoler og den uendelige listen av ting dere tar på ETTER å ha vasket hendene på badet og før dere vasker hendene på kjøkkenet. Hva bakteriene som ender på doringen når lokket er nede? Nestemann setter seg på dem og drar på seg buksa. De blir ikke bare på innsiden av buksa. Det høres ekkelt ut, men det er ikke noe problem. Vi er alle friske og raske samtidig som vi prøver å ha god hygiene uten å være hysterisk. Anonymous poster hash: 255b6...d00 Så fordi det er noen der så skal vi bare la det flyte? Merkelig holdning. Så enkelt å unngå bæsjsprut rundt i rommet, hvorfor la være? Anonymous poster hash: 4bd3d...262
Roheryn Skrevet 23. januar 2017 #65 Skrevet 23. januar 2017 Ja hos dere er det kanskje det? Hos renslige folk holder tarmbakteriene seg unna kjøkken.... du vet forskjellen på bakterier eller? Skremmende uvitenhet her altså. Anonymous poster hash: 4bd3d...262 E.coli får du antagelig lett med i for eksempel uvaska grønnsaker, ettersom man sprer dritt på jordene. I tillegg til mange andre trivelige bakterier som gjerne er like sykdomsfremkallende som de som flyr rundt på doen min.
Roheryn Skrevet 23. januar 2017 #66 Skrevet 23. januar 2017 Så fordi det er noen der så skal vi bare la det flyte? Merkelig holdning. Så enkelt å unngå bæsjsprut rundt i rommet, hvorfor la være? Anonymous poster hash: 4bd3d...262 Hva slags do har du egentlig? Hvis det spruter bæsj av den når du spyler ned er det muligens på tide med en rørlegger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå