Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Damen er 43 år, singel, voksent barn på 20 år. Eneste som står i hodet på henne er alkohol, fest, menn og sex. Det er for så vidt så og si det eneste hun snakker om også. Snakker jeg med henne på tlf. eller er sammen med henne så må hun svare på snørr og ørten meldinger hun får på sms, messenger eller på tinder. Var på tur sammen sist helg. Da var det en mann som sirklet rundt bordet vårt hele kvelden og det var ganske tydelig at han hadde sett seg ut henne. Frem til kl 23.30 på kvelden så var han helt forferdelig og fullstendig uaktuell. Plutselig var han ikke det lengre. Virket som om han var grei nok fordi ingen andre viste interesse for henne. At hun har sex med 3-4 forskjellige menn i løpet av en mnd. er ikke usannsynlig. Er nok heller ikke alle hun forteller meg om. Har fått vite om noen pga. forsnakkelser fra hennes side. Jeg er helt oppgitt over henne. Samtidig er jeg bekymret. Tenker litt på hvordan 20 åringen hennes må oppfatte moren. Om et par uker reiser hun til en annen landsdel for å være med en mann hun har møtt på tider på fest. Han er jo bare såååå alright... "Snakker" med han hver dag jo. Snakker vil si på messenger. Har prøvd å snakke med henne og få henne til å roe seg litt for hennes egen del. Det faller ikke i god jord nei. Jeg også fester en del i perioder, men mister ikke bakkekontakten av den grunn. Ikke flyr jeg med mannfolk heller når jeg er ute. Har faktisk ikke hatt sex på flere år fordi jeg ikke orker ons.. Ikke har jeg møtt noen jeg finner interessant når vi er ute eller på fest. Hvordan går jeg frem for å få henne til å forstå at det er greit å roe litt ned? Er ikke bare jeg som reagerer på dette. Anonymous poster hash: 450e6...e2b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Hvordan ville du likt at hun gikk frem for å få frem at det er veldig lenge siden du hadde sex? Sikkert ikke bare hun som bekymrer seg over deg. Anonymous poster hash: 479c3...55e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Man kan ikke endre andre, kun seg selv. Du kan ta avstand fra hennes livsførsel, styre samtalene deres og skjerme deg selv fra henne. Utover det er det fint lite å gjøre med andre, spes når du allerde har forsøkt. Hun tar ut ungdomstiden sin nå... Anonymous poster hash: d8070...143
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Hvordan ville du likt at hun gikk frem for å få frem at det er veldig lenge siden du hadde sex? Sikkert ikke bare hun som bekymrer seg over deg. Anonymous poster hash: 479c3...55e Er ikke skadelig med få sexpartnere. Anonymous poster hash: 7e0e5...182
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Hun er singel og lever livet. Tipper du har små barn og mann og kan virkelig ikke forstå hvordan hun kan holde på sånn. Anonymous poster hash: 531f5...23a
n74 Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Bortsett fra at det sikkert er kjedelig å prate med henne når dere har null felles interesser, så har du ingenting med å bry deg. At du har andre verdier betyr ikke at du er et bedre menneske, eller at livet du lever er det riktige. Alle sin lyst så lenge det ikke skader andre.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 Er ikke skadelig med få sexpartnere. Anonymous poster hash: 7e0e5...182 Ikke skadelig med mange sexpartnere. Anonymous poster hash: 479c3...55e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #8 Skrevet 22. januar 2017 Ikke skadelig med mange sexpartnere. Anonymous poster hash: 479c3...55e Jo, det er det. Alt fra livmorhalskreft til depresjoner. Anonymous poster hash: 7e0e5...182
februarprins2013 Skrevet 22. januar 2017 #9 Skrevet 22. januar 2017 er ikke din sak, la henne leve livet slik hun ønsker
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #10 Skrevet 22. januar 2017 Jo, det er det. Alt fra livmorhalskreft til depresjoner. Anonymous poster hash: 7e0e5...182 Når er det man får kreft? Etter den 20. eller 30.? Og depresjoner? Bare tull det du skriver. Anonymous poster hash: 479c3...55e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #11 Skrevet 22. januar 2017 Når er det man får kreft? Etter den 20. eller 30.? Og depresjoner? Bare tull det du skriver. Anonymous poster hash: 479c3...55e Foreslår at du googler sammenhengen mellom mange sexpartnere og kreft i underlivet, samt hva tilfeldig sex kan gjøre med psyken til kvinner spesielt. Anonymous poster hash: 7e0e5...182
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #12 Skrevet 22. januar 2017 Foreslår at du googler sammenhengen mellom mange sexpartnere og kreft i underlivet, samt hva tilfeldig sex kan gjøre med psyken til kvinner spesielt. Anonymous poster hash: 7e0e5...182 Skjønner ikke den sammenhengen mellom sexpartnere og kreft? Om jeg har sex hver dag med mannen min så er det OK, men har jeg forskjellige sexpartnere hver helg får jeg kreft? Anonymous poster hash: 50c0e...fee
Katteskinnet Skrevet 22. januar 2017 #13 Skrevet 22. januar 2017 Når er det man får kreft? Etter den 20. eller 30.? Og depresjoner? Bare tull det du skriver. Anonymous poster hash: 479c3...55e Altså, man kan bli smittet av HPV viruset etter et samleie, men risikoen stiger jo for hver sexpartner man har. Rundt 10% sa gynekologen min. Men er jo op til hver enkelt hvordan man vil leve sitt eget liv. Noen er fornøyd med få partnere, andre vil ha mange, så lenge det ikke direkte går ut over barnet (voksent barn i dette tilfellet ;p) så er det vel ikke noe andre har noe med.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #14 Skrevet 22. januar 2017 Foreslår at du googler sammenhengen mellom mange sexpartnere og kreft i underlivet, samt hva tilfeldig sex kan gjøre med psyken til kvinner spesielt. Anonymous poster hash: 7e0e5...182 Hva om du lærer deg forskjellen på sammenheng og årsak.. Sannsynligheten for hpv øker ved UBESKYTTET sex ja. Dette med tilfeldig sex vil jeg gjerne at du finner en kilde til, helt ukjent for meg. Å bruke forskning på prostituerte og psykisk syke vil ikke støtte påstanden din. Jeg mistenker at dine hovedkilder er Janteloven og en god dose kvinnefiendtlig moralisme. Anonymous poster hash: 479c3...55e
tante grusom master of law Skrevet 22. januar 2017 #15 Skrevet 22. januar 2017 Så hyggelig for venninnen din at hun får litt pikk når hun er singel!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #16 Skrevet 22. januar 2017 Hva om du lærer deg forskjellen på sammenheng og årsak.. Sannsynligheten for hpv øker ved UBESKYTTET sex ja. Dette med tilfeldig sex vil jeg gjerne at du finner en kilde til, helt ukjent for meg. Å bruke forskning på prostituerte og psykisk syke vil ikke støtte påstanden din. Jeg mistenker at dine hovedkilder er Janteloven og en god dose kvinnefiendtlig moralisme. Anonymous poster hash: 479c3...55e Hvp smitter gjennom hudkontakt, så kondom gir ikke 100℅ beskyttelse. Janteloven? Hvorfor? Forskning viser at de mest attraktive kvinnene har færre sexpartnere, så forstår ikke hvor janteloven kommer inn. Moralisme og kvinnefiendtlighet har også lite med dette å gjøre. Tilfeldig sex med mange partnere er forbundet med flere helserisikoer enn få, det var poenget mitt. Anonymous poster hash: 7e0e5...182
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #17 Skrevet 22. januar 2017 Skjønner ikke den sammenhengen mellom sexpartnere og kreft? Om jeg har sex hver dag med mannen min så er det OK, men har jeg forskjellige sexpartnere hver helg får jeg kreft? Anonymous poster hash: 50c0e...fee Ikke noe garanti at du får kreft ved mange partnere, men risikoen øker. Grunner er at man /kan/ bli smittet av hvp virus. Du kan bli smittet av en person, men risikoen øker for hver nye partner og debutalder. Kondom beskytter ikke 100%, men nå tilbyr de jo vaksine. Anonymous poster hash: 7e0e5...182
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #18 Skrevet 22. januar 2017 Så hyggelig for venninnen din at hun får litt pikk når hun er singel! Litt pikk? Problemet er vel for mye pikk i dette tilfellet 😂 Anonymous poster hash: 0b824...2cf
tante grusom master of law Skrevet 22. januar 2017 #19 Skrevet 22. januar 2017 Litt pikk? Problemet er vel for mye pikk i dette tilfellet 😂 Anonymous poster hash: 0b824...2cf Det står vel at hun har 3-4 ons per måned. Å ha sex så lite er ikke mye pikk. Det spiller vel ingen rolle om det er med samme mann, eller flere ulike? Så lenge det er frivillig. Bra hun koser seg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #20 Skrevet 22. januar 2017 Tror du seriøst på at hun blir alvarlig skadet av å ha sex 3-4 ggr pr måned? Jeg tror ikke du tror hun får kreft av det. Bare innrøm det. Du synes det er litt trashy og billig og det synes jeg og. Anonymous poster hash: 1de62...ba5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #21 Skrevet 22. januar 2017 Jo, det er det. Alt fra livmorhalskreft til depresjoner.Anonymous poster hash: 7e0e5...182 Jøss, det der var nytt for meg. Bruker hun kondom så er det vel greit. Anonymous poster hash: c384e...e22
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #22 Skrevet 23. januar 2017 Er ikke skadelig med få sexpartnere. Anonymous poster hash: 7e0e5...182 Ikke med mange heller. Anonymous poster hash: 11527...e3a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #23 Skrevet 23. januar 2017 Altså, man kan bli smittet av HPV viruset etter et samleie, men risikoen stiger jo for hver sexpartner man har. Rundt 10% sa gynekologen min. Men er jo op til hver enkelt hvordan man vil leve sitt eget liv. Noen er fornøyd med få partnere, andre vil ha mange, så lenge det ikke direkte går ut over barnet (voksent barn i dette tilfellet ;p) så er det vel ikke noe andre har noe med. Da er jeg oppe i 250% sjanse alt. Men vettuhva? Jeg har ikke fått det 😂 Anonymous poster hash: 11527...e3a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #24 Skrevet 23. januar 2017 Forskning viser at de mest attraktive kvinnene har færre sexpartnere, så forstår ikke hvor janteloven kommer inn. Anonymous poster hash: 7e0e5...182 Hvordan kan man se utenpå hvor mange sexpartnere en dame har hatt? Altså, på hvilken måte blir man mer attraktiv av å ha få? Hvis jeg f eks starter stygg som nøkken, blir jeg penere og penere for hvert år jeg sparer dyden min, eller blir jeg penere for hver fyr jeg avviser? Anonymous poster hash: 11527...e3a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #25 Skrevet 23. januar 2017 Hvordan kan man se utenpå hvor mange sexpartnere en dame har hatt? Altså, på hvilken måte blir man mer attraktiv av å ha få? Hvis jeg f eks starter stygg som nøkken, blir jeg penere og penere for hvert år jeg sparer dyden min, eller blir jeg penere for hver fyr jeg avviser? Anonymous poster hash: 11527...e3a Nei, men attraktive kvinner velger statistisk sett færre partnere enn sine mindre attraktive medsøstre. Anonymous poster hash: 7e0e5...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå