Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #26 Skrevet 22. januar 2017 Jeg har alltid lurt på mennesker som blir ufine i fylla. Sier de egentlig ting de mener, men som de holder skjult ellers? Må innrømme at jeg skyr folk som endrer personlighet i fylla. Anonymous poster hash: 61d36...b4b Samme her. Folk som ikke kan oppføre seg i fylla er ikke bedt til våre fester. Anonymous poster hash: ab89f...2da
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #27 Skrevet 22. januar 2017 Jeg er mye slankere nå enn da jeg var i "festealder" i tillegg drikker jeg myyye sjeldent siden jeg har barnn nå, så det er dessverre ikke helt uvanlig at jeg har hull i hukommelsen dagen etterpå. Det sier plutselig bang og så svarter det uten forvarsel. Men husker jeg var så full på en halloweenfest for et par år siden at jeg brukte sikkert et kvarter på å skjønne hvordan jeg skulle ringe til taxi. Har også tatt feil jakke en gang, sovet hos naboen fordi jeg glemte nøkkelen igjen på festen og det er ikke alltid jeg vet helt hvordan jeg kom meg hjem. Jeg trur ikke jeg noengang har gjort noe virkelig dumt i fylla, er veldig gladfull, men skravla går i ett konstant. Anonymous poster hash: 00a34...fe1
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #28 Skrevet 22. januar 2017 Jeg har vært ravende dritings på jobbfest. Ødela noe, det var ikke med vilje. Var så full at jeg nesten ikke visste hvor jeg var, og det var flere som var på samme nivå som meg. Det var ganske mange sjokkerte kollegaer og ikke minst sjefer. Det ble litt oppstyr, og det ble mye trøbbel etterpå. Men jeg var heldigvis ikke ufin eller kranglete, det blir jeg aldri. Etter denne episoden så har jeg knapt drukket på jobbfest. Anonymous poster hash: c915c...a6d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #29 Skrevet 22. januar 2017 Huff der har jeg også vært! Jeg hadde vært kjempe stygg i munnen mot en dørvakt som vet veldig godt hvem jeg er å som står ofte i døren der. Jeg hadde ramlet fra ett sted jeg satt ute ,å ramlet med bakhodet først i asfalten først. Når de ville ringe ambulansen så ble jeg rasende å hadde faktisk klart å gå der fra. Overnattet hos en vennine å kastet opp der mange ganger. Etter fallet hadde jeg så ekstreme smerter i rygg og nakke at jeg gikk på sterke smertestillende i over en uke. Hadde helt angst for å gå til lege ettersom jeg ikke kunne fortelle noe som helst om hvordan det skjedde. Nå er 7 år siden dette skjedde å kan ikke ligge for venstre side i sengen for får så vondt i nakken da. Kjenner det stortsett kun hvis jeg ligger på "feil side" når jeg skal sove. Anonymous poster hash: 3ce5a...e73
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #30 Skrevet 22. januar 2017 Hvorofr tok ikke mannen din deg med hjem? Utrolig dårlig gjort Anonymous poster hash: bae4e...cdd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #31 Skrevet 22. januar 2017 Å fredag var jeg tydligvis helt bortevekke full :S Jeg har "en greie" med bartenderen på utestedet,men blir så full at jeg råkliner med en venn av meg noe selvsagt bartenderen fikk med seg å er nå kjempe sur. Jeg mistet også mobilen å fant den aldri igjen. Når jeg skulle finne bankkortet for å ta hjem så fant jeg ikke det så jeg ante ikke hvordan jeg skulle komme meg hjem.Så jeg satt meg bare ned på bakken uten mål og mening. Jeg var altså så full at jeg ikke husket at jeg EGENTLIG bor i gåavstand fra utestedet,er maks 15 minutt å gå. Har bare bodd der 3 mnder men burde jo ha husket at det var gåavstand hjem uansett. Heldigvis så en av dørvaktene meg å ble beskymret så han kjørte meg hjem. Anonymous poster hash: 3ce5a...e73
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #32 Skrevet 22. januar 2017 Å fredag var jeg tydligvis helt bortevekke full :S Jeg har "en greie" med bartenderen på utestedet,men blir så full at jeg råkliner med en venn av meg noe selvsagt bartenderen fikk med seg å er nå kjempe sur. Jeg mistet også mobilen å fant den aldri igjen. Når jeg skulle finne bankkortet for å ta hjem så fant jeg ikke det så jeg ante ikke hvordan jeg skulle komme meg hjem.Så jeg satt meg bare ned på bakken uten mål og mening. Jeg var altså så full at jeg ikke husket at jeg EGENTLIG bor i gåavstand fra utestedet,er maks 15 minutt å gå. Har bare bodd der 3 mnder men burde jo ha husket at det var gåavstand hjem uansett. Heldigvis så en av dørvaktene meg å ble beskymret så han kjørte meg hjem. Anonymous poster hash: 3ce5a...e73 for å ta taxi hjem* Anonymous poster hash: 3ce5a...e73
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #33 Skrevet 22. januar 2017 Hvor var mannen din oppi dette?? Anonymous poster hash: 59d8a...aca
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #34 Skrevet 22. januar 2017 Jeg tisset i sofaen sist jeg fikk for mye. Har lagt opp etter det 😳 40 år og aldri opplevd lignende tidligere. Anonymous poster hash: fdfdc...212
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #35 Skrevet 22. januar 2017 Hvor var mannen din oppi dette?? Anonymous poster hash: 59d8a...aca Om det er mine innlegg du kommenterer til så har jeg selvsagt ikke en mann,jeg er singel Anonymous poster hash: 3ce5a...e73
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #36 Skrevet 22. januar 2017 Det er bra. Jeg var selv på fest i går. Drakk 4 glass vin på 7 timer og med mye vann mellom glassene. Jeg var god og varm og beruset. Storkoste meg og husker hvert minutt. Våknet i dag blid og rolig. Anonymous poster hash: 6c7c2...396 Kan man virkelig bli beruset av litt over et halvt glass vin i timen, når man drikker mye vann i tillegg. Må si jeg hadde blitt overrasket hvis du ikke husket hvert minutt Anonymous poster hash: c915c...a6d
Mamma_til_2 Skrevet 22. januar 2017 #37 Skrevet 22. januar 2017 det er fult mulig. jeg som fikk blackout drakk ca 4 øl, 2 glass vin og noen shot... Anonymous poster hash: 58738...1be Du kan ikke sammenligne 4 glass vin på 7 timer med 4 øl, 2 glass vin og shots, shots er rent brennevin som du heller i deg det blir formue alkohol for kroppen og prosessere så du blir beruset fort og ukontrollert, ikke rart du fikk blackout.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #38 Skrevet 22. januar 2017 Husker første gangen jeg hadde blackout, helt forferdelig. Heldigvis ikke hatt det på mange år, da jeg har sluttet å drikke sprit. Men skjønner hvordan du har det. Det går over, og folk bryr seg som regel ikke Anonymous poster hash: b03b0...c31
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #39 Skrevet 22. januar 2017 Be om unnskyldning til alle som var tilstede, spesielt vertskapet og tilby deg å betale om du har ødelagt noe eller om de har fått mye ekstraarbeid i oppryddingen. Hold deg helt unna alkohol i en lang periode og Aldri drikk sprit igjen! Når du ev. drikker litt igjen, hold deg kun til vin, ikke de sterkeste og aldri drikk mer enn et par glass. Greier du ikke la være å drikke for mye om du først tar en øl eller et glass vin, da har du et alkoholproblem, og da bør du holde deg helt unna alkohol i fremtiden. Anonymous poster hash: 46f41...a70
Mamma-til-3-jenter Skrevet 23. januar 2017 #40 Skrevet 23. januar 2017 Hvordan kan noen bli godt beruset på 4 glass vin fordelt på 7 timer, med vann og mat innabords???? Anonymous poster hash: 2cf43...43d Det lurer jeg også på..... 4 glass vin er jo ikke så mye, og på SJU timer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå