Gå til innhold

Aldri vært så full noensinne...angst.hjeeelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke drukket på lenge, pga vi sjelden er på fest pga vanskligheter med barnevakt. Skulle ta en fest nå med venner av samboeren min..kvelden startet ganske rolig..og plutselig smalt det bare. Husker så og si ingenting.. bare glimt av hva som har skjedd... jeg har så fylleangst at jeg har helt mistet lysten på å drikke alkohol igjen. Har blitt fortalt hva jeg har gjort..og det er ting jeg ikke husker noenting av selv. Eks:kastet opp flere steder inne. knust ting og slengt meg rundt halsen på folk. kaldt folk stygge ting. Sånt har jeg aldri fortstått...blackout..fordi jeg aldri har opplevd det selv..før nå... er forferdelig ubehagelig..og angsten tar snart knekken på meg. Flere som har opplevd lignende? Fortell om en episode: )  Hjelper å vite at flere har opplevd noe lignende: D

Anonymous poster hash: 58738...1be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst til å grave og spørre alle som var der, hva jeg har sagt og gjort..men da få jeg nok bare enda mer angst : O

Skrevet

Dersom jeg var deg hadde jeg sendt en melding til vedkommende som har opplevd deg ubehagelig der jeg beklaget oppførselen min.

Etter jeg hadde ryddet opp hadde jeg lagt det bak meg, alle kan være uheldig en gang. Folk glemmer det 🙂

Anonymous poster hash: 35874...710

Skrevet

Har gjort det...men er sååå redd for jeg har har gjort mer som jeg ikke husker... er så fælt å ikke vite hva man har sagt/gjort..

Skrevet

Har vel skjedd, men da var jeg 18-19 år... Hehe... Neida! Det kan skje den beste. De var fulle selv. Det er glemt snart. Alle vet det du sa var pga alkohol. De fleste vet hvordan det er. Jeg har sovna i en barnehage, våkna av at en mamma og forskrekket sønn sto over meg. Kl 07.00. Tidenes low. Det går bra skal du se 👍🏻

Anonymous poster hash: a38c7...299

Skrevet

Du vet at du har kastet opp, vært stygg i munnen og oppført deg galt? Huff, skjønner du har fylleangst. Jeg får ofte blackout (uten at jeg drikker veldig mye),men får heldigvis høre at jeg oppfører meg bra.

Anonymous poster hash: 154fb...b77

Skrevet

Hjelpes meg! Glad jeg ikke er gift med deg 🙈

Anonymous poster hash: e8bce...323

Skrevet

pleier ikke oppføre meg slik..og vet jo med meg selv at jeg ikke har gjort noe annet galt.. men er flaut!!

Skrevet

pleier ikke oppføre meg slik..og vet jo med meg selv at jeg ikke har gjort noe annet galt.. men er flaut!!

Det kjennes alltid ekstra gale dagen derpå. Man er dårlig og frynsete i formen 😜 Legg deg tidlig og tenk at gjort er gjort. Du får ikke endret det. Send en mld til de du har sagt noe stygt til(ikke sikkert de husker det engang). Imorgen er en ny dag 😂 Drikk feks bare en vin neste gang så har du kontroll.

Anonymous poster hash: a38c7...299

Skrevet

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg vært svært måteholden med alkohol senere.

Det er tydelig at du tåler det dårlig. Jeg er 43 og har i perioder festet mye, men har aldri oppført meg slik du nå har gjort. En ting er å bli dårlig for så å reise hjem, men å kalle folk stygge ting o.l. er veldig dårlig.

Anonymous poster hash: 6c7c2...396
Skrevet

det er nesten så jeg vurderer sterkt å ikke drikke igjen...blir alltid slik at jeg får veldig angst..men har aldri fått blackout før. Blir bare veldig full og tror hver gang at jeg skal klare å merke når nok er nok...men det gjør jeg aldri.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg vært svært måteholden med alkohol senere.

Det er tydelig at du tåler det dårlig. Jeg er 43 og har i perioder festet mye, men har aldri oppført meg slik du nå har gjort. En ting er å bli dårlig for så å reise hjem, men å kalle folk stygge ting o.l. er veldig dårlig.

Ja jeg vet det...derfor har jeg sagt unskyld,

Skrevet

Ja jeg vet det...derfor har jeg sagt unskyld,

Det er bra. Jeg var selv på fest i går. Drakk 4 glass vin på 7 timer og med mye vann mellom glassene. Jeg var god og varm og beruset. Storkoste meg og husker hvert minutt. Våknet i dag blid og rolig. 

Skrevet

Uff been there en eller to ganger i livet mitt. Det kan skje den beste. Det værste er vel skammen og angsten dagen etter, men det går over etter hvert. Hehe :) husker selv jrg hadde noen glimt av en heftig hjemmefest en gang. Jeg klarte å dytte ned tven, blomster osv. Jeg klartw å spy over meg selv og tissa på meg. Wuæææ :(

Anonymous poster hash: 4191f...655

Skrevet

Sikker på at du ikke har fått noe i drinken din?

Anonymous poster hash: a14cf...86f

Skrevet

Sikker på at du ikke har fått noe i drinken din?

Anonymous poster hash: a14cf...86f

hehe ja det er jeg temmelig sikker på at jeg ikke har.. ; ) Drakk egentlig bare alt for mye. var hjemmefest og alle der er venner av mannen min. men fyttigrisen så flaut.

Skrevet

Uff been there en eller to ganger i livet mitt. Det kan skje den beste. Det værste er vel skammen og angsten dagen etter, men det går over etter hvert. Hehe :) husker selv jrg hadde noen glimt av en heftig hjemmefest en gang. Jeg klarte å dytte ned tven, blomster osv. Jeg klartw å spy over meg selv og tissa på meg. Wuæææ :(

Anonymous poster hash: 4191f...655

hehe...ååå så godt å høre haha: D : D

Skrevet

Slikt skjer.

Ikke stress, det gjør det ikke noe bedre.

Gjort er gjort, og spydd er spydd.

Send en melding til de involvert, si unnskyld og at slikt har aldri skjedd før. Spør eier av bostedet om det er noe du skal gjøre og deretter går du videre :)

Snart er det bare noe dere alle ler av, det gjør jeg av min egen tabber.

Skrevet

En annen ting er å tilby deg å betale for eventuelt ødelagte ting og rens om det trengs.

Anonymous poster hash: 2cf43...43d

Skrevet

Det er bra. Jeg var selv på fest i går. Drakk 4 glass vin på 7 timer og med mye vann mellom glassene. Jeg var god og varm og beruset. Storkoste meg og husker hvert minutt. Våknet i dag blid og rolig.

Ja du hørtes ut som en skikkelig partyløve 😂😂😂

Anonymous poster hash: da6de...b13

Skrevet

Hvordan kan noen bli godt beruset på 4 glass vin fordelt på 7 timer, med vann og mat innabords????

Skrevet

det er fult mulig. jeg som fikk blackout drakk ca 4 øl, 2 glass vin og noen shot...

Skrevet

det er fult mulig. jeg som fikk blackout drakk ca 4 øl, 2 glass vin og noen shot...

Jo men der blander du alkohol typer blant annet. Det er forskjellen

Skrevet

Hvordan kan noen bli godt beruset på 4 glass vin fordelt på 7 timer, med vann og mat innabords????

Placebo 🙈

Anonymous poster hash: da6de...b13

Skrevet

Jeg har alltid lurt på mennesker som blir ufine i fylla. Sier de egentlig ting de mener, men som de holder skjult ellers?

Må innrømme at jeg skyr folk som endrer personlighet i fylla.

Anonymous poster hash: 61d36...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...