Gå til innhold

Er dette normalt, akkurat født

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt normalt, hvis du ammer sitter du kanskje også med bena ned? Legg høyt så blir det bedre. Skjedd to ganger hos meg:)

Anonymous poster hash: dc972...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, hvis du ammer sitter du kanskje også med bena ned? Legg høyt så blir det bedre. Skjedd to ganger hos meg:)

Anonymous poster hash: dc972...6fe

Er du faen meg helt sprengt i hode anonym??? Du ber ikke noen mer symptomer på blodpropp legge seg med beina høyt, selv om det tilfeldigvis gikk bra for deg! Man ber da folk om å kontakte LEGE!

Anonymous poster hash: 121fd...d5f

Skrevet

Selv om mange mener dette er normalt så er det best om HI tar kontakt med legevakt/føden. Dette bør undersøkes av lege.

Ring heller en gang for mye enn for lite, HI

Skrevet

HI

Hva sa de da du ringte ? 😉

Anonymous poster hash: 2b206...3d2

Skrevet

Ringte føden, helt normalt fikk jeg beskjed om. Har gjennom hele svangerskapet hatt mer vann i ene foten, så akkurat det bekymrer meg ikke.

Hi

Anonymous poster hash: 24ada...b46

Skrevet

Det har skjedd m meg etter begge fødselen. Da snakker vi mye mye vann 🙈 Gikk over etter en liten uke her

Anonymous poster hash: 12963...9ef

Samme her, tross at jeg bare har født en unge. Ble brått mye mer vann, spesielt i beina, rett etter fødsel. Begynte å forsvinne 5-6 dager etter på.

Anonymous poster hash: 04083...7ff

Skrevet

Er du faen meg helt sprengt i hode anonym??? Du ber ikke noen mer symptomer på blodpropp legge seg med beina høyt, selv om det tilfeldigvis gikk bra for deg! Man ber da folk om å kontakte LEGE!

Anonymous poster hash: 121fd...d5f

Så - hva ER symptomer på blodpropp?

Et hovent bein?

Hevelse, rødme (evt hvitt) bein med smerter. Spesielt om du flekser fotbladet.

Ro deg ned!

Anonymous poster hash: 56d77...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...