Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #26 Skrevet 20. januar 2017 Hva sa snåsamannen da? Anonymous poster hash: b234f...731 At Trump kommertil å bli skutt Anonymous poster hash: 97edf...d88
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #27 Skrevet 20. januar 2017 Trumps tilhengere gjør disse tingene helt uavhengig av om han er president eller ikke, nå har de imidlertid fått en president å stille seg bak i tillegg. De var idioter først og Trump-velgere ble de da sjansen bød seg. Nettopp! Men enkelte prøver å fremstille det som om Trump er et offer her, som om Trump ikke kan noe for at samfunnets bunnslam har søkt seg til og støttet opp om hans hat-kampanje. For hvordan skulle Trump kunne skjønne at folk faktisk ville ta hans hat-retorikk seriøst? Anonymous poster hash: 9676a...3ad
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #28 Skrevet 20. januar 2017 At Trump kommertil å bli skutt Anonymous poster hash: 97edf...d88 Men så er det grusomme spørsmålet som Snåsa-fyren ikke utdypet, vil Trump bli Reagan-skutt eller Kennedy-skutt? Anonymous poster hash: 9676a...3ad
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. januar 2017 #29 Skrevet 20. januar 2017 Jo, hvis du ønsker å få en logisk sammenheng i påstandene dine er du faktisk nødt til det. Og nei, hvis du ser etter ser du at linken min stammer fra noe ganske annet enn Trump-propaganda-kanalen Fox News. WREG-TV, virtual channel 3 (UHF digital channel 28), is a CBS-affiliated television station located in Memphis, Tennessee, United States. The station is owned by Tribune Broadcasting, subsidiary of the Tribune Media Company. WREG maintains studios located at Channel 3 Drive (off of I-55) near the Mississippi River on the west side of Memphis, and its transmitter is located between I-40 and Whitten Road, approximately 5 miles (8.0 km) southeast of Bartlett. https://en.wikipedia.org/wiki/WREG-TV Anonymous poster hash: 9676a...3ad Et google søk på teksten i innlegget ditt, over tre linjer brakte meg til fox news som hadde saken 11. mens den saken du har lenket til er fra den 16. De er like ord for ord. CNN har også samme sak, men fra desember, og ha hvor Trump snakker om hvor lei seg han er for at hans tilhengere gjør sånne ting..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #30 Skrevet 20. januar 2017 Obama drepte utrolig mange uskyldige. Han har sagt at den vakreste lyden i hele verden (ja, hele verden) er et Islamsk bønnerop. SERIØST Anonymous poster hash: 62a9e...b71 Har du noen gang hørt bønnerop? Den er vakker å høre på,faktisk. Anonymous poster hash: b8893...2d0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #31 Skrevet 20. januar 2017 Et google søk på teksten i innlegget ditt, over tre linjer brakte meg til fox news som hadde saken 11. mens den saken du har lenket til er fra den 16. De er like ord for ord. CNN har også samme sak, men fra desember, og ha hvor Trump snakker om hvor lei seg han er for at hans tilhengere gjør sånne ting.. Ja men da så, da har jo ikke Trump ildnet opp til hat med sin retorikk i det hele tatt. For det har du googlet deg frem til! Anonymous poster hash: 9676a...3ad
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #32 Skrevet 20. januar 2017 Har du noen gang hørt bønnerop? Den er vakker å høre på,faktisk. Anonymous poster hash: b8893...2d0 Ja. Litt som å sitte på et offentlig toalett og høre på sidemannen bæsje. Vakkert. Anonymous poster hash: 62a9e...b71
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #33 Skrevet 20. januar 2017 Ja. Litt som å sitte på et offentlig toalett og høre på sidemannen bæsje. Vakkert. Anonymous poster hash: 62a9e...b71 Barnslig er du også... Anonymous poster hash: b8893...2d0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #34 Skrevet 20. januar 2017 Ja. Litt som å sitte på et offentlig toalett og høre på sidemannen bæsje. Vakkert. Anonymous poster hash: 62a9e...b71 Er du 5 år eller? Voks opp. Anonymous poster hash: d34f0...f07
*Miss Marple* Skrevet 20. januar 2017 #35 Skrevet 20. januar 2017 Obama drepte utrolig mange uskyldige. Han har sagt at den vakreste lyden i hele verden (ja, hele verden) er et Islamsk bønnerop. SERIØST Anonymous poster hash: 62a9e...b71 Denne skjønte jeg ikke? Vil du forklare hvordan man dreper med en betraktning?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #36 Skrevet 20. januar 2017 Nei. Jeg må ingenting. Det er faktisk du som roter sammen historiske skiller med små hendelser. Og bruker FOX news som kilde. Du har ikke noe bedre å komme med enn å klage på kilden? Har du vært innesperret noe sted det siste året? Anonymous poster hash: d9f0d...176
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #37 Skrevet 20. januar 2017 Obama drepte utrolig mange uskyldige. Han har sagt at den vakreste lyden i hele verden (ja, hele verden) er et Islamsk bønnerop. SERIØST Anonymous poster hash: 62a9e...b71 Er du en av de som tror at islam=IS? For da må du tilbake på skolebenken jenta mi. Anonymous poster hash: 0bd5e...0a5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #38 Skrevet 20. januar 2017 Trumps tilhengere gjør disse tingene helt uavhengig av om han er president eller ikke, nå har de imidlertid fått en president å stille seg bak i tillegg. De var idioter først og Trump-velgere ble de da sjansen bød seg. Det som er problemet er vel at de fleste av disse tilhengerene holdt denne meningen for seg selv frem til Trump "legaliserte" en adferd lik den han selv har og dermed kom alle trollene ut av sin eske og ble i tillegg litt mer ekstreme. Anonymous poster hash: a211d...9f5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #39 Skrevet 20. januar 2017 Lurer på om det er en bettingside der jeg kan satse penger på at Trump blir skutt. Skulle gjerne hatt noen ekstra kroner. Anonymous poster hash: c09c9...c67
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #40 Skrevet 20. januar 2017 Dagen før snåsamannen var i avisa og sa at Trump kom til å bli skutt, fikk jeg samme tanke dumpende ned i hodet mens jeg sto og støvsugde. Veldig merkelig. Bare sånn plutselig; Trump kommer til å bli skutt. Anonymous poster hash: 2843e...995
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #41 Skrevet 20. januar 2017 Dagen før snåsamannen var i avisa og sa at Trump kom til å bli skutt, fikk jeg samme tanke dumpende ned i hodet mens jeg sto og støvsugde. Veldig merkelig. Bare sånn plutselig; Trump kommer til å bli skutt. Anonymous poster hash: 2843e...995 Jeg har også tenkt det samme tanke. Jeg har bodd i USA i mange år. Og er veldig glad i landet. Men med den mengden våpen og løse kanoner så er det bare et tidspunkt før det smeller mot Trump. Han har klart å fornærme de fleste minoriteter og en milliard muslimer. Anonymous poster hash: 0bd5e...0a5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #42 Skrevet 20. januar 2017 Jeg har også tenkt det samme tanke. Jeg har bodd i USA i mange år. Og er veldig glad i landet. Men med den mengden våpen og løse kanoner så er det bare et tidspunkt før det smeller mot Trump. Han har klart å fornærme de fleste minoriteter og en milliard muslimer. Anonymous poster hash: 0bd5e...0a5 Jeg tror ikke det. Det er sikkert nok av folk som ville drepe Obama også, men med sikkerheten presidenten har nå til dags så blir det usannsynlig at noen får det til. Uansett ville det vært katastrofe i mine øyne å gjøre han til martyr. Han er en inkompetent, PR-kåt narsissist som liker å leke president og ha rallies, men selve jobben er han jo ikke så interessert i. Bl.a. leser ikke sikkerhetsbriefingene og vil ta første helg som president fri, vil bo i Trump Tower og ikke i det hvite hus osv. Problemet er jo personene han har omringet seg med og som kommer til å fortsette jobben, uavhengig om Trump fortsetter å være der som en maskot, eller om han blir impeached eller drept. Pence er farlig han også, han er bare ikke så åpen om det som Trump er. Feilen var å la han bli valgt i utgangspunktet, nå er skaden skjedd og jeg ville faktisk ikke bli overrasket over om han blir gjenvalgt heller, avhengig av hvem demokratene stiller som motkandidat. Anonymous poster hash: a0052...e3a
Sint naken biltyv Skrevet 20. januar 2017 #43 Skrevet 20. januar 2017 Tror alle skal ta seg en bolle og høre på lektor'n😉 Går bra dette her
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #44 Skrevet 20. januar 2017 Barnslig er du også... Anonymous poster hash: b8893...2d0 Er du 5 år eller? Voks opp. Anonymous poster hash: d34f0...f07 Når man kaller Islamsk bønnerop (krigens, torturens, kvinnemishandlerens, ONDSKAPENS religion) for vakkert, sier det mye om deg som person. Det sier at du er en jævlig dårlig person. Anonymous poster hash: 62a9e...b71
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #45 Skrevet 20. januar 2017 Og så snakker man vel ikke med glede om at andre skal bli skutt? Selv ikke Trump. Anonymous poster hash: 7ab68...af2
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #46 Skrevet 20. januar 2017 Når man kaller Islamsk bønnerop (krigens, torturens, kvinnemishandlerens, ONDSKAPENS religion) for vakkert, sier det mye om deg som person. Det sier at du er en jævlig dårlig person. Anonymous poster hash: 62a9e...b71 Foreslår at du skal lese både bibelen og koranen. Så kan vi ta en diskusjon. Du vet ikke hva du snakker om. Anonymous poster hash: 0bd5e...0a5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #47 Skrevet 20. januar 2017 Jeg tror ikke det. Det er sikkert nok av folk som ville drepe Obama også, men med sikkerheten presidenten har nå til dags så blir det usannsynlig at noen får det til. Uansett ville det vært katastrofe i mine øyne å gjøre han til martyr. Han er en inkompetent, PR-kåt narsissist som liker å leke president og ha rallies, men selve jobben er han jo ikke så interessert i. Bl.a. leser ikke sikkerhetsbriefingene og vil ta første helg som president fri, vil bo i Trump Tower og ikke i det hvite hus osv. Problemet er jo personene han har omringet seg med og som kommer til å fortsette jobben, uavhengig om Trump fortsetter å være der som en maskot, eller om han blir impeached eller drept. Pence er farlig han også, han er bare ikke så åpen om det som Trump er. Feilen var å la han bli valgt i utgangspunktet, nå er skaden skjedd og jeg ville faktisk ikke bli overrasket over om han blir gjenvalgt heller, avhengig av hvem demokratene stiller som motkandidat. Anonymous poster hash: a0052...e3a Men det er en annen spenning i landet nå. Så det kan ikke sammenlignes. Jeg har halvparten av familien min der. Det er en skremmende utvikling. Anonymous poster hash: 0bd5e...0a5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #48 Skrevet 20. januar 2017 Når man kaller Islamsk bønnerop (krigens, torturens, kvinnemishandlerens, ONDSKAPENS religion) for vakkert, sier det mye om deg som person. Det sier at du er en jævlig dårlig person. Anonymous poster hash: 62a9e...b71 Har du hørt om korstogene? Hvis ikke kan du sikkert Google det og bli litt mer opplyst enn du fremstiller deg selv her. Islam er ikke alene som religion om å krige, mishandle og bedrive ondskap. Anonymous poster hash: b234f...731
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #49 Skrevet 20. januar 2017 Men det er en annen spenning i landet nå. Så det kan ikke sammenlignes. Jeg har halvparten av familien min der. Det er en skremmende utvikling. Anonymous poster hash: 0bd5e...0a5 Ja, det er helt klart. Ikke noe tvil om at det er flere som ønsker Trump død enn det var folk som ville drepe Obama, likevel tror jeg ikke det er gjennomførbart med tanke på all den sikkerheten som er rundt presidenten. Men hvem vet... "Favorability"-ratingen til Trump er på rundt 30 % tror jeg, mens Obamas var på rundt 70 ved innsettelse så det er jo en klar forskjell der. Personlig tror jeg det er mer sannsynlig at han blir avsatt enn at noen klarer å drepe han, han har jo allerede noen potensielle brudd på grunnloven med tanke på at han ikke har separert seg godt nok fra virksomheten sin. Demokratene driver nok allerede og bygger opp en sak mot han, og det er også en del republikanere som vil ha han vekk. Anonymous poster hash: a0052...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå