Gå til innhold

Samboeren min lukter så vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere barn eller planlegger å få barn?

I så fall så kan det være et argument at han som far må ta ansvar for sin egen helse, for bare med å ta vare på sin egen helse kan han være en god far. Er man voksen, og endatil forelder, da er det en del ubehagelige ting man bare må gjøre, selv om man kanskje ikke egentlig vil.

Jo tidligere han oppsøker lege, jo mindre blir jo som regel problemet, og jo lettere er det å gjøre noe med ev. problem.

Du kan kanskje tilby deg å bestille time til ham og være med ham?

Alle har rett til å ha med seg noen til lege, så det er ikke noe rart i akkurat det. Legene er vant med folk som har vanskelig for å forklare seg eller folk som er redde.

Anonymous poster hash: 269d5...d7b

Ingenting tyder da på sykdom. Å si at han ikke tar ansvar for egen helse, blir en dårlig hersketeknikk om HI skulle brukt den. Hun må be ham gjøre det av hensyn til andre.

Anonymous poster hash: e6ca7...123

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min var plaget av det samme problemet. I hans tilfelle kom det av Candida. 

Han bør komme seg til legen.

Anonymous poster hash: b5eb8...07f
Skrevet

Ingenting tyder da på sykdom. Å si at han ikke tar ansvar for egen helse, blir en dårlig hersketeknikk om HI skulle brukt den. Hun må be ham gjøre det av hensyn til andre.

Anonymous poster hash: e6ca7...123

Jeg har ikke sagt at det må være sykdom, men det er IKKE normalt at man plutselig utvikler en så sterkt ubehagelig lukt fra kroppen. Det tyder på at noe er galt i kroppen. Som jeg tidligere har skrevet, det kan være alt fra en enkel ubalanse i kroppen til mer alvorlige ting.

Man skal ta slike endringer i kroppen på alvor fordi det kan være tegn på ubalanser som kan føre til sykdom, eller sykdom.

Jeg er uenig med deg i at det er hersketeknikk. Jeg mener at man først og fremst skal ta vare på sin egen helse - også av omtanke for de rundt seg, ikke minst nærmeste familie.

Anonymous poster hash: 269d5...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...