VictoriaS Skrevet 20. januar 2017 #26 Skrevet 20. januar 2017 Jeg sliter også med å få i meg nok drikke, kan av og til klare meg på så lite som 3-4 dl om dagen... Jeg prøver å endre vanene mine siden jeg kjenner jeg blir TAPPET for energi, får uttørket og gråaktig hud og også lettere hull i tennene. Jeg prøver å ihvertfall en gang daglig å styrte 0.5 l lunkent vann (kokt blandet med kaldt) i periodene hvor jeg "husker" det..... Skulle ønske det fantes en tablett som gjorde en tørstere!!!
Herognå Skrevet 20. januar 2017 Forfatter #27 Skrevet 20. januar 2017 Så bra! Ha-ha, jeg syntes også at det var veldig rart å plutselig få tørsthetsfølelse da det skjedde meg. Kan fremdeles bli veldig overrasket av det hvis jeg nå har drukket for lite et par dager og så begynner å drikke igjen. Jeg må tydeligvis være bevisst på dette resten av livet, men det er greit, det er en vane det også Veldig bra at du har greid å snu det så bra, spesielt siden du også er gravid. Lykke til videre - både med drikkingen og svangerskapet Anonymous poster hash: 6c28d...4bd "Lykke til videre i drikkingen" Høres så bra ut😁 Jeg må tenke på det hver eneste dag. Jeg er som deg, glemmer jeg og drikke en dag, mister jeg det på en måte.
Herognå Skrevet 20. januar 2017 Forfatter #28 Skrevet 20. januar 2017 Alt for lite sikkert ,glemmer ofte å drikke. I dag siden kl 8 har jeg drukket 1 kopp kaffe, 2 glass cola, 1 glass farris. Men nå skal jeg hente meg et stort glass med noe å drikke. :-) Hva heter den appen? Anonymous poster hash: c773c...7d2 Waterbalance😁
Herognå Skrevet 20. januar 2017 Forfatter #29 Skrevet 20. januar 2017 Jeg sliter også med å få i meg nok drikke, kan av og til klare meg på så lite som 3-4 dl om dagen... Jeg prøver å endre vanene mine siden jeg kjenner jeg blir TAPPET for energi, får uttørket og gråaktig hud og også lettere hull i tennene. Jeg prøver å ihvertfall en gang daglig å styrte 0.5 l lunkent vann (kokt blandet med kaldt) i periodene hvor jeg "husker" det..... Skulle ønske det fantes en tablett som gjorde en tørstere!!! Last ned appen du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå