Gå til innhold

Hvor mye væske drikker du per dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter også med å få i meg nok drikke, kan av og til klare meg på så lite som 3-4 dl om dagen...

Jeg prøver å endre vanene mine siden jeg kjenner jeg blir TAPPET for energi, får uttørket og gråaktig hud og også lettere hull i tennene.

Jeg prøver å ihvertfall en gang daglig å styrte 0.5 l lunkent vann (kokt blandet med kaldt) i periodene hvor jeg "husker" det.....

Skulle ønske det fantes en tablett som gjorde en tørstere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :)

Ha-ha, jeg syntes også at det var veldig rart å plutselig få tørsthetsfølelse da det skjedde meg. Kan fremdeles bli veldig overrasket av det hvis jeg nå har drukket for lite et par dager og så begynner å drikke igjen.

Jeg må tydeligvis være bevisst på dette resten av livet, men det er greit, det er en vane det også ;)

Veldig bra at du har greid å snu det så bra, spesielt siden du også er gravid.

Lykke til videre - både med drikkingen og svangerskapet :)

Anonymous poster hash: 6c28d...4bd

"Lykke til videre i drikkingen"

Høres så bra ut😁

Jeg må tenke på det hver eneste dag. Jeg er som deg, glemmer jeg og drikke en dag, mister jeg det på en måte.

Skrevet

Alt for lite sikkert ,glemmer ofte å drikke.

I dag siden kl 8 har jeg drukket 1 kopp kaffe, 2 glass cola, 1 glass farris.

Men nå skal jeg hente meg et stort glass med noe å drikke. :-)

Hva heter den appen?

Anonymous poster hash: c773c...7d2

Waterbalance😁

Skrevet

Jeg sliter også med å få i meg nok drikke, kan av og til klare meg på så lite som 3-4 dl om dagen...

Jeg prøver å endre vanene mine siden jeg kjenner jeg blir TAPPET for energi, får uttørket og gråaktig hud og også lettere hull i tennene.

Jeg prøver å ihvertfall en gang daglig å styrte 0.5 l lunkent vann (kokt blandet med kaldt) i periodene hvor jeg "husker" det.....

Skulle ønske det fantes en tablett som gjorde en tørstere!!!

Last ned appen du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...