Gå til innhold

Trives du i jobben din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja!

Veldig veldig stressende til tider men det er absolutt den beste jobben jeg kan tenke meg. Er lærer (snart lektor) :)

Anonymous poster hash: b8481...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i jobben min! Jobber som seniorrådgiver i staten. Har spennende oppgaver og fantastiske kollegaer.

Skrevet

Fastlege. Går opp og ned hvor godt jeg trives. Altfor stor arbeidsbelastning, legevakter i tillegg til dagarbeidet tat knekken på meg. Gruer meg i dagesvis til nattevakter, jobber da 08-16 og 20-08. Helt forferdelig. Uten legevakter hadde jobben vært mye bedre. God lønn, men er selvstendig næringsdrivende og det er slitsomt med personal og økonomi i tillegg til fastlegelisten.

Anonymous poster hash: 46724...65e

Skrevet

Rådgiver i staten. Grei lønn, godt arbeidsmiljø og mye spennende oppgaver. Stortrives!

Skrevet

Jeg er vel delt i to mellom stortrives og ut å lete etter ny jobb.

Jobben er svært alsidig og utrolig givende. Vi har utrolig godt samhold på jobben og de løfter en fram i tykt og tynt. Men den er samtidig svært krevende, tøff og har stor arbeidsbelastning i perioder. Jeg er operasjonssykepleier.

Anonymous poster hash: d86c9...4a1

Skrevet

Jeg er veldig glad i jobben min! Jobber som seniorrådgiver i staten. Har spennende oppgaver og fantastiske kollegaer.

Hvor jobber du? Jeg er også seniorrådgiver i staten og må finne meg en ny jobb... fantastiske kollegaer høres fristende ut!

Anonymous poster hash: f7371...953

Skrevet

Ja stortrives både pga kjempebra miljø og morsom jobb. Jobber i en spesiell type butikk med mye å lære og kunne for å drive salg. Lønna er 360 000 i året så ikke mye å skryte av men trivsel betyr likevel mest for meg, har hatt jobber jeg ikke trives i og det er forferdelig når man tilbringer så mye av livet der, da får jeg heller være lykkelig og glede meg til hver dag dog litt blakk.

Anonymous poster hash: f2633...b1c

Skrevet

Jeg gjorde det før omorganisering som skjedde i sommer. Nå er det full kaos, og får i tillegg en sjef som er utrolig familie fiendtlig. Jeg vurderer derfor å se etter nye utfordringer. Men det er ikke lett i disse nedgangstider :(

Anonymous poster hash: 163e0...db3

Skrevet

Ingeniør som er dritt lei av jobben sin for tiden. Pengene spiller absolutt en rolle, med reallønnsnedgang får man virkelig bevist hvor liten og ubetydelig man er. Når gode kollegaer forsvinner en etter en i stadig nye nedbemanninger hjelper heller ikke det på selvbildet. Skulle ønske jeg hadde en jobb som betydde noe.

Anonymous poster hash: d69db...804

Skrevet

Ingeniør som er dritt lei av jobben sin for tiden. Pengene spiller absolutt en rolle, med reallønnsnedgang får man virkelig bevist hvor liten og ubetydelig man er. Når gode kollegaer forsvinner en etter en i stadig nye nedbemanninger hjelper heller ikke det på selvbildet. Skulle ønske jeg hadde en jobb som betydde noe.

Anonymous poster hash: d69db...804

Helt enig med deg :( Er i samme situasjon. Veldig frustrerende og umotiverende.

Anonymous poster hash: 163e0...db3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...