Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Hele dama er pinlig. Har ikke lest brevet, men kan nok fint se for meg at jeg kan synes det er pinlig. Â Anonymous poster hash: fce34...a25
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Hvem er det dere snakker om nå 😳  Anonymous poster hash: 5e036...ced
Havhesten Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Ja. Avskaff kongehuset, fatter ikke hva vi skal med dem
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Nå forstår jeg! Bare sett det referert. Hvor er brevet?  Anonymous poster hash: 5e036...ced
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Ser hvor hun ville, men hun tråkket virkelig i salaten med det.  Guttungen er ikke kongelig, men har fått mage goder ut av det. Samtidig er han 20 og bør kunne stå opp for seg selv om det er noe som plager han. Samtidig er MM smart nok til å kunne tenke seg hva hun dro barnet inn i da hun flørtet med krompen. Så ville hun ikke at han skulle komme i rampelyset og få være i fred burde hun ha trukket seg for 18-19 år siden. Anonymous poster hash: f3dbb...49a
Modesty Blaise. Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Tråden er moderert for spekulasjoner, personangrep samt sitater av dette. MB, moderator.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 13. januar 2017 #8 Skrevet 13. januar 2017 (endret) Jeg må si at jeg forstår tanken hennes bak dette. Men uansett er han blitt en offentlig person. Og det er jo hun selv som har sørget for å sette både han og seg selv i den situasjonen..... Endret 13. januar 2017 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #9 Skrevet 13. januar 2017 Jeg må si at jeg forstår tanken hennes bak dette. Men uansett er han blitt en offentlig person. Og det er jo hun selv som har sørget for å sette både han og seg selv i den situasjonen..... Nettopp. Sutreunger hele kongehuset.  Anonymous poster hash: c4723...94f
Evablaum Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2017 http://www.kongehuset.no/nyhet.html?tid=139967&sek=26939
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #11 Skrevet 13. januar 2017 Enig med deg, hi. Â Anonymous poster hash: 31331...f91
Evablaum Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2017 Utrolig dårlig skrevet også.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #13 Skrevet 13. januar 2017 Helt latterlig. For det første oppsøker gutten selv rampelyset med åpen Instagram, statist-rolle i Skam ++ for det andre har det da ikke vært særlig mye mediasaker om ham? Husker en sak om at han solgte luksusvarer på finn med adresse på slottet. Skjønner ikke sutringa hennes. Og det diktet på slutten? Djiiises  Anonymous poster hash: afe51...b37
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #14 Skrevet 13. januar 2017 Synes ikke det var flaut, og jeg liker henne godt. Mener det er feil og unødvendig at vi skal betale for at de lever et liv i luksus. Men når det er sagt, og det en gang er sånn, så synes jeg mm og Håkon gjør en god figur.  Anonymous poster hash: 0177d...c70
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #15 Skrevet 13. januar 2017 Latterlig å skrive det brevet. Guttevalpen oppsøker rampelyset selv. Avskaff hele skiten! Vi trenger ikke monarki i 2017 😡  Anonymous poster hash: 17dcc...2fe
februarprins2013 Skrevet 13. januar 2017 #16 Skrevet 13. januar 2017 forstår hun veldig godt at hun vil beskytte sønnen sin, og at marius ikke har valgt dette selv i det hele tatt,men synes også hun overreagerer en del
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #17 Skrevet 13. januar 2017 forstår hun veldig godt at hun vil beskytte sønnen sin, og at marius ikke har valgt dette selv i det hele tatt,men synes også hun overreagerer en del Men han velger jo selv å eksponere seg. Han selger ting på Finn med adresse kongehuset, han har instagramprofil med 41 000 følgere og snap chat hvor han viser det kongelige liv og kjendisfester + mange andre ting. Jeg vil ikke kalle det, å ikke velge det selv  Anonymous poster hash: b396f...12d
februarprins2013 Skrevet 13. januar 2017 #18 Skrevet 13. januar 2017 men uansett hvorfor skal kjendiser bli så jaktet på aldri skjønt det, alle har krav på privatliv
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #19 Skrevet 13. januar 2017 Latterlig å skrive det brevet. Guttevalpen oppsøker rampelyset selv. Avskaff hele skiten! Vi trenger ikke monarki i 2017 😡  Anonymous poster hash: 17dcc...2fe Det er ikke vanskelig å være uenig i at makt i 2017 ikke burde arves.  Når det er sagt så er alternativet emm ikke godt det heller.  Ved et konstitusjonelt monarki - som vi har - er makten fordelt, ikke konsentrert som i en republikk.  Trump og Putin er gode eksempler på at det ikke er sunt å ha sterke personligheter med stor makt, da er det tross alt bedre med vår styreform.  Anonymous poster hash: 797df...9f2
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2017 #20 Skrevet 13. januar 2017 Synes det står respekt av brevet jeg. Marius har sikkert brukt fordelene han er gitt på en uhensiktsmessig og umoden måte, men nå har han vært nettopp dette, en umoden voksen.  Håper media lar han være og respekterer hans valg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #21 Skrevet 13. januar 2017 Det er ikke vanskelig å være uenig i at makt i 2017 ikke burde arves.  Når det er sagt så er alternativet emm ikke godt det heller.  Ved et konstitusjonelt monarki - som vi har - er makten fordelt, ikke konsentrert som i en republikk.  Trump og Putin er gode eksempler på at det ikke er sunt å ha sterke personligheter med stor makt, da er det tross alt bedre med vår styreform.  Anonymous poster hash: 797df...9f2 Men kongehuset har jo ingen makt, de er bare et pent ansikt utad  Anonymous poster hash: b396f...12d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #22 Skrevet 13. januar 2017  Men kongehuset har jo ingen makt, de er bare et pent ansikt utad  Anonymous poster hash: b396f...12d Kongen har absolutt makt. Men samtidig er han i en posisjon der han skal vise tillit til sittende regjering. Han er partipolitisk uavhengig. Hvis det kommer ville forslag på bordet kan han selvsagt avvise det. Han kan også nekte å godkjenne en regjering. Monarkiet er skjørt, men ikke meningsløst. Det er kanskje med på å holde de høye herrer litt i øret slik at ikke vi får situasjoner der enkelte har for mye makt, fordi det rett og slett ikke er fornuftig.   Anonymous poster hash: 275a2...127
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #23 Skrevet 13. januar 2017 Det er ikke vanskelig å være uenig i at makt i 2017 ikke burde arves.  Når det er sagt så er alternativet emm ikke godt det heller.  Ved et konstitusjonelt monarki - som vi har - er makten fordelt, ikke konsentrert som i en republikk.  Trump og Putin er gode eksempler på at det ikke er sunt å ha sterke personligheter med stor makt, da er det tross alt bedre med vår styreform.  Anonymous poster hash: 797df...9f2 Dette er jo et meningsløst utsagn. Kongehuset har jo ikke noe makt. De er en slags spesielle gallionsfigurer (og MM en klesstativ for dyr norsk design). Kongehuset lever i en luksus (som den kvalmende fiffen på beste Oslo vest - man må neste ta kvalmestillende for i det hele tatt å omtale dem) og Marius oppsøker selv rampelyset. Ordtaket : "er du med på leken må du tåle steken" er vel passende.  I tillegg bruker de kongelige offentlige penger på opparbeidelse av privat eiendom. Skammelig!  Kongehuset burde avskaffes!  Anonymous poster hash: fce34...a25
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #24 Skrevet 13. januar 2017 Kongen har absolutt makt. Men samtidig er han i en posisjon der han skal vise tillit til sittende regjering. Han er partipolitisk uavhengig. Hvis det kommer ville forslag på bordet kan han selvsagt avvise det. Han kan også nekte å godkjenne en regjering. Monarkiet er skjørt, men ikke meningsløst. Det er kanskje med på å holde de høye herrer litt i øret slik at ikke vi får situasjoner der enkelte har for mye makt, fordi det rett og slett ikke er fornuftig.   Anonymous poster hash: 275a2...127 Her tar du feil. Han har ikke reell makt til å ikke godta en demokratisk valgt regjering.  Anonymous poster hash: fce34...a25
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #25 Skrevet 13. januar 2017 Pinlig! Skikkelig også! Gutten er 20 (!!!!) år gammel og burde være voksen nok til å si i fra selv om han ønsker det. Mistenker at det ikke er saken her, han elsker nok statusen sin. Så når mamma MM tar et kontrollgrep blir det bare ...eeeeeh... helt pinlig.  Anonymous poster hash: ca53d...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå