Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #26 Skrevet 12. januar 2017 Tror han er uskyldig . Og håper han blir renvasket i retten . Anonymous poster hash: 4ae4f...0d6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #27 Skrevet 12. januar 2017 For å komme seg unna tyster-stempel? Ehhhh Har du fulgt med på det som er blitt skrevet eller? Fantastisk Anonymous poster hash: e299f...dbb
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #28 Skrevet 12. januar 2017 Men hva har Cappelen å tjene på det? Han er funnet skyldig uansett så for han spiller det ingen rolle om han peker på Jensen eller ei. Anonymous poster hash: a8b2d...1cf Formildende dom. Anonymous poster hash: 92454...405
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #30 Skrevet 13. januar 2017 Men hva har Cappelen å tjene på det? Han er funnet skyldig uansett så for han spiller det ingen rolle om han peker på Jensen eller ei. Anonymous poster hash: a8b2d...1cf Nå skal jeg ikke skrive en kriminalroman her og ei heller har jeg noe god peiling på disse miljøene, men jeg prøver meg på det som slår meg først. Noe må man jo gjøre på natta! Jeg tenker at ved arrestasjonen visste Cappelen at han kom til å bli avslørt/bekreftet som informant, ryktene gikk før han ble arrestert. Han visste at det ville komme ut. Å være tyster er noe av det verste i disse miljøene og er de kriminelle farlige nok så kan det koste deg livet. Da han ble tatt blir jo selvfølgelig de andre i handelslinjen for hasjen redde for at han skal tyste, kanskje er faktisk Cappelen redd for sitt eget liv? Dersom det blir fokusert på å nøste mer opp i Nettverket så kan noen tro Cappelen har tystet på de, ergo kan livet stå i fare. Da kan han redde seg inn ved å sette søkelyset på noen andre. Bevise for miljøet at han ikke tyster på dem, men klarer å få selveste Jensen bak buret. Er sikkert mange som er glad for det. Eller han vil bare skape et helvete for Jensen, eller kanskje forbi få strafferabatt. Må le litt av min egen dikting, aner ikke det fungerer slikt egentlig. Bare tenker at jeg ville stolt mer på Jensen enn en person som Cappelen. Anonymous poster hash: 826f1...1d0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #31 Skrevet 13. januar 2017 Men hva har Cappelen å tjene på det? Han er funnet skyldig uansett så for han spiller det ingen rolle om han peker på Jensen eller ei. Anonymous poster hash: a8b2d...1cf Med fare for å bli avslørt i å ha sett før mange amerikanske krimserier: for å holde seg inne med "miljøet", og dermed holde både seg selv og familie/venner utenfor fare, både innenfor og utenfor murene? Anonymous poster hash: 5da2d...dda
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #32 Skrevet 13. januar 2017 Jensen er jo pensjonist. Ingen kriminelle er redd ham lengre Anonymous poster hash: e299f...dbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå