Gå til innhold

Tror dere Eirik Jensen er skyldig eller ikke skyldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig tror ikke han er skyldig.

Anonymous poster hash: d9596...408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva som har vært i media virker han veldig skyldig, men man skal jo helst bli dømt i en rettssal og ikke på en avisforside. Hvis han blir frikjent av retten tror jeg på det også.

Anonymous poster hash: 7b816...a9e

Skrevet

Av det som er kommet fram virker han veldig skyldig.

Anonymous poster hash: d7e20...c6d

Skrevet

Jeg tror nemlig ikke han er det. Har hørt mye fra folk som kjenner han, fulgt med i media etc.

Skrevet

Jeg tror smuglere som chapellen samarbeider med folk i politiet. Men jeg tror Erik Jensen er er eksempel for å skremme andre. For når de klarer å beskylde og bli trodd om noen så høyt oppe så er ingen trygge. Jeg tror Erik Jensen var et lett bytte pga hans uortodokse måte å arbeide. 

Så jeg tror han er uskyldig, for hvor beieilig er ikke dette for chapellen? Men Chapellen kjente Jensen godt nok til å vite at han var lett å få skylde på. Hvorfor?  Redd for represalier fra "bransjen" og kan legge litt av skylden for diverse da på Jensen? Hevn for at han ble tatt? Føler seg dolket i ryggen av Jensen? Politifolk som jobber så nært kriminelle får alt for mange fiender.

Anonymous poster hash: cb0d7...8ec
Skrevet

Ikke skyldig

Anonymous poster hash: ad41a...f8f

Skrevet

Tror han er det.. Men håper han ikke er det! Synes så synd på han 😩

Anonymous poster hash: 07313...260

Skrevet

Ikke skyldig iheletatt.

Jeg har hatt litt med Eirik å gjørt oppigjennom, og vet at dette er bare piss.

Han har sin egen måte å jobbe på, som gjør han lett å ta. Håper og tror at dette går riktig vei.

Livet hans er uansett veldig fucked etter all media dekningen :(

Anonymous poster hash: 51fda...125

Skrevet

Ikke skyldig iheletatt.

Jeg har hatt litt med Eirik å gjørt oppigjennom, og vet at dette er bare piss.

Han har sin egen måte å jobbe på, som gjør han lett å ta. Håper og tror at dette går riktig vei.

Livet hans er uansett veldig fucked etter all media dekningen :(

Anonymous poster hash: 51fda...125

Akkurat det våre felles kjente sier også! Jeg er helt sikker på at han er uskyldig!

Skrevet

Ut fra hva jeg leser så virker det som skurk ikke purk. Men vet ingen ting annet enn det som kommer frem i media. Hvis han er uskyldig så håper jeg at han blir skikkelig renvaska.

Skrevet

Jeg tror også at han er uskyldig. Syns også han fremstilles veldig skyldig i media men har virkelig ikke en magefølelse på at han er skyldig.

Anonymous poster hash: 92454...405

Skrevet

Kjenner saken kun fra media, men må si jeg synes Jensen virker mer troverdig enn Trump, i dagens aktuelle mediebilde.

Det er veldig spesielt å oppbevare store kontantsummer i veggen, men virker som Jensen drev på med litt av hvert uten at det nødvendigvis er korrupsjon.

Han var nok grundig upopulær hos mange, og opererte helt i grenselandet opp i mot kriminelle miljøer. Slik sett er han veldig utsatt for korrupsjonsanklager.

En ting som kanskje taler for at han er skyldig; jeg kan tenke meg at når du omgås kriminelle, er det lett å miste gangsynet.

Altså at man "adopterer" omgangskretsens moralsyn eller mangel på dette.

Skrevet

Dere som mener han er uskyldig. Hvorfor hadde han titusener i kontanter bak panelet i garasjen? Betalte et bad kontant? 110.000 kr som ikke han kan si hvordan han betalte for og da "sendte aldri håndverkeren krav om penger"? Ingenting av det han sier henger på greip.

Anonymous poster hash: a8b2d...1cf

Skrevet

Dere som mener han er uskyldig. Hvorfor hadde han titusener i kontanter bak panelet i garasjen? Betalte et bad kontant? 110.000 kr som ikke han kan si hvordan han betalte for og da "sendte aldri håndverkeren krav om penger"? Ingenting av det han sier henger på greip.

Ingen ting av det stor-skurken Cappelen forteller henger på greip. Han nekter for å ha vært informant. Selv om bevisene peker på noe annet.

Skrevet

Det sies av enkelte at Cappelen har "snudd saken. Altså at da det begynte å gå rykter om at han var informant pekte han ut Jensen...

Skrevet

Ikke skyldig.

Anonymous poster hash: 2d8bd...a03

Skrevet

Jeg tror faktisk at han er uskyldig, men at han nok har operert helt på kant med loven og langt inn i en gråsone.

Ta f.eks da Jensen varslet om at en person skulle drepes. Det ble lynsjesteming innad i politiet fordi sjefen ikke satt med samme opplysningene som Jensen. Opplysningen han kom med ble bare fnyst av og politiet gjorde ingenting. Tre måneder senere ble faren til vedkommende drept. Det viste seg etterpå at det var sønnen som skulle vært drept, men far og sønn delte bil og de drepte feil person! Tror det har vært mye misunnelse ute å gå for at de store herrer ikke klarte å gjøre samme jobb som Jensen inn i miljøene.

Eirik Jensen levde under kode 6 (Skjult adresse) Det gjør man jo ikke uten grunn! Tror kanskje jeg også hadde hatt både kontanter og andre ting tilgjengelig for å kunne "gå under jorden" umiddelbart om det trengtes.

Tiden får vise, men jeg tror personlig ikke at han er skyldig.

Anonymous poster hash: d3253...d1d
Skrevet

Jeg har en sterk magefølelse av at han er uskyldig

Anonymous poster hash: ed393...0cc

Skrevet

Jeg har ikke lest alt man kan komme over om saken, men magefølelsen min sier uskyldig. Jeg tenker også at han har nok levd på kanten (og kanskje litt over) hva som kan oppfattes som greit når man er politi, kanskje litt for godvenn med mange i diverse miljøer, kanskje fått gjort en del på en ukorrekt måte.. Men at han konkret har hjulpet med å smugle inn hasj? Nei, det tror jeg ikke på. Tror nok Cappelen snudde om og angav en som var lett å peke bevis mot, evt. har planlagt det dersom han skulle bli tatt. Det sitter nok mange andre mektige rundt om i både inn og utland som også er ansvarlig for hasjimporten og i stede for at fokus rettes dit, retter Cappelen fokuset mot Jensen og alle skyts går den veien. Cappelen nekter å snakke om noen andre enn Jensen.. Han viste kanskje at det satt noen i politiet som gjerne ville "stoppe" Jensen (som ikke likte hans metoder), viste at det var noen som ville bite sterkt på et slikt agn. Og virkelig er det blitt et sirkus av det. 

Anonymous poster hash: 826f1...1d0
Skrevet

Jeg har ikke lest alt man kan komme over om saken, men magefølelsen min sier uskyldig. Jeg tenker også at han har nok levd på kanten (og kanskje litt over) hva som kan oppfattes som greit når man er politi, kanskje litt for godvenn med mange i diverse miljøer, kanskje fått gjort en del på en ukorrekt måte.. Men at han konkret har hjulpet med å smugle inn hasj? Nei, det tror jeg ikke på. Tror nok Cappelen snudde om og angav en som var lett å peke bevis mot, evt. har planlagt det dersom han skulle bli tatt. Det sitter nok mange andre mektige rundt om i både inn og utland som også er ansvarlig for hasjimporten og i stede for at fokus rettes dit, retter Cappelen fokuset mot Jensen og alle skyts går den veien. Cappelen nekter å snakke om noen andre enn Jensen.. Han viste kanskje at det satt noen i politiet som gjerne ville "stoppe" Jensen (som ikke likte hans metoder), viste at det var noen som ville bite sterkt på et slikt agn. Og virkelig er det blitt et sirkus av det.

Anonymous poster hash: 826f1...1d0

Men hva har Cappelen å tjene på det? Han er funnet skyldig uansett så for han spiller det ingen rolle om han peker på Jensen eller ei.

Skrevet

Men hva har Cappelen å tjene på det? Han er funnet skyldig uansett så for han spiller det ingen rolle om han peker på Jensen eller ei.

For å komme seg unna tyster-stempel?

Skrevet

For å komme seg unna tyster-stempel?

Han har jo erkjent at de foret hverandre med info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...