Mrs. Kaizer Skrevet 12. januar 2017 #26 Skrevet 12. januar 2017 Hvis barnet skal bli mor til sommeren, skjønner jeg at det blir tungt å marsjere så langt med bekkenløsning og greier. Anonymous poster hash: aab82...785 😂 😂 😂 😂
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #27 Skrevet 13. januar 2017 Hadde det vært et sånt kjør på 17 mai så hadde ikke mitt barn heller orket å gå i korps. Vår 17. mai består av to spilleoppdrag kl 10 i barnetoget og kl 16 i folketoget. Mellom der må vi foreldre sette av en time hver til dugnad der vi må selge kaker, ballonger, sukkerspinn eller is. I tillegg må vi bake en kake. Helt overkommelig heldigvis. Anonymous poster hash: ff720...795
Gjest Skrevet 13. januar 2017 #28 Skrevet 13. januar 2017 Jeg gikk ikke korps da jeg var yngre så kjenner stresset med 17 mai (og når flere i korpset konfirmeres på samme dag, da vi alltid spilte i den forbindelsen). Samt så husker jeg godt all dugnaden og annet mamma måtte delta på. Derfor har jeg sakt nei til mine, at korps blir ikke aktuelt. Heldigvis har de funnet seg andre aktiviteter de elsker. FOR det kunne ikke falt meg inn å la de velge bare den delen de vil, her blir det enten alt eller ingenting. Jeg nekter å lære mine barn at det er greit å bare velge det morsomme i ting og droppe det som er slitsomt eller like gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå