Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #26 Skrevet 10. januar 2017 Barnet er 5 år. Trenger styrke og kondisjon på senter 3-4 dager i uka, og de dagene jeg ikke trener på senteret går jeg en time i skogen med hunden Anonymous poster hash: 1bc47...a57
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #27 Skrevet 10. januar 2017 Jeg trener aldri etter at mannen har trent. Det blir for sent. Vi deler opp kveldene. Jeg tar to kvelder i uken + en joggetur i helga helst på dagtid. Jeg trener også uten motivasjon. Har faste dager og ser på det som en fast avtale på lik linje som at jeg drar på jobb også uten motivasjon. Anonymous poster hash: 4b232...d12 På dagtid jobber jeg, og mannen er ikke hjemme før 18 hver dag de dagene han kommer hjem. Han trener 3 kvelder i uka, så føler liksom ikke det er så mye tid til overs. Men! Løp meg en tur nå i kveld og det er vel bare å gjøre det! Jeg drar på jobb med motivasjon da, er fryktelig dårlig på å gjøre ting på trass! Men den treningen må jeg bare få til! Anonymous poster hash: 5048d...281
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #28 Skrevet 10. januar 2017 hehe jeg får energi av å trene 😉. Men jeg har også funnet en treningsform som jeg syns er gøy. Da er det ikke så vanskelig å finne energi til å komme meg ut av døra. Jeg er alene med barna så de er med på barnepassen i helgene og ellers har jeg en kveld i uka hvor de er med eksmannen min. Jeg klarer ikke trene på kvelden- da får jeg ikke sove før kjempesent, så jeg drar tidlig i helgene og den ene kvelden i uka drar jeg med en gang barna har blitt hentet (kl 16). Kan du og mannen dele på dagene dere trener? Hvis du har spesifikke dager er det kanskje enklere å finne energien? Jeg har ikke noe annet valg enn kvelden, men ser hva du mener. Jeg blir utslitt av å trene så det å sovne går helt fint! Men blir jo så ødelagt dagen etter av å trene sent, føles som jeg har vært på fylla!😂 han trener mandag, tirsdag og torsdag. Fredag er uaktuelt, den er hellig, og helgene er jo greit å få inn noe på. Føler liksom at ungene er så store (minste er 3.5) så jeg må få ut fingeren! Anonymous poster hash: 5048d...281
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #29 Skrevet 10. januar 2017 Ikke en dritt Anonymous poster hash: 07f31...78b
nasse nøffen Skrevet 11. januar 2017 #30 Skrevet 11. januar 2017 Hun mente vel at hun kan bli flinkere og trene mer styrke . Anonymous poster hash: 5ee1d...498 Håper det=) Bytte ut en dag med styrke da=)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #31 Skrevet 11. januar 2017 Jeg startet opp (for 12 år siden) å trene to ganger i uka.... Når det ble en vane så økte jeg til 3,- etter hvert så har jeg nå 4 økter jeg MÅ trene,- men trener stort sett hver dag... MÅ øktene er; 1økt fra 30 day's shred etterfulgt av 1000m svømming 10-12km joggetur 8km joggetur kun 1 økt fra 30 day's Shred Som regel blir det tre joggeturer på 7-8 km de resterende dagene... Rett og slett fordi jeg sitter inne, på kontor på ræva hele dagen ellers,- og elsker disse turene med musikk eller lydbok på øret....Også smetter jeg de inn mens jeg likevel venter på barna mens de er på trening. Anonymous poster hash: c6465...557
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #32 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har ikke noe annet valg enn kvelden, men ser hva du mener. Jeg blir utslitt av å trene så det å sovne går helt fint! Men blir jo så ødelagt dagen etter av å trene sent, føles som jeg har vært på fylla!😂 han trener mandag, tirsdag og torsdag. Fredag er uaktuelt, den er hellig, og helgene er jo greit å få inn noe på. Føler liksom at ungene er så store (minste er 3.5) så jeg må få ut fingeren! Anonymous poster hash: 5048d...281 Hva med å legge inn onsdagskveld som fast treningskveld? Jeg har avtale med treningssenteret i kveld kl 19-20☺️ Du kan øke til feks søndag kveld etterhvert? Evt en joggetur i Barnetv-tiden hvis mannen er hjemme kl 18? Anonymous poster hash: 4b232...d12
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #33 Skrevet 11. januar 2017 Har nettopp meldt meg inn på treningssenter. Hadde første time mandag og skal i dag. Målet er å tren 2-3 ganger i uken. Anonymous poster hash: 06586...e13
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #34 Skrevet 11. januar 2017 Jeg jogger vanligvis (hvis jeg er frisk, hvis været ikke er for ille ol) 4 ganger i uken. Har faste dager, da er det lettere å gjennomføre. Løper om morgenen de dagene jeg har fri, før frokost. Da er det liksom gjort og dagen kan brukes til andre ting. De to andre dagene løper jeg ut rette etter jobb, før middag skal lages og ungene skal på trening. Har to barn, på 12 og 9,5 år. Jeg elsker å løpe og kjenne at formen er der, så det er veldig god motivasjon. Jeg tenker på løpeturene mine som husmorpausene mine Anonymous poster hash: a2992...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå