Gå til innhold

Hvor mye trener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye trener du? Hva trener du? Hvor gamle er dine barn?

Anonymous poster hash: ba87d...93e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye trener du? Hva trener du? Hvor gamle er dine barn?

Anonymous poster hash: ba87d...93e

Aldri. Ikke noe. 16, 8 og 6 år

Anonymous poster hash: 8b5b2...b5b

Skrevet

5 til 6 dager i uka. Barna er 5år og 6mndr :)

Skrevet

Trener hver sommer, så blir vel såkalt intervalltrening..

gir full gass om sommeren, hviler resten av året, til det er sommer og jeg gir gass igjen.

4 barn fra 0-12 år

Anonymous poster hash: 8559f...163

Skrevet

Trener 3-4 ganger i uka. Barna mine er 7 og 1.5, jeg trener Barre

Skrevet

Ca 2 - 3 ganger i uka. To ganger på treningssenter (vanligvis en styrketime + en styrke/kondis) + en joggetur. To barn på 3 og 6 år.

Anonymous poster hash: 4b232...d12

Skrevet

4-6 dager i uken. Styrketrening og svømming . +fjellturer. 5 år og 2 år.

Anonymous poster hash: 5ee1d...498

Skrevet

2-3 ganger i uka. Løping og treningssenter. 3, 5, 8 og 9 år

Skrevet

Trener hver uke, kanskje 3 ganger pr uke i snitt. Har et veldig avslappet forhold til trening, i jula tok jeg "fri" tre uker. Trener bootcamp, styrke og løping. Elsker å trene og prioriterer det høyt. Barna er 5 og 10, og har trent sånn alltid, med unntak av månedene etter fødsel.

Anonymous poster hash: 33eca...067

Skrevet

Aldri. Men det er fordi jeg ikke gidder.

3 barn: 3-7 år

Anonymous poster hash: 7f8fb...684

Skrevet

3-4ggr i uken. Barn på 3 og 1år

Anonymous poster hash: 54159...42b

Skrevet

Begynner i morgen! Planen er styrke og kondis 3-4 ganger per uke. Har trent en del før, så håper på å komme fort inn i det igjen. 1 barn på 6.

Anonymous poster hash: 50c55...785
Skrevet

Jeg blir så misunnelig!

Jeg trener ikke. Dvs, jeg har trent, ble slått ut av skade (fordi jeg ikke hadde trent og gikk for hardt ut når jeg først begynte) og nå har jeg begynt igjen etter 2 år pause. Mannen er på trening, minsten er nettopp lagt, mellomste skal lese lekser for meg og eldste er ute å reker. Må vente til mannen er hjemme 20.30 og jeg kjenner igrunn at jeg er helt dau allerede nå! Hvor får dere energien fra??? Og ikke si trening, det funka aldri her...

Anonymous poster hash: 5048d...281

Skrevet

3-4 ggr i uken.

Barna er 4 og 6

Skrevet

Kampsport 2 dg uka, rusler tur/går på ski etc ellers, nesten hver dag. Lengsel og tempo på turene varierer fordi ungene innimellom blir med (noe som betyr altfor høyt tempo på ski med de eldste og noe lavt tempo med alle ved gange, om de ikke kan sykle). De er fra 6-10. Har ikke alltid vært like flink og hender jeg mister fokus innimellom nå også 🙈

Anonymous poster hash: 25437...f82

Skrevet

Barna, 10 og 13 år, trener seks ganger i uken, itillegg kommer kamper og løp. Jeg trener 2-7 ganger i uken, trener mens barna trener. Løping, ski og yoga. Jeg trener fordi jeg synes det er morsomt, og ønsker å beholde gleden. Helsegevinsten er ren bonus😊

Anonymous poster hash: 94bf2...601

Skrevet

Jeg blir så misunnelig!

Jeg trener ikke. Dvs, jeg har trent, ble slått ut av skade (fordi jeg ikke hadde trent og gikk for hardt ut når jeg først begynte) og nå har jeg begynt igjen etter 2 år pause. Mannen er på trening, minsten er nettopp lagt, mellomste skal lese lekser for meg og eldste er ute å reker. Må vente til mannen er hjemme 20.30 og jeg kjenner igrunn at jeg er helt dau allerede nå! Hvor får dere energien fra??? Og ikke si trening, det funka aldri her...

Jeg trener alt sammen med ett eller flere av barna stort sett. Noen ganger er de alene mens jeg og mannen går en rask tur

Skrevet

Jeg trener alt sammen med ett eller flere av barna stort sett. Noen ganger er de alene mens jeg og mannen går en rask tur

Minste er 3 så jeg kan liksom ikke la han være alene. Og mannen trener organisert 3 kvelder i uka, til seine kvelden. De ukene han er hjemme vel og merke

Skrevet

Jeg blir så misunnelig!

Jeg trener aldri etter at mannen har trent. Det blir for sent. Vi deler opp kveldene. Jeg tar to kvelder i uken + en joggetur i helga helst på dagtid. Jeg trener også uten motivasjon. Har faste dager og ser på det som en fast avtale på lik linje som at jeg drar på jobb også uten motivasjon.

Skrevet

Jeg trener aldri etter at mannen har trent. Det blir for sent. Vi deler opp kveldene. Jeg tar to kvelder i uken + en joggetur i helga helst på dagtid. Jeg trener også uten motivasjon. Har faste dager og ser på det som en fast avtale på lik linje som at jeg drar på jobb også uten motivasjon.

Prøver å gå meg en tur de kveldene mannen trener (hvis han er hjemme før kl 21). Gåtur gir meg mye energi og glede! Du kan jo starte med det hvis du har lite energi for tiden?

Skrevet

Jeg trener ca fire ganger i uken. Trener løping og styrke. Barna er 10 og 4.

Skrevet

Jeg blir så misunnelig!

hehe jeg får energi av å trene 😉. Men jeg har også funnet en treningsform som jeg syns er gøy. Da er det ikke så vanskelig å finne energi til å komme meg ut av døra.

Jeg er alene med barna så de er med på barnepassen i helgene og ellers har jeg en kveld i uka hvor de er med eksmannen min.

Jeg klarer ikke trene på kvelden- da får jeg ikke sove før kjempesent, så jeg drar tidlig i helgene og den ene kvelden i uka drar jeg med en gang barna har blitt hentet (kl 16).

Kan du og mannen dele på dagene dere trener? Hvis du har spesifikke dager er det kanskje enklere å finne energien?

Skrevet

5-6 ganger i uka. Jeg løper 7-10 km hver gang. Trener noe styrke. Kan bli flinkere.

4 barn, 1 til 9 år.

Skrevet

5-6 ganger i uka. Jeg løper 7-10 km hver gang. Trener noe styrke. Kan bli flinkere.

4 barn, 1 til 9 år.

Jeg forstår ikke sånt, du løper opptil 6 mil i uken, trener 6 av 7 dager og kan bli flinkere? Hva legger du i det? 

Jeg trener jeg også, 3 ganger i uken. Jeg jobber turnus, og prøver legge det på dagtid når jeg jobber kveld. Men kveldene vil jeg ha med familien min ellers. 

Skrevet

Jeg forstår ikke sånt, du løper opptil 6 mil i uken, trener 6 av 7 dager og kan bli flinkere? Hva legger du i det?

Jeg trener jeg også, 3 ganger i uken. Jeg jobber turnus, og prøver legge det på dagtid når jeg jobber kveld. Men kveldene vil jeg ha med familien min ellers.

Hun mente vel at hun kan bli flinkere og trene mer styrke .

Anonymous poster hash: 5ee1d...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...