Gå til innhold

Ikke for å le altså, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere opptrer i det minste som en saueflokk uten antenner for å se hva som faktisk skrives. Jeg ler på ingen måte av situasjonen der nede, men kan fint le av mennesket som mente det var SÅ mye bedre å reise på vinteren og at jeg måtte være en idiot som reiser på sommeren. Herrefred..., ro dere ned! Jeg gir penger i øst og vest, samler inn klær, hjelper flyktninger her hjemme med språk osv, så jeg har ingen dårlig samvittighet ovenfor min adferd opp i mot andre. Ja, jeg legger også igjen masse penger på reise og behandler folk med respekt! Det er det i følge thaier jeg kjenner ikke alle dere andre som gjør 😬 God bedring 👌

Anonymous poster hash: 21d86...89d

Oppførselen din i innlegget her stemmer ikke overens med din egen beskrivelse av deg selv 🙄 Kanskje greit å se seg i speilet 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppførselen din i innlegget her stemmer ikke overens med din egen beskrivelse av deg selv 🙄 Kanskje greit å se seg i speilet 😉

Hahaha, det er faktisk ikke for hva man skriver anonymt på et forum man høster annerkjennelse, men for hva man gjør i det virkelige liv! Prøv det 😘

Skrevet

Hahaha, det er faktisk ikke for hva man skriver anonymt på et forum man høster annerkjennelse, men for hva man gjør i det virkelige liv! Prøv det 😘

🙄

Skrevet

Og dette har du gått og gnagd og tygd på siden i sommer? Du bør ikke la kommentarer fra anonyme på nettet prege livet ditt så mye. Det ser ikke ut som om du har godt av det.

Skrevet

Hahaha, det er faktisk ikke for hva man skriver anonymt på et forum man høster annerkjennelse, men for hva man gjør i det virkelige liv! Prøv det

https://www.psychologytoday.com/blog/your-online-secrets/201409/internet-trolls-are-narcissists-psychopaths-and-sadists

Det var den innsikten din igjen, da...

Anonymous poster hash: 5e9d7...1e5

Skrevet

Kanskje du burde ha holdt deg til det virkelige liv og ikke brydd deg om å skrive noe som helst på anonyme fora.

Anonymous poster hash: f41af...784

Skrevet

Du bryr deg tydeligvis nok selv til å gnage på det i flere mnd🙄

Anonymous poster hash: 919f2...ae9

Skrevet

Denne personen som skrev dette til deg for lenge siden har helt sikkert bare ment å gi deg et råd hi. Uventede ting kan skje hele tiden...

Anonymous poster hash: 87a5c...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...