Frøken_fjong Skrevet 7. januar 2017 #26 Skrevet 7. januar 2017 Dere opptrer i det minste som en saueflokk uten antenner for å se hva som faktisk skrives. Jeg ler på ingen måte av situasjonen der nede, men kan fint le av mennesket som mente det var SÅ mye bedre å reise på vinteren og at jeg måtte være en idiot som reiser på sommeren. Herrefred..., ro dere ned! Jeg gir penger i øst og vest, samler inn klær, hjelper flyktninger her hjemme med språk osv, så jeg har ingen dårlig samvittighet ovenfor min adferd opp i mot andre. Ja, jeg legger også igjen masse penger på reise og behandler folk med respekt! Det er det i følge thaier jeg kjenner ikke alle dere andre som gjør 😬 God bedring 👌 Anonymous poster hash: 21d86...89d Oppførselen din i innlegget her stemmer ikke overens med din egen beskrivelse av deg selv 🙄 Kanskje greit å se seg i speilet 😉
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #27 Skrevet 7. januar 2017 Oppførselen din i innlegget her stemmer ikke overens med din egen beskrivelse av deg selv 🙄 Kanskje greit å se seg i speilet 😉Hahaha, det er faktisk ikke for hva man skriver anonymt på et forum man høster annerkjennelse, men for hva man gjør i det virkelige liv! Prøv det 😘 Anonymous poster hash: 21d86...89d
Frøken_fjong Skrevet 7. januar 2017 #28 Skrevet 7. januar 2017 Hahaha, det er faktisk ikke for hva man skriver anonymt på et forum man høster annerkjennelse, men for hva man gjør i det virkelige liv! Prøv det 😘 Anonymous poster hash: 21d86...89d 🙄
amandine Skrevet 7. januar 2017 #29 Skrevet 7. januar 2017 Og dette har du gått og gnagd og tygd på siden i sommer? Du bør ikke la kommentarer fra anonyme på nettet prege livet ditt så mye. Det ser ikke ut som om du har godt av det.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #30 Skrevet 7. januar 2017 Hahaha, det er faktisk ikke for hva man skriver anonymt på et forum man høster annerkjennelse, men for hva man gjør i det virkelige liv! Prøv det Anonymous poster hash: 21d86...89d https://www.psychologytoday.com/blog/your-online-secrets/201409/internet-trolls-are-narcissists-psychopaths-and-sadists Det var den innsikten din igjen, da... Anonymous poster hash: 5e9d7...1e5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #31 Skrevet 8. januar 2017 Hahaha, det er faktisk ikke for hva man skriver anonymt på et forum man høster annerkjennelse, men for hva man gjør i det virkelige liv! Prøv det 😘 Anonymous poster hash: 21d86...89d Kanskje du burde ha holdt deg til det virkelige liv og ikke brydd deg om å skrive noe som helst på anonyme fora. Anonymous poster hash: f41af...784
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #32 Skrevet 8. januar 2017 Hahaha, det er faktisk ikke for hva man skriver anonymt på et forum man høster annerkjennelse, men for hva man gjør i det virkelige liv! Prøv det 😘 Anonymous poster hash: 21d86...89d Du bryr deg tydeligvis nok selv til å gnage på det i flere mnd🙄 Anonymous poster hash: 919f2...ae9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #33 Skrevet 8. januar 2017 Denne personen som skrev dette til deg for lenge siden har helt sikkert bare ment å gi deg et råd hi. Uventede ting kan skje hele tiden... Anonymous poster hash: 87a5c...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå