Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg skrev her i fjor om hvordan jeg gledet meg til en lengre ferie i Thailand på sommeren og noen her var svært kritiske og spådde meg tidenes drittferie. Nå hadde vi en veldig fin ferie og ikke hadde vi mye dårlig vær heller Men altså; på den beste tiden, da man heller bør besøke Thailand skjer dette: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-turist-hvis-vi-skal-ut-maa-vi-svoemme-i-gatene/a/23891750/ Dette var altså til du som var så kritisk og syntes jeg var en idiot som kastet bort penger på en slik tur sommerstid 😘 Anonymous poster hash: 21d86...89d
sug lut Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Bærer du alltid rundt på gammelt gnæg og drar det fram når anledningen byr seg? Det er noe av det mest usympatiske jeg kan tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Utrolig usmakelig å bruke en artikkel som forteller om dødsfall og dyp fortvilelse for å godte deg! Skjerp deg. Anonymous poster hash: 55354...069
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Pga nettopp dødsfallene og all ødeleggelsen ler jeg ikke! Men, sånn ellers setter jeg veldig pris på karma 👍 Den pleier ikke ramme meg, så det er tydelig innafor å poengtere andres dumskap. Det gjør jeg så ofte jeg kan til folk som oppførte seg som disse. Anonymous poster hash: 21d86...89d
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Jaja og på min første tur til Thailand kom det en tsunami of andre gangen jeg var der varte regntiden uvanlig lenge og vi så nesten ikke sola på over en uke selvom vi var der i "høysesong". Men det jo sant at deler av Thailand har regntid med mye vann, høy luftfuktighet og lite sol. Andre deler av Thailand har ikke regntid, men mer stabilt klima året rundt.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Pga nettopp dødsfallene og all ødeleggelsen ler jeg ikke! Men, sånn ellers setter jeg veldig pris på karma 👍 Den pleier ikke ramme meg, så det er tydelig innafor å poengtere andres dumskap. Det gjør jeg så ofte jeg kan til folk som oppførte seg som disse. Anonymous poster hash: 21d86...89d Herregud...du ler bare nesten pga dødsfallene. Du høres virkelig usmakelig ut, og din oppførsel vil alltid føre til at du opplever at folk er i mot deg. Anonymous poster hash: 55354...069
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Du høres utrolig usjarmerende ut... Anonymous poster hash: 86690...310
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Herregud...du ler bare nesten pga dødsfallene. Du høres virkelig usmakelig ut, og din oppførsel vil alltid føre til at du opplever at folk er i mot deg. Anonymous poster hash: 55354...069 Du må nesten lese! Anonymous poster hash: 21d86...89d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 Oi. Dette var virkelig lavmål. Anonymous poster hash: 919f2...ae9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Du mangler noe HI. Anonymous poster hash: 6879b...3c5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 Hvor er logikken din? Karma, hvor kommer det inn i bildet? Dette blir jo som å få tips om å reise til Nice hvis du vil ha sol, men heller velge Trøgstad, og deretter linke til terrorangrepet mens du skriver "in your face dere som anbefalte Nice. Haha,glad jeg dro til Trøgstad 😂" Ser du ikke det? Anonymous poster hash: 0e121...883
Gjest Darwinia:-) Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 Ikke for å le altså, men hvor lenge har du gått og gnagd på det her? Og hvordan kom du frem til at det gjør deg til "vinneren". Å gå å irritere seg over en kommentar i et anonymforum i en evighet høres nå mest bare trist ut. Men fint at du hadde en flott ferie😊
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 Pga nettopp dødsfallene og all ødeleggelsen ler jeg ikke! Men, sånn ellers setter jeg veldig pris på karma Den pleier ikke ramme meg, så det er tydelig innafor å poengtere andres dumskap. Det gjør jeg så ofte jeg kan til folk som oppførte seg som disse. Anonymous poster hash: 21d86...89d Wow, du er virkelig et usympatisk lite menneske Anonymous poster hash: ef28c...997
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 Pga nettopp dødsfallene og all ødeleggelsen ler jeg ikke! Men, sånn ellers setter jeg veldig pris på karma Den pleier ikke ramme meg, så det er tydelig innafor å poengtere andres dumskap. Det gjør jeg så ofte jeg kan til folk som oppførte seg som disse. Anonymous poster hash: 21d86...89d Altså, du har virkelig ikke forstått betydningen av karma. Du sier du setter pris på karma, ergo du tror på karma. Samtidig sier du at karma ikke pleier å ramme deg. Beklager å måtte si det, men jeg er redd du vil få deg en ubehagelig overraskelse en gang på dette området. Det å stadig føle behov for å poengtere andres dumskap - som du sier du gjør - det viser meg en person som er usikker på seg selv, har problemer med selvbildet og derfor prøver å tråkke på andre ved å fortelle dem hvor dumme de er. Det gir inntrykk av en bitter person som er i opposisjon mot altfor mange. Og det er bare trist. Du bruker en stor naturkatastrofe med dødsfall for å "fortelle andre hvor dumme de er"... og du forsvarer det. DET er dumskap fra mitt syn. Kanskje du skulle prøve en ny fremgangsmåte i 2017, Hi? Kan hende du får litt mer positive svar også, og at folk rundt deg blir litt mer hyggelige mot deg. Anonymous poster hash: 5e9d7...1e5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 Du er litt rar HI. Alvorlig flom og du sitter og "nesten ler" I tillegg så går du rundt og husker at en anonym mente feriemålet var lite egnet. Hadde vurdert å få meg en hobby. Du trenger noe annet å tenke på. Anonymous poster hash: 72d8e...b96
Mamma til 2 søte Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Folk DØR og mister hjemmene sine! Du er rett og slett totalt ufyselig! Tenk å sitte å fryde seg på den måten. Alle de små barna som mister alt de eier.... 😢 fy f***!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 Oi, her var det mange som føler seg truffet! Nuvel, Thailand sommer eller vinter, sjansespill uansett! Ingen grunn til nedlatenhet bare fordi noen velger sommeren 👍 Anonymous poster hash: 21d86...89d
Mamma til 2 søte Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 Oi, her var det mange som føler seg truffet! Nuvel, Thailand sommer eller vinter, sjansespill uansett! Ingen grunn til nedlatenhet bare fordi noen velger sommeren 👍 Anonymous poster hash: 21d86...89d Ingen føler seg truffet. Men når det oser umenneskelige lang vei av innlegget, blir folk lei seg og irritert. Jeg ble mest sjokkert. Trodde ikke det fantes folk av ditt slag...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #19 Skrevet 7. januar 2017 Oj, du var ei drittkjerring! Anonymous poster hash: 03bac...ef3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 Oi, her var det mange som føler seg truffet! Nuvel, Thailand sommer eller vinter, sjansespill uansett! Ingen grunn til nedlatenhet bare fordi noen velger sommeren 👍 Anonymous poster hash: 21d86...89d Truffet Av hva da? Har aldri gitt folk ferietips her inne og har ingen erfaring rundt Thailand så om du sier du skal reise dit på sommeren så har jeg ingen mening om det. Det jeg mener noe om er at du åpenbart bærer nag til en anonym som mente det var en dårlig idé, i tillegg at du finner det underholdende at det er en katastrofe der nå. Du er sånn passe avstumpet altså. Anonymous poster hash: 72d8e...b96
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #21 Skrevet 7. januar 2017 Så stusserlig du virker, HI. Anonymous poster hash: 8ee03...44e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #22 Skrevet 7. januar 2017 Oi, her var det mange som føler seg truffet! Nuvel, Thailand sommer eller vinter, sjansespill uansett! Ingen grunn til nedlatenhet bare fordi noen velger sommeren 👍 Anonymous poster hash: 21d86...89d Føler seg truffet? Dårlig forsøk på hersketeknikk... Foreslår heller at du går noen runder med deg selv ut fra de tilbakemeldingene du får her. Anonymous poster hash: 86690...310
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #23 Skrevet 7. januar 2017 Dere opptrer i det minste som en saueflokk uten antenner for å se hva som faktisk skrives. Jeg ler på ingen måte av situasjonen der nede, men kan fint le av mennesket som mente det var SÅ mye bedre å reise på vinteren og at jeg måtte være en idiot som reiser på sommeren. Herrefred..., ro dere ned! Jeg gir penger i øst og vest, samler inn klær, hjelper flyktninger her hjemme med språk osv, så jeg har ingen dårlig samvittighet ovenfor min adferd opp i mot andre. Ja, jeg legger også igjen masse penger på reise og behandler folk med respekt! Det er det i følge thaier jeg kjenner ikke alle dere andre som gjør 😬 God bedring 👌 Anonymous poster hash: 21d86...89d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #24 Skrevet 7. januar 2017 Dere opptrer i det minste som en saueflokk uten antenner for å se hva som faktisk skrives. Jeg ler på ingen måte av situasjonen der nede, men kan fint le av mennesket som mente det var SÅ mye bedre å reise på vinteren og at jeg måtte være en idiot som reiser på sommeren. Herrefred..., ro dere ned! Jeg gir penger i øst og vest, samler inn klær, hjelper flyktninger her hjemme med språk osv, så jeg har ingen dårlig samvittighet ovenfor min adferd opp i mot andre. Ja, jeg legger også igjen masse penger på reise og behandler folk med respekt! Det er det i følge thaier jeg kjenner ikke alle dere andre som gjør God bedring Anonymous poster hash: 21d86...89d Og det kunne du ikke fått frem uten å legge ved den linken ? Anonymous poster hash: ef28c...997
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #25 Skrevet 7. januar 2017 Dette ble bare pinlig HI. Forkastelig innlegg. Anonymous poster hash: b5a4a...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå