Gå til innhold

Påstand: veldig overvektige kvinner har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men den delen som stikker ut fra flesket blir betydelig mindre.

Med årene trekkes også skaftet opp i bukhulen og til slutt er det bare en slaskete pung med et lite hull på igjen..

Tro meg; feite men har mindre penis!

Den er der, den bare vises ikke..

Anonymous poster hash: 31899...051

Ok.

Jeg har vært gift med ikke mindre enn to overvektige menn. Og nei, penisen endrer seg ikke av selve fettet.

Det med at de får østrogenhermende hormoner i kroppen er jo bare et problem hvis de er veldig overvektige i ungdomstida. Da kan det forstyrre puberteten og gi dem en annen utvikling enn de skulle ha hatt. Men en feit 40-åring har samme penis som han hadde da han var 19.

Anonymous poster hash: 45556...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig overvektige er på samme måte som veldig undervektige, ikke de mest best selvtillit! Dette har jeg lest flere ganger, og dette er jo forsket på. Er jo logisk også. Mennesker som er normalvektige og de med noen kg ekstra er blant de lykkeligste etter hva jeg har forstått :) Men hva er dette å krangle om da?? Det finnes så klart overvektige som er fornøyde med seg selv, og det er da ikke noe galt i det!

Anonymous poster hash: 481c2...e5e
Skrevet

Ok.

Jeg har vært gift med ikke mindre enn to overvektige menn. Og nei, penisen endrer seg ikke av selve fettet.

Det med at de får østrogenhermende hormoner i kroppen er jo bare et problem hvis de er veldig overvektige i ungdomstida. Da kan det forstyrre puberteten og gi dem en annen utvikling enn de skulle ha hatt. Men en feit 40-åring har samme penis som han hadde da han var 19.

Den endres ikke av fettet, nei. Men er de skikkelig feite er det da knapt noe som henger ut i det hele tatt..

Skrevet

Den endres ikke av fettet, nei. Men er de skikkelig feite er det da knapt noe som henger ut i det hele tatt..

Må si meg enig. Løfter de opp magen da liksom? For å få normal lengde på staken?

Selv er jeg sammen med en med litt ekstra fett, kraftig bygd, og han har da en liten fettklump foran penis/mage. Hadde han slanket det bort/opr, hadde da staken blitt lengre. 0,5 cm kanskje.

Anonymous poster hash: 9faa9...cab

Skrevet

Må si meg enig. Løfter de opp magen da liksom? For å få normal lengde på staken?

Selv er jeg sammen med en med litt ekstra fett, kraftig bygd, og han har da en liten fettklump foran penis/mage. Hadde han slanket det bort/opr, hadde da staken blitt lengre. 0,5 cm kanskje.

Anonymous poster hash: 9faa9...cab

Ja, de fem millimetrene har jeg lengtet mye etter...

Skrevet

Men så er det heller ikke hengepikken de bruker når de har sex. Det er ståpikken. Og den klarer mirakuløst nok å reise seg selv om magen er stor, gitt!

Skrevet

Likevel er det fettklump der...

Anonymous poster hash: 66f1a...7e9

Skrevet

Nei, ikke for meg. Er i grunn veldig misfornøyd med meg selv og tilværelsen. Er kynisk og negativ, og har dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 3dc01...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...