Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Vakrere utstråling, bedre selvtillit og er mer fornøyde. Stemmer det? Anonymous poster hash: 8b617...735
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Tviler . Ikke de jeg kjenner hvert fall. Anonymous poster hash: cc497...e48
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Nei Men noen setter på seg et evig smilende klovnefjes for å skjule hvor mye de skammer seg over overvekten Anonymous poster hash: 20ddb...3dd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: 2743b...e87
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Like lite som at alle tynne damer stråler selvtillitt og glede. Anonymous poster hash: 2d980...053
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Nei. Hallo? Anonymous poster hash: f03e5...2ac
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 De er vel heller oftere misfornøyde med seg selv...?? Anonymous poster hash: b27b6...614
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Nei Men noen setter på seg et evig smilende klovnefjes for å skjule hvor mye de skammer seg over overvekten Anonymous poster hash: 20ddb...3dd Hvorfor skal de skamme seg? Anonymous poster hash: c0f30...801
Himmel og hav Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 Nei Men noen setter på seg et evig smilende klovnefjes for å skjule hvor mye de skammer seg over overvekten Anonymous poster hash: 20ddb...3dd For det er jo umulig at en overvektig kvinne er glad og fornøyd, trives med seg selv, kiloene og livet generelt, eller? Bare et menneske som måler lykke i kilo kan påstå noe så tåpelig som det du sier der.
Berta_78 Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 Altså det er endel forskning på feltet. Noen studier viser at veldig over- eller undervektige er minst fornøyd med seg selv, noe som antakelig ikke medfører selvsikker og attraktiv utstråling. Her fremkommer det også at litt overvektige jevnt over er mer fornøyde enn "normale". Men man kan vel forske seg frem til det man vil finne, antar jeg. Bra og dårlig utstråling finnes blant alle kroppstyper.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 Overvektige har best sex, det er i alle fall dokumentert. Men utover det så er det vel sånn at de mest trangsynte og begrensede individene også er de ulykkeligste. Anonymous poster hash: 45556...b61
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 Overvektige har best sex, det er i alle fall dokumentert. Men utover det så er det vel sånn at de mest trangsynte og begrensede individene også er de ulykkeligste. Anonymous poster hash: 45556...b61 Har du link til det - jeg har hørt det motsatte. MIn erfaring er at mange av dem sliter med selvbilde og overvekten sin og ikke er fornøyd med kroppen. Som Berta78 sier så er det en del forskning på det. Gjennom jobben kommer jeg stadig tett innpå også de som er veldig overvektige. Det er fåtallet av dem som har vært fornøyd med kroppen sin. Men mange kan jo ha en utrolig flott utstråling likevel. Det er ikke vekt som gjør en person, både litt overvektige, normalvektige og undervektige kan jo også være fornøyde eller misfornøyde med kroppen sin. Hvorfor kommer du med den påstanden, HI? Anonymous poster hash: a61d9...0f0
Helene Harepus Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 Det kommer jo an på mennesket i kroppen!
Berta_78 Skrevet 6. januar 2017 #14 Skrevet 6. januar 2017 Overvektige har best sex, det er i alle fall dokumentert. Men utover det så er det vel sånn at de mest trangsynte og begrensede individene også er de ulykkeligste. Anonymous poster hash: 45556...b61 Det er ikke dokumentert.... Det finnes studier. Big difference.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #15 Skrevet 6. januar 2017 ...lavere IQ trodde keg det skulle stå😂 Anonymous poster hash: fa176...6eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #16 Skrevet 6. januar 2017 Har du link til det - jeg har hørt det motsatte. MIn erfaring er at mange av dem sliter med selvbilde og overvekten sin og ikke er fornøyd med kroppen. Som Berta78 sier så er det en del forskning på det. Gjennom jobben kommer jeg stadig tett innpå også de som er veldig overvektige. Det er fåtallet av dem som har vært fornøyd med kroppen sin. Men mange kan jo ha en utrolig flott utstråling likevel. Det er ikke vekt som gjør en person, både litt overvektige, normalvektige og undervektige kan jo også være fornøyde eller misfornøyde med kroppen sin. Hvorfor kommer du med den påstanden, HI? Anonymous poster hash: a61d9...0f0 http://aktivtrening.com/sunn-livsstil/forskere-slar-fast-menn-med-store-mager-er-bedre-i-sengen Anonymous poster hash: 45556...b61
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #17 Skrevet 6. januar 2017 http://aktivtrening.com/sunn-livsstil/forskere-slar-fast-menn-med-store-mager-er-bedre-i-sengen Anonymous poster hash: 45556...b61 Tja... du leser det slik du vil. Det å holde ut lenger betyr ikke nødvendigvis at selve sexlivet er bedre. Kraftig overvekt gir jo også en kortere penis og ganske mange begrensninger på stillinger. En godt overvektig mann vil i tillegg som regel ha mindre styrke og utholdenhet, og dermed er det ikke sikkert de holder ut særlig lenger likevel. Selv har jeg ikke sjanse for å tenne på overvektige menn, de er for feminine for meg - og det bekreftes jo med at de har for høye kvinnelige kjønnshormoner i seg. Heldigvis er jeg mer enn fornøyd med de normalvektige mennene jeg har vært sammen med. Og absolutt alle har holdt mye lenger enn 2 minutter Anonymous poster hash: a61d9...0f0
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #18 Skrevet 6. januar 2017 Overvektige kvinner er vel like ulike som alle andre mennesker her på jorda. Anonymous poster hash: ff34a...9a4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #19 Skrevet 6. januar 2017 Har du link til det - jeg har hørt det motsatte. MIn erfaring er at mange av dem sliter med selvbilde og overvekten sin og ikke er fornøyd med kroppen. Som Berta78 sier så er det en del forskning på det. Gjennom jobben kommer jeg stadig tett innpå også de som er veldig overvektige. Det er fåtallet av dem som har vært fornøyd med kroppen sin. Men mange kan jo ha en utrolig flott utstråling likevel. Det er ikke vekt som gjør en person, både litt overvektige, normalvektige og undervektige kan jo også være fornøyde eller misfornøyde med kroppen sin. Hvorfor kommer du med den påstanden, HI? Anonymous poster hash: a61d9...0f0 Årsaken til påstanden er at jeg og noen venner kom inn på temaet. En av oss mente at damen som jobber på polet her har en enorm utstråling og er en så flott dame. Han hadde møtt henne på butikken og hun var likedan der og ikke bare på jobb. Han mente at de fleste kvinner som er veldig overvektige har en utstråling ingen andre kvinner har. Anonymous poster hash: 8b617...735
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #20 Skrevet 6. januar 2017 Årsaken til påstanden er at jeg og noen venner kom inn på temaet. En av oss mente at damen som jobber på polet her har en enorm utstråling og er en så flott dame. Han hadde møtt henne på butikken og hun var likedan der og ikke bare på jobb. Han mente at de fleste kvinner som er veldig overvektige har en utstråling ingen andre kvinner har. Anonymous poster hash: 8b617...735 Vil tro han er en av de mennene som er mest tiltrukket til veldig overvektige kvinner Anonymous poster hash: a61d9...0f0
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #21 Skrevet 6. januar 2017 Noen ja, andre nei Anonymous poster hash: 71184...c38
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #22 Skrevet 6. januar 2017 Jeg kan snakke av egen erfaring; jeg har de siste årene gått opp 40kg av medisinske årsaker og føler meg helt jævlig!! Sex og selvbilde var markant bedre når jeg var normalvektig. Anonymous poster hash: 24023...7a3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #23 Skrevet 7. januar 2017 Tja... du leser det slik du vil. Det å holde ut lenger betyr ikke nødvendigvis at selve sexlivet er bedre. Kraftig overvekt gir jo også en kortere penis og ganske mange begrensninger på stillinger. En godt overvektig mann vil i tillegg som regel ha mindre styrke og utholdenhet, og dermed er det ikke sikkert de holder ut særlig lenger likevel. Selv har jeg ikke sjanse for å tenne på overvektige menn, de er for feminine for meg - og det bekreftes jo med at de har for høye kvinnelige kjønnshormoner i seg. Heldigvis er jeg mer enn fornøyd med de normalvektige mennene jeg har vært sammen med. Og absolutt alle har holdt mye lenger enn 2 minutter Anonymous poster hash: a61d9...0f0 Penisen endrer ikke størrelse ettersom mannen legger på seg eller tar av, da... Og jo. Mannens utholdenhet er av avgjørende betydning for om kvinnen får orgasme! Dét er i alle fall dokumentert helt siden Masters&Johnson! Anonymous poster hash: 45556...b61
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #24 Skrevet 7. januar 2017 Penisen endrer ikke størrelse ettersom mannen legger på seg eller tar av, da... Og jo. Mannens utholdenhet er av avgjørende betydning for om kvinnen får orgasme! Dét er i alle fall dokumentert helt siden Masters&Johnson! Anonymous poster hash: 45556...b61 Men den delen som stikker ut fra flesket blir betydelig mindre. Med årene trekkes også skaftet opp i bukhulen og til slutt er det bare en slaskete pung med et lite hull på igjen.. Tro meg; feite men har mindre penis! Den er der, den bare vises ikke.. Anonymous poster hash: 31899...051
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #25 Skrevet 7. januar 2017 Vil tro han er en av de mennene som er mest tiltrukket til veldig overvektige kvinner Anonymous poster hash: a61d9...0f0 Egentlig ikke. Han sa "hadde hun slanket seg 70 kg, så kunne hun kanskje vært pen" Anonymous poster hash: 8b617...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå