Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #26 Skrevet 5. januar 2017 Uh..nei. Og i hvert fall ikke sammen med et annet navn. Urd Anna...blir Urdanna feks. Anonymous poster hash: ff209...16d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #27 Skrevet 5. januar 2017 Her er litt info - Urd er den "førende" av de tre nornene: https://nn.m.wikipedia.org/wiki/Dei_tre_nornene I samisk animisme er der også tre norner, de heter Sáráhkka, Uksahkka og Juksahkka. Så hvis du vil kalle henne samme navn på samisk, blir hun Sáráhkka! Anonymous poster hash: 81e68...2d1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #28 Skrevet 5. januar 2017 Her er litt info - Urd er den "førende" av de tre nornene: https://nn.m.wikipedia.org/wiki/Dei_tre_nornene I samisk animisme er der også tre norner, de heter Sáráhkka, Uksahkka og Juksahkka. Så hvis du vil kalle henne samme navn på samisk, blir hun Sáráhkka! Anonymous poster hash: 81e68...2d1 Áhkka betyr ofte bestemor.. så tja.. Anonymous poster hash: ff209...16d
Magia Skrevet 5. januar 2017 #29 Skrevet 5. januar 2017 Urd er kjempekult! Syns det er finest alene, men hva med Urd Maria?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #30 Skrevet 5. januar 2017 Áhkka betyr ofte bestemor.. så tja.. Anonymous poster hash: ff209...16d Og Karoline betyr kar. Your argument is invalid... Anonymous poster hash: 81e68...2d1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #31 Skrevet 5. januar 2017 Jeg liker det ikke. Anonymous poster hash: f1335...164
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #32 Skrevet 5. januar 2017 Urd Unni Urd Gudrun Urd Perly Urd Koriandra Anonymous poster hash: 4b0ea...447 Du kan ikke mene dette seriøst??? Anonymous poster hash: e5bf0...cbb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #33 Skrevet 5. januar 2017 Du kan ikke mene dette seriøst??? Anonymous poster hash: e5bf0...cbb Nei! Det var for å illustrere at navnet står best alene. 😊 Anonymous poster hash: 4b0ea...447
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #34 Skrevet 5. januar 2017 Nei! Det var for å illustrere at navnet står best alene. Anonymous poster hash: 4b0ea...447 Takk!! Anonymous poster hash: e5bf0...cbb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #35 Skrevet 5. januar 2017 Høres ikke ut som et navn, bare et tulleord! Grusomt! Anonymous poster hash: 77607...eaa
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #36 Skrevet 6. januar 2017 Urd Vinda Anonymous poster hash: b7f27...802
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #37 Skrevet 6. januar 2017 Orkana? Storma Nordvesta? Anonymous poster hash: 81e68...2d1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #38 Skrevet 6. januar 2017 Kjenner faktisk en voksen Urd. Er vant til navnet pga henne, men synes egentlig det er litt hardt. Anonymous poster hash: 708f6...198
Mamma-til-3-jenter Skrevet 6. januar 2017 #39 Skrevet 6. januar 2017 Orkana? Storma Nordvesta? Anonymous poster hash: 81e68...2d1 Finere enn Urd!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #40 Skrevet 6. januar 2017 Grusomt navn. Anonymous poster hash: 8084d...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå