Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #26 Skrevet 3. januar 2017 Tenker du på meg (hi)? Jeg har ingenfasit. Jeg stiller et spørsmål på bakgrunn av flere særdeles surmaga og lite reflekterte svar i ulike tråder i dag. Irrasjonell,nærtagende og sur er egenskaper som ofte knyttes til pms😜 Anonymous poster hash: f6d5a...735 Jaja, du føler sikkert at alle er imot deg når du har det sånn. Men realiteten er jo at når du kjemper en tapt kamp virker alt som et angrep. Jeg ville ikke ha henledet noe mer oppmerksomhet mot de trådene hvis jeg var deg. Du dummer deg jo ut i begge to! Anonymous poster hash: 86cb9...0fe
Love my kidz Skrevet 3. januar 2017 #27 Skrevet 3. januar 2017 Nei jeg bruker p-sprøyte og har ikke lenger mens 😏👍
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #28 Skrevet 3. januar 2017 Jaja, du føler sikkert at alle er imot deg når du har det sånn. Men realiteten er jo at når du kjemper en tapt kamp virker alt som et angrep. Jeg ville ikke ha henledet noe mer oppmerksomhet mot de trådene hvis jeg var deg. Du dummer deg jo ut i begge to! Anonymous poster hash: 86cb9...0fe Jeg kan love deg at jeg på ingen måte har svart i de andre, hvis det hjelper ☺️ Hi Anonymous poster hash: f6d5a...735
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #29 Skrevet 3. januar 2017 Det har jeg ikke tenkt å si, men det er 2-3 brukere og jeg har lagt merke til det over tid. Glad jeg svarer som anonym, for det virker jo som om jeg følger veldig med på disse brukerne Det gjør jeg ikke, har bare en hjerne som fanger opp slike mønster ubevisst, og så har det vært noen tilfeldigheter som har gjort at jeg har husket når de var i kranglehumør sist. Hjernen min har da lagt sammen to og to uten at jeg har tenkt bevisst over det, men når jeg ble det bevisst så har jeg lagt merke til det noen måneder etter det, og det stemte. Jeg følger ikke med på dem nå, men ler litt for meg selv når jeg ser dem svare som de gjør og tenker "åja, der er det menstid igjen, ja" Anonymous poster hash: cccf1...ae7 Visse brukere er faktisk nesten umulig å ikke legge merke til, de har en egen grinete måte å svare på Anonymous poster hash: 43f0f...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå