Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Utrolig mye lavpannet kverulering🙄 Anonymous poster hash: f6d5a...735
Mumua Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Åh, jeg fikk mensen igår men har ikke rukket å kverulere noe idag. Vært på januarsalg helt til nå..Skal se om jeg får tid til noe lavpannet kverulering etterhvert
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Åh, jeg fikk mensen igår men har ikke rukket å kverulere noe idag. Vært på januarsalg helt til nå..Skal se om jeg får tid til noe lavpannet kverulering etterhvert Hoho! Du får tydeligvis belage deg på konkurranse😜 Anonymous poster hash: f6d5a...735
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Som jeg skulle sagt det selv 😂😂 Anonymous poster hash: a811a...883
Mumua Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 Hoho! Du får tydeligvis belage deg på konkurranse Anonymous poster hash: f6d5a...735 *Bretter opp ermene* Jeg er klar
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Utrolig mye lavpannet kverulering🙄 Anonymous poster hash: f6d5a...735 Du er bare sur fordi du taper krangelen når du har PMS og blir usaklig. Anonymous poster hash: 86cb9...0fe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Har akkurat logget på her. Hva har jeg gått glipp av? *gni seg i hendene og klargjør kampvognen* Anonymous poster hash: 2808c...9dc
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Så det er liksom ikke lov å si hva man mener nå da, bare fordi man har mensen?! 😂 Anonymous poster hash: 163e6...340
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 Men jeg er 4 dager over tiden og venter fortsatt 😲 Anonymous poster hash: 7ea37...7f0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 Har akkurat logget på her. Hva har jeg gått glipp av? *gni seg i hendene og klargjør kampvognen* Anonymous poster hash: 2808c...9dc Bare å ta for seg! Foreslår å starte med A- vs B-mennesker og hensyn og fyrverkeri😄 Anonymous poster hash: f6d5a...735
Mumua Skrevet 3. januar 2017 #11 Skrevet 3. januar 2017 Men jeg er 4 dager over tiden og venter fortsatt Anonymous poster hash: 7ea37...7f0 Jeg gikk 7 dager over tiden denne mnd så den heldige samboeren min fikk oppleve hele TO uker pms denne gangen. Han tok på seg tre ekstravakter på jobb for å slippe å være hjemme
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 Jeg har heldigvis ikke mensen Jeg henger altfor mye her inne, er kronisk syk og greier ikke gjør særlig. Jeg må innrømme at jeg har begynt å se et mønster hos noen av de mer profilerte brukerne her inne. Hjernen min registrerer mønster uten at jeg tenker over det, og plutselig ble jeg klar over at noen av de profilerte brukerne har noen dager eller en uke ca. en gang i måneden hvor de helt klart svarer i mye mer kverrulerende vendinger enn de bruker ellers. Huff, man vet virkelig at man er her for mye når man har begynt å legge merke til slike ting Den dagen jeg forhåpentligvis blir frisk igjen og kan begynne å jobbe igjen, da blir jeg ikke mye her inne lenger Anonymous poster hash: cccf1...ae7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 Jeg har og mensen! Men har ikke skrevet noe før idag. For meg er det litt mer sånn at jeg er på krigsstien i dagene før mensen, men når jeg først har den, er jeg normal igjen. Så jeg er ferdig kranglet. Anonymous poster hash: 861b8...1d0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #14 Skrevet 3. januar 2017 Oppfølgingsspørsmål: Blir dere ekstra premenstruelle når dere går på overtid? Det synes nemlig jeg jeg blir. Får jeg mensen et par dager for tidlig merker jeg ingenting, men gudhjælpemeg (og alle rundt meg) hvis det drøyer en uke😬😖 Anonymous poster hash: f6d5a...735
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #15 Skrevet 3. januar 2017 Jeg gikk 7 dager over tiden denne mnd så den heldige samboeren min fikk oppleve hele TO uker pms denne gangen. Han tok på seg tre ekstravakter på jobb for å slippe å være hjemme Å dæven, sikkelig pmstroll! Anonymous poster hash: 6a41a...7e9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #16 Skrevet 3. januar 2017 Oppfølgingsspørsmål: Blir dere ekstra premenstruelle når dere går på overtid? Det synes nemlig jeg jeg blir. Får jeg mensen et par dager for tidlig merker jeg ingenting, men gudhjælpemeg (og alle rundt meg) hvis det drøyer en uke😬😖 Anonymous poster hash: f6d5a...735 Oh yeah... Jeg er akkurat lik. Anonymous poster hash: 6a41a...7e9
Mumua Skrevet 3. januar 2017 #17 Skrevet 3. januar 2017 Å dæven, sikkelig pmstroll! Anonymous poster hash: 6a41a...7e9 Jepp. Jeg er heldigvis en fryd å leve med ellers Skal sette inn spiral og håper det tar knekken på faenskapet før jeg kveler noen ved et uhell
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #18 Skrevet 3. januar 2017 Jepp. Jeg er heldigvis en fryd å leve med ellers Skal sette inn spiral og håper det tar knekken på faenskapet før jeg kveler noen ved et uhell Hehe 😂 Er godt vi pmstroll ser det selv også 👍 Anonymous poster hash: 6a41a...7e9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #19 Skrevet 3. januar 2017 Jeg ødela hele første nyttårsdag fordi samboeren puttet asjett og kniv på feil plass i oppvaskmaskinen. Var pottesur og helt umulig å snakke til hele dagen. Og det verste var at jeg selv syntes det var helt rasjonelt at jeg oppførte meg sånn. Stakkars, stakkars mann. Anonymous poster hash: 861b8...1d0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #20 Skrevet 3. januar 2017 Jeg ødela hele første nyttårsdag fordi samboeren puttet asjett og kniv på feil plass i oppvaskmaskinen. Var pottesur og helt umulig å snakke til hele dagen. Og det verste var at jeg selv syntes det var helt rasjonelt at jeg oppførte meg sånn. Stakkars, stakkars mann. Anonymous poster hash: 861b8...1d0 Hjelpes tid Anonymous poster hash: 43f0f...151
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #21 Skrevet 3. januar 2017 Har ikke mensen, men finner det merkelig at du tydelig sitter på fasiten Anonymous poster hash: 2df57...e1c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #22 Skrevet 3. januar 2017 Bare å ta for seg! Foreslår å starte med A- vs B-mennesker og hensyn og fyrverkeri😄 Anonymous poster hash: f6d5a...735 Mange takk, jeg går igang :-D Anonymous poster hash: 2808c...9dc
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #23 Skrevet 3. januar 2017 Jeg har heldigvis ikke mensen Jeg henger altfor mye her inne, er kronisk syk og greier ikke gjør særlig. Jeg må innrømme at jeg har begynt å se et mønster hos noen av de mer profilerte brukerne her inne. Hjernen min registrerer mønster uten at jeg tenker over det, og plutselig ble jeg klar over at noen av de profilerte brukerne har noen dager eller en uke ca. en gang i måneden hvor de helt klart svarer i mye mer kverrulerende vendinger enn de bruker ellers. Huff, man vet virkelig at man er her for mye når man har begynt å legge merke til slike ting Den dagen jeg forhåpentligvis blir frisk igjen og kan begynne å jobbe igjen, da blir jeg ikke mye her inne lenger Anonymous poster hash: cccf1...ae7 Nå ble jeg nysgjerrig, hvilke brukere ?😉 Anonymous poster hash: 4a038...64b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #24 Skrevet 3. januar 2017 Nå ble jeg nysgjerrig, hvilke brukere ? Anonymous poster hash: 4a038...64b Det har jeg ikke tenkt å si, men det er 2-3 brukere og jeg har lagt merke til det over tid. Glad jeg svarer som anonym, for det virker jo som om jeg følger veldig med på disse brukerne Det gjør jeg ikke, har bare en hjerne som fanger opp slike mønster ubevisst, og så har det vært noen tilfeldigheter som har gjort at jeg har husket når de var i kranglehumør sist. Hjernen min har da lagt sammen to og to uten at jeg har tenkt bevisst over det, men når jeg ble det bevisst så har jeg lagt merke til det noen måneder etter det, og det stemte. Jeg følger ikke med på dem nå, men ler litt for meg selv når jeg ser dem svare som de gjør og tenker "åja, der er det menstid igjen, ja" Anonymous poster hash: cccf1...ae7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #25 Skrevet 3. januar 2017 Har ikke mensen, men finner det merkelig at du tydelig sitter på fasiten Anonymous poster hash: 2df57...e1c Tenker du på meg (hi)? Jeg har ingenfasit. Jeg stiller et spørsmål på bakgrunn av flere særdeles surmaga og lite reflekterte svar i ulike tråder i dag. Irrasjonell,nærtagende og sur er egenskaper som ofte knyttes til pms😜 Anonymous poster hash: f6d5a...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå