Gå til innhold

Kjip nyttårsaften ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er vel ikke alle som har det på samme måte da.

Anonymous poster hash: dfd08...0dc

Jeg er heldig. Jeg har det bare på høyre side. Når Øresuset melder seg gir det meg en påminnelse om at _nå_ er det på tide å bremse litt eller mye, eller bare skrinlegge alle planer og legge meg.

Jeg har medisiner som funker greit. Anfallene kommer hvis jeg får for lite søvn. Jeg må også være forsiktig med alkohol. Tåler dårlig lange turer med bil, tog og buss. Er også ekstremt lite sjøsterk. "Gynger" gjerne i flere dager etterpå. Fornøyelsesparker og tivoli er utelukket. Kjørte karusell med min sønn i "Spikersuppa" før jul og trodde jeg skulle krepere i etterkant 😂😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres da koselig ut. Skjønn ikke hvorfor alle må ha programmet fult og ikke ha tid til å kose seg sammen som familie. Vi feirt alltid nyttårsaften hjemme utn besøk av noen når jeg var liten og det var ganske likt i hele nabolaget virket det som. Middagn var alltid den samme: fondy forran tv. Tv sto på hele tiden, selv om vi spilte spilt eller gjorde noe annet sammen. Når klokka ble tolv samlet slle i gata seg og vi hadde det kjempe koselig. Selv når meg og min søst ble så store at vi kunne feire med venner, dra på fest osv så var vi hjemme som oftest.

Vi har aldri noen stor plane på nyttårsaften, eller i år er først året med planer egentlig. Vi skal til naboen noen hus borti her. Har en unge som ikke er glad i raketter så hun vil være inne på rommet sitt, og en unge som ikke vil la dyra være hjemme alene. Så vi skal p middag, men helt hvordan det ender får vi se. Mulig forsvinner alle ungene til oss og vi voksne blir igjen, eller det blir omvendt. De vi skal til er like avslappet som oss, så det passer oss fint, vi kunne komme i pysj om vi ville,

Anonymous poster hash: bc36b...99e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...